Jump to content
Sign in to follow this  
lauriciu

Probleme La Pornire De Cand A Venit Caldura

Recommended Posts

Nu_stiu_ce sa zic de consumul tau!

La mine ultimul consum facut "ochiometric" a fost 25l la 200Km numai urban si cu AC pornit tot timpul :(

 

Asa e Cielo "gurmand" si daca mai e ceva dereglat "te rupe"!

Share this post


Link to post

asta inseamna consum de 12.5l/sutakm, este mult, mie in oras cu AC nu imi sarea de 10, de aceea sunt disperat. cu 7 litri am facut in jur de 74km in oras cu AC, mers batraneste =9.5l la sutakm, asta pana sa pice 2 injectoare.

Share this post


Link to post

Intr-un post anterior descriam o problema care a ramas nerezolvata.

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...mp;#entry226912

Resetarea Iac si ECM nu a dat rezultate decat pe moment. Dupa ce am mai sapat, am gasit la senzorul de temperatura din filtrul de aer clemele largite in conector. Ar putea fi aceasta cauza problemei sau mai trebuie sa sap?

Share this post


Link to post

Curata IAC-ul si "scaunul" acestuia de pe admisie si fa reset ECM .

Edited by iso

Share this post


Link to post

Fac precizarea ca problema se manifesta destul de rar, in medie o data la doua saptamani, iar uneori isi revine de la sine, adica ecm-ul intr-un final stabilizeaza din mers turatia motorului. Alteori repornirea motorului rezolva problema. Asta ma face sa cred ca pe undeva este un contact imperfect pe parte electrica. Problema nu apare niciodata la pornire la rece, ci atunci cand motorul este cald, chiar daca a mers doar 15 minute. De cateva ori probhlema a aparut si in mers.

Edited by red_gle

Share this post


Link to post

Daca erau probleme la senzorul de temperatura aveai si martorul motorului aprins.Verifica si eventualele pierderi de vacuum la galeria de admisie.

Share this post


Link to post

Problemele s-au agravat. Ieri seara, nu stiu daca incalzirea vremii are importanta, a pornit foarte greu, la a treia sau a patra incercare, la ralanti motorul se oprea. Azi dimineata a pornit la prima cheie, ralantiul era undeva la 1200.

Share this post


Link to post

Ai 1-2 injectoare care nu inchid bine si la cald iti ineaca motorul.

Share this post


Link to post

Am gasit fisa centrala oxidata bine de tot la capatul dinspre delco si peria din capac delco terminata - inlocuit capac delco.

Pe moment am curatat locul si sunt curios sa vad ce se mai intampla.

E posibil din cauza asta sa fi avut probleme si cu ralantiul?

Edited by red_gle

Share this post


Link to post

Poate fi si asta o cauza dar ar fi trebuit sa se manifeste si la rece.

Share this post


Link to post

Buna forumistilor, poate ma ajutati si pe mine cu un sfat. Am un Cielo din 1995 pe benzina si am observat in ultimele 2 zile ca am probleme la pornirea in conditii de caldura foarte mare. Am plecat vreo 10 km in oras, am oprit vreo 2 ore si cand m-am intors fiind foarte cald afara am pornit clima vreo 5 minute, stand pe loc, apoi cand sa o i-au din loc motorul nu mai vroia sa se tureze mai mult de 500-600 de turatii/minut, accelerandu-l imi murea. Am incercat sa o turez de vreo 3-4 ori dar fara rezultat. M-am dus cu taxiul acasa iar peste 2 ore m-am intors (afara se inserase) si a pornit fara probleme. Astazi figura s-a repetat iarasi. Nu stiu ce are. Sa fie oare pompa de benzina? Dar de ce doar la cald face probleme si nu si la frig? Are legatura cu clima? Poate reusiti sa ma lamuriti si pe mine ca tare nu as vrea sa dau vreo 5 mil pe o pompa noua de benzina. Multumesc.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...