Jump to content

Talbot Matra Murena


Maniaku

Recommended Posts

Stie cineva masinuta??? mie mi-a placut foarte mult!! cred ca e prima masina cu 3locuri--toate in fata!!!! Masina a fost produsa intre anii '80-'84 si a fost motorizata de Peugeot 92 si 118 cp, motorul fiind amplasat central ceea ce oferea un echilibru dinamic de top si permitea existenta unui portbagaj de dimensiuni considerabile. Caroseria este facuta in totalitate din fibra de sticla si sasiul galvanizat ceea ce a facut posibil ca si acum, dupa atatia ani, sa nu se fi auzit inca de vreuna ruginita!!!

post-919-1124223829_thumb.jpg

post-919-1124223843_thumb.jpg

post-919-1124223852_thumb.jpg

post-919-1124223862_thumb.jpg

post-919-1124223870_thumb.jpg

Link to comment

Chiar e draguta masina..Talbot sunt masini bunicele..am mers acum cativa ani cu una, nu retin modelul era ceva gen hatchback cu motor de 1.3 parca. Mergea binisor. Cine stie mai multe despre marca asta poate ne spune si noua..

Link to comment

Pai eu am si specificat ca masina a fost produsa intre anii 1980-1984, iar fabrica Talbot din cate stiu eu a fost cumparata de Renault acum multi ani pt. a produce Espace--Nu dati cu pietre ca nu sunt 100%sigur!!!

Link to comment

cu, caramizi...nu cu pietre

 

La aia rosie, la ce lustru are... putea sa fie facuta si cu tabla de dacie ca nu avea cum sa rugineasca.

La noi oare cat te tine un lustru de asta? De la spalatorie pana-n parcare? Parca-i prea mult...

Link to comment

Am avut un Talbot Simca Hatchback cu motor de 1.3, CV in 4 trepte.

M-am folosit cativa ani de ea si nu ma pot plange - mare, confortabila, se aseza bine pe drum (mai ales iarna, parca era masina de eschimosi).

Motorul era cam mic pentru greutatea masinii.

Am impresia ca a fost o colaborare Peugeot - Crysler (aprinderea electronica era Crysler).

Motor transversal, cutia de viteze foarte mica - interesant era ca o puteam da jos singur, fara mari probleme.

Problema acestor masini era/este dificultatea in procurarea pieselor de schimb datorita numarului mic de exemplare vandute.

 

Au fost si modele cu motor de 1.6 si cutie in 5 trepte - cunosteam pe cineva care avea una (sedan - Solara parca se numea modelul similar).

Masina din 83- 84 cu geamuri electrice, inchidere centralizata, si tot felul de gadget-uri rare la vremea aia.

 

Am vazut si un Talbot Murena negru, la un tip din Sibiu (am facut ceva schimburi de pise cu el).

Foarte interesanta masinuta cu cele 3 locuri in fata.

Caroseria era intr-adevar din fibra de sticla iar motorul amplasat in spate.

Din cate omo aduc aminte, parca vitezele erau invers decat la masinile "normale", adica a I-a era in dreapta si a III-a in stanga ...

Link to comment
Chiar e draguta masina..Talbot sunt masini bunicele..am mers acum cativa ani cu una, nu retin modelul era ceva gen hatchback cu motor de 1.3 parca. Mergea binisor. Cine stie mai multe despre marca asta poate ne spune si noua..

am mers si eu cu talbot tagora . Era facuta in colaborare cu peugeot. motor si cutie peugeot si caroserie cu mici asemanari (nu mai stiu cu ce model). Era facuta in 82 si avea servo directie si frana, soc automat, geamuri electrice, inchidere centalizata. Era supermasina, insa nu prea gaseai piese, in romania fiind putine modele. Mie mi-a placut mult. Putine masini noi au conforutul care il are masina aia...si am gasit si o fotografie pe net.. http://simcamatrasportsclub.nl/foto/simca/...torysimca23.jpg

Edited by raszvan
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...