Jump to content

ccc78

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About ccc78

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Timisoara
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1995
  • Nr. Inmatr.
    cs04ghu
  1. Va multumesc mult pentru sfaturi. O sa fac un drive-test cu ambele si o sa ma hotaresc apoi.Merci.
  2. Nu sunt pietar dar portbagajul imi place sa fie mare (la Cielo este de aproximativ 500 l si este OK), am o familie formata din 3 persoane, am copil mic si se aduna destul de multe bagaje cand plecam din oras. Imi place foarte mult Aveo cu o singura rezerva: testul Euro Ncap unde masina a iesit surprinzator de slab. Chiar nu putea obtine nici macar 2 stele?
  3. Va multumesc mult pentru raspunsuri. Astept pareri in continuare.Multumesc.
  4. Salutare forumistilor. As vrea sa ma ajutati si pe mine cu un sfat. Am un Cielo din 1995 si as vrea sa-l vand, sa mai pun ceva si sa-mi cumpar o masinuta noua. La 9000-9500 euro am gasit fie Clio Symbol Fidji ( motor 1.4, 75 cp, cu 2 airbaguri, ABS, clima automata, cass cu CD si comenzi volan, 4 stele test euro ncap, potbagaj 510 l) fie Chevrolet Aveo (motor 1.2 72 cp, 2 airbaguri, clima normala, cass cu Mp3,abs, 1 stea jumatate teste euro-ncap, potbagaj 400l, vama 6%). Merg cam 8000 km/an, familist. Sincer mi se pare mai calitativ la interior Chevrolet Aveo fata de Symbol, finisaje mai reusite. Va intreb ce parere aveti, ati avut probleme majore cu Aveo ? sau Clio? Cum se conduc?. Care piese sunt mai scumpe? Va multumesc.
  5. Buna forumistilor, poate ma ajutati si pe mine cu un sfat. Am un Cielo din 1995 pe benzina si am observat in ultimele 2 zile ca am probleme la pornirea in conditii de caldura foarte mare. Am plecat vreo 10 km in oras, am oprit vreo 2 ore si cand m-am intors fiind foarte cald afara am pornit clima vreo 5 minute, stand pe loc, apoi cand sa o i-au din loc motorul nu mai vroia sa se tureze mai mult de 500-600 de turatii/minut, accelerandu-l imi murea. Am incercat sa o turez de vreo 3-4 ori dar fara rezultat. M-am dus cu taxiul acasa iar peste 2 ore m-am intors (afara se inserase) si a pornit fara probleme. Astazi figura s-a repetat iarasi. Nu stiu ce are. Sa fie oare pompa de benzina? Dar de ce doar la cald face probleme si nu si la frig? Are legatura cu clima? Poate reusiti sa ma lamuriti si pe mine ca tare nu as vrea sa dau vreo 5 mil pe o pompa noua de benzina. Multumesc.
  6. Multumesc de raspuns, daca fac faza cu firul rosu, exista vreun risc sa ard pompa? Am pus 8 litri de benzina, ar trebui sa alimentez cu mai multi litri? Multumesc.
  7. Am inteles cum se face. Dar eu cand dau la cheie aud zgomotul facut de pompa. Inseamna ca totusi este amorsata, nu?. Sau incearca sa se amorseze?
  8. Am vazut metoda de amorsare, multumesc. Totusi, cand dau cheie aud zgomotul facut de pompa, inseamna ca merge totusi? Am bagat 8 litri de benzina si tot nimic. Mi-am tractat masina si am incercat sa o pornesc asa, dar tot nu a mers. Dau ca prostu' la cheie si nu vrea sa porneasca. Habar n-am ce are.
  9. Am incercat in mai multe reprize, in total cam de 8-10 ori. Sa fi ars pompa de benzina? Sa nu fi bagat destula benzina in rezervor? Chiar trebuie amorsat pompa?
  10. Dragi forumisti, sunt un nou posesor de Cielo si am o problema. Am ramas fara benzina (nu s-a aprins martorul luminos de la bord, am crezut ca mai am 7 litri, dar vad ca m-am inselat), am pus 4 litri, dar nu vrea sa porneasca. Am inteles ca pompa de benzina trebuie reamorsata. Stie cineva cum se face? Trebuie un specialist sau pot si eu?. Masina am lasat-o intr-o parcare, poate ma ajutati si npe mine sa o aduc acasa. Va multumesc.
 

×
×
  • Create New...