robertinoo Posted May 31, 2013 Share Posted May 31, 2013 Are un istoric pe care il puteti vedea in sectiunea "Masina mea". A avut parte de 3 accidente toate in partea din spate deci motorul functioneaza fara probleme in continuare. Inainte de ultimul accident petrecut cu vreun an in urma, in partea portierei dreapta spate, am bagat ceva banuti in ea: amortizoare Monroe black original, distributie, ferodouri de firma, pistonase spate tot de calitate si consumabilele corespunzatoare. In iarna i-am schimbat placutele, baterie Varta, cauciucuri fata. Are si cauciucuri de iarna si 4 jante de rezerva cu tot cu roata de rezerva, din care una descentrata de la accident. Parbrizul original are o ciobitura de la o pietricica dar care nu se va extinde atat timp cat nu s-a extins in ultimii 2 ani. Se vede urma accidentului, cel mai mult in cupola, deasupra portierei asa ca necesita finisare pentru cine tine la aspect. Apoi in viitor va necesita si o segmentare; de la schimb la schimb consuma in jur de 2 litri. Nici la interior nu am avut grija in mod special asa ca prezinta unele zgarieturi. La exterior, capota prezinta puncte de rugina superficiala de la pietre si o mica indoitura deasupra numarului (asa am gasit-o in parcare), rugina superficiala fiind prezenta si pe langa haion, portiuni care au suferit de la socul accidentului. In zilele urmatoare voi cauta sa curat si sa ung electromotorul care scartiie dar nu da rateuri, masina porneste la sfert ca in prima zi. Are toate taxele platite pana prin ianuarie-februarie 2014. Masina se poate vedea in Iasi. 1350 euro. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now