Jump to content
Sign in to follow this  
MMihai

Noul Break Logan

Recommended Posts

Uitati niste poze.. cele cu solenza sunt reale (hayonul e din fibra) iar cele cu logan sunt facute pe calculator, dar se pare ca asa va arata

img_news_68_5_thumb.jpg

img_news_68_4_thumb.jpg

dacianovabreak_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Cei care au facut modificarea pentru Solenza si DSN sunt tata si fiu, din Craiova (daca tin bine minte) si sunt tot cei care au realizat proiectul ARO Gerula (facut pe un ARo 10, arata superfain!!!).

 

Stirea completa AICI

Share this post


Link to post

Asa cum bine stim va apare noul Logan break. Se pare ca deja noile breakuri au parasit fabrica ptr a efectua probele de pista. Ce parere aveti cum va fi primita oferta si daca vor avea o trecere la fel de buna ca berlina.

Parerea mea e ca - no offence - dar din spate seamana mai mult cu o masina care lucreaza ptr firme funerare :D .

 

P.S. Daca mai exista un topic pe tema breakului rog sa se-nchida.

post-1757-1126688853_thumb.jpg

post-1757-1126688869_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Hmm fara stergator luneta (total aiurea,la un break este foarte necesar)!!!Si cred ca va fi o puturoasa notorie la demaraje,mai ales la diesel!!! :) >-

Share this post


Link to post

break-ul dci cred ca va avea ceva vanzari atat in romania cat si in statele vest europene, daca va fi propus la un pret bun. Deoarece la ei nu se prea poarta sedanul, cei ce vor sa care, folosind break-ul. Si imi inchipui ca in segmentul asta sunt destui care ar prefera un break mare, ieftin si economic. Apropo.. imaginile alea sunt cgi-uri , deci deocamdata ne dam doar cu presupusu despre cum va arata

Share this post


Link to post
Hmm fara stergator luneta (total aiurea,la un break este foarte necesar)!!!Si cred ca va fi o puturoasa notorie la demaraje,mai ales la diesel!!! :) >-

 

Modelul va intra in productie in anul 2006 si va fi echipat cu un motor diesel (1.5 dci), care va avea un consum de 4.2 litri la 100km.Pretul pentru modelul full option se crede ca va fi in jur de 9000 euro. Inseamna ca va fi dieselu care e pe berlina

DIESEL :

Cod: K9K

Numar cilindri: 4 cilindri in linie

Capacitate cilindrica : 1461 cm3

Supape / cilindru : 2

Alejaj: 76.0 mm

Cursa: 80.5 mm

Rata de com 18.8

Putere maxima : 48 kW (65cp) / 4000 rpm

Cuplu maxim: 160 Nm / 2000 rpm

Share this post


Link to post
Hmm fara stergator luneta (total aiurea,la un break este foarte necesar)!!!Si cred ca va fi o puturoasa notorie la demaraje,mai ales la diesel!!! :) >-

 

 

segmentul de piata careia i se adreseaza nu e format din mici montoya wannabe , ci din cei ce cauta un break economic la un pret acceptabil. Partea a doua ca is unii care uita acest lucru si au impresia ca conduc o masina de raliu nu alta

Share this post


Link to post

@Lucian: Acceleratia de la 0-100 ma interesa,ca un consum mic are si LUPO!!! :D

Share this post


Link to post

@Danny_WOO : Demarajul la 1.5 dCi 65cp in primele doua trepte e mai bun decat la 1.4 MPI , insa MPI-ul prinde mai repede suta.

Share this post


Link to post

@AND: In general diesel-urile mici sunt puturoase nu de fuga!! :thumbl: Iar ca un comparativ pune 1.5 Dci cu 1.6 Mpi,pentru ca vor fi apropiate ca pret!!!

Share this post


Link to post

Fratilor daca pozele sunt reale iar masina asta chiar nu are stergator pt luneta poate sa fie si varianta de baza ca tot nu se merita,parerea mea.Si break-ul zambetul lui iliescu avea stergator pt luneta.

Share this post


Link to post
Si uite una si cu stergator :P

Da,misto mai ales cu lampa de ceata in dreapta si de reluare in stanga 8-} .

Ma mir ca nu are volanul pe dreapta :drinkers: .

Edited by Alezz

Share this post


Link to post
Da,misto mai ales cu lampa de ceata in dreapta si de reluare in stanga 8-} .

 

 

Eee a fost rasturnata la Testul Elanului si s-a intors pe dos tot!!! =))

Share this post


Link to post

copii tot ce s-a postat pana acuma sunt cgi-uri , mai mult sau mai putin autorizate.. asa ca degeaba va dati cu parerea despre stergator & shit. Si mai ales sa faceti comparati ale lui 1.5dci, atata timp cat probabil foarte putini l-au condus..

Share this post


Link to post

Astea or fii autorizate ma???

post-788-1126697313_thumb.jpg

post-788-1126697351_thumb.jpg

Edited by Alezz

Share this post


Link to post

Ba da va obsedeaza loganu' asta, nu?

 

Ca pe mine, chiar si posesor de unu' d-asta, m-ati plictisit cu atatea stiri, impresii, pareri, opinii despre rahatul asta de masina...

Why don't you get a job/life? Poate asa o sa va ganditi la case sau la masini adevarate...

Share this post


Link to post
Iar ca un comparativ pune 1.5 Dci cu 1.6 Mpi,pentru ca vor fi apropiate ca pret!!!

 

Pot sa-ti spun eu ca la o utilizare obisnuita dci-ul e mai sprintar decat 1.6mpi. cel putin cel pus pe clio... daca te duci in ture se schimba treaba...

 

@DANNY: Daca gasesti butonul de Ignore Topic sa-mi dai de stire...

Share this post


Link to post

Un lucru e clar . . . modificari esentiale fata de pozele prezentate nu vor exista.

Share this post


Link to post

Hai ca pe asta nu o mai cred,de unde si pana unde chinuitul ala de 1.5 Dci mai rapid decat 1.6 Mpi!!!Suna total aiurea in conditiile in care am condus un Logan 1.6 Mpi!!!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...