Jump to content
Sign in to follow this  
remix

Cum Tii Apa Afara Din Motor

Recommended Posts

Sunt tare curios care este solutia tehnica de a pastra apa afara din admisie atunci cand se fac prize de aer functionale. Am vazut pe diverse masini tot felul de prize de aer si mi se pare incredibil ca apa pur si simplu ocoleste acea gaurica. Presupun ca exista o solutie pentru problema asta doar ca imi scapa mie.

 

Deci, cine stie ceva concret despre chestia asta ?

Share this post


Link to post

Apa trebuie evacuata , vei vedea! :thumbl:

Share this post


Link to post

cred ca ar fi cea mai buna solutie in felul urmator:

teava care incepe de la priza de aer si care se termina la filtrul de aer sa aiba o bucla in JOS de ~180 grade, iar in acea bucla sa fie pusa o cutie, ceva care sa aiba o mica scurgere in partea de jos

in felul asta aerul va circula mai departe, iar apa nu va trece de acea bucla

check this out:

untitled1.bmp

Share this post


Link to post

Hehe, reapere, aici e vorba de picaturile de apa antrenate in fluxul de aer. Nimeni nu se gandeste la o cascada. Totusi un flux de aer umed ar putea trece de filtru oricat de unsuros ar fi el si in timp poate cauza la motor.

 

Din ce am citit eu pe net exista tot felul de valve si diafragme. Ceea ce cautam eu este o solutie implementata cu succes in RO, daca ea exista.

Share this post


Link to post

Daca pui cotul ala degeaba mai pui priza de aer :D

 

Picaturile de apa nu se evapora de la caldura generata de motor?!

Share this post


Link to post
Hehe, reapere, aici e vorba de picaturile de apa antrenate in fluxul de aer.  Nimeni nu se gandeste la o cascada.  Totusi un flux de aer umed ar putea trece de filtru oricat de unsuros ar fi el si in timp poate cauza la motor.

 

Din ce am citit eu pe net exista tot felul de valve si diafragme.  Ceea ce cautam eu este o solutie implementata cu succes in RO, daca ea exista.

 

io nu cred ca picaturile antrenate in fluxul de aer vor urca dupa bucla aia...si picaturile vor fi multe in cazul unei ploi

orice diafragma ai pune, apa va trece odata cu aerul->la un moment dat se imbiba in diafragma respectiva si va iesi pe partea cealalta impinsa de aerul care intra pe traseu

 

Daca pui cotul ala degeaba mai pui priza de aer :D

 

Picaturile de apa nu se evapora de la caldura generata de motor?!

 

crezi ca aerul nu va trece de curba? mda, la un moment dat aerul se va inghesui in curba aia si va incepe s-o ia inapoi :rolleyes:

unde sa se evapore apa? inapoi pe traseu? nuuuu, va iesi pe teava de esapament ;)

Share this post


Link to post

faci o inginerie care sa inchida sorbul de aer de pe capota in caz de ploaie, ceva cu un cablu, pt ca sa nu ajunga in motor..

Share this post


Link to post

lol. si cum trece apa prin motor pana la evacuare fara a trece prin camera de ardere? si sa vezi ce bine o sa mearga motorul cu amestec "aer+apa de ploaie+benzina"...

Share this post


Link to post

mie mi-a spus un prieten ca se pune un fel de plasa pe priza de aer prin care nu trece apa doar aerul.

Share this post


Link to post
mie mi-a spus un prieten ca se pune un fel de plasa pe priza de aer prin care nu trece apa doar aerul.

da, cu siguranta prin diafragma va trece, dar prin plasa nu :) >-

Share this post


Link to post

Putina apa la cilindru nu strica, ii face chiar bine, dar doar cam 5-10% din cantitatea de benzina introdusa la un moment dat si sa vina pe galeria de aer. Doar inundatie sa nu faci. Unii se chinuie sa bage apa in cilindru si cheltuie o gramada de bani cu asta. Priza exterioara de aer nu trebuie sa fie continua pana in admisie. E suficient un tub care sa aduca aer rece in apropiere, iar separatia se face gravitational.

Share this post


Link to post

Remix...unele prize de aer nu duc direct in admisie ci prin acea priza va trece aerul care raceshte o conducta ,un intercooler,un vaporizator..etc(deci poate sa bage apa cu galeata ca nu se va antampla nika)

Parerea mea e ca la mashinile de serie nici o priza de aer nu va duce direct in admisie ,iar cele sport care intradevar trag aer prin acea priza,sant folosite doar in conditzi "race" shi pe vreme buna :) )

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...