Jump to content
Sign in to follow this  
liviusb

Vreau Sa-I Dau In Judecata!

Recommended Posts

Nu ai deloc arculetul ala, sau e rupt?

Share this post


Link to post

Cum am promis revin cu ultimele evenimente din viata Tico-ului meu.Lam dus la mecanicul meu i-am spus toata povestea i-am aratat chitanta fiscala cu piesele schimbate si mi-a zis ca sa-i las masina vre-o 2 zile.Dupa 2 zile ma suna sa vin sa vorbim!A masurat compresia si a spus ca este peste 10 si a zis ca este foarte buna ceea ce inseamna ca s-a facut segmentarea! A mai gasit la carburator clapeta (care se vede dupa ce scoti filtru de aer) tot timpul aproape inchesa,nu se deschidea nici cand motorul era cald de acolo imi erau bujiile afumate si inundate tot timpul si scotea benzina nearsa pe teava de esapament.Carburatorul are lipsa un arc cel de dedesupt care cred ca ar actiona clapeta aceea iar arcul care este dupa rotita de plastic este intreg dar foarte moale.Acum mecanicul mi-a pus clapeta fix pe verticala(nu mai misca deloc) si mi-a recomandat sa pornesc cu cateva sprituri cand motorul este rece.Acum la prima pornire din zi porneste cam ca o dacie fara soc adica trebuie sa o tin din acceleratie vreo 5-6 secunde pana intra socul automat in functie apoi toata ziua nu mai am probleme cu pornirea.Porneste la jumate de cheie (nu la sfert de cheie) ori de cate ori este nevoie sta frumos la relantiu deci sant multumit!Am schimbat cureaua de distributie,ulei motor,filtru ulei,filtru aer,bujii,brat cu pivot stanga,ambele burdufe planetare,4 bucse stabilizare per total piese de 600 lei si manopera 220 lei.Per total sant sant multumit de masinuta i-am facut consumul in oras plin ochi rezervorul facut 100 km oras,facut din nou plinul ochi am consumat 6,38 litri!Deoarece arcul lipsa clar nu voi gasi de cumparat ma bate gandul sa improvizez un soc ca la dacia care sa comande direct clapeta cu pricina!

Cum la sfert de cheie?

De aceia stricati contactul ,baga domnule toata cheia cand pornesti :mrgreen:

Edited by florinellll

Share this post


Link to post

Daca tot nu va mai dati in judecata, nu vreti voi sa continuati povestea pe sectiunea tehnica, la Carburator, la probleme motor sau pe unde isi au locul?

Share this post


Link to post

Alo domnu`......da` uleiu...uleiu ...cum stati cu uleiu...?

Share this post


Link to post

In incheierea subiectului acum ca "apele "s-au linistit vreau sa raspund la intrebarile domnilor: Sefan984,Am studiat indeaproape (pe baza pozelor generoase din acest forum) numarul arcurilor de la carburator si are absolut toate arcurile si suruburile (azi ma duc la mecanic sa schimb antigelul si termostatul si il voi intreba ce arc mi-a zis ca lipseste si cum rezolvam sa nu mai merg cu clapeta de soc tot timpul deschisa la maxim caci porneste destul de greut dimineata apoi merge perfect,daca e nevoie voi cumpara un termoelement de soc 254 lei) .

Iar pentru domnul Pepinno: de cand am schimbat ulei-ul am facut 220 km in 6 zile strict oras,am studiat cu atentie joja de ulei dupa schimbare si acum de dimineata si nu este lipsa ulei deloc.

Multumesc tuturor pentru sfaturi si la multi kilometri fara incidente!!!

Share this post


Link to post

Ms, La Multi Km si dvs ! (macar 100.000 de acum inainte > :) )

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...