Jump to content
Sign in to follow this  
cipy

Probleme Motor Matiz

Recommended Posts

Pt. ca nu am gasit nimic concludent,am deschis acest topic.

Lucrurile stau in felul urmator:

- am cumparat sotiei alt Matiz,care mergea perfect pana acum 5 zile,cand draga mea sotie ia pus in benzina un aditiv pt benzina cu plumb(care se pune la masinile care merg cu benzina cu plumb),asta pt ca nu a citit atent pe el si a zis ca este injector cleaner.

- si cam de atunci,cand se incalzeste motorul,nu mai sta la relantiu.motorul trage,merge bine.Masina are 60 mii km,de cand e la mine merge cu efix.

- am verificat furtunele,am schimbat valva pcv,am curatat iac-ul,dar tot nimic.

- benzina cu aditiv am aruncato,dar a mers vreo 200 km cu ea,pana mia spus ce a facut.

Ma gandesc ca poate afectat un senzor ceva,aditivul ala.Daca are cineva vreo idee e binevenit sa o impartaseasca si cu mine.

:rolleyes:

Share this post


Link to post
.

- si cam de atunci,cand se incalzeste motorul,nu mai sta la relantiu.motorul

Curata clapeta de acceleratie.

Share this post


Link to post

@OLD USERS! Nu mai raspundeti fratilor in topicurile deschise aiurea, indrumati-i catre topicul corect!

 

:D

Share this post


Link to post

L-am citit inainte de a deschide topicul(am verificat,cam tot ce se scrie acolo in materie de senzori/mufe senzori,mai putin lambda).Mie nu-mi variaza relantiul,pur si simpla cand se incalzeste motorul nu mai sta la relantiu,se opreste..Ce am uitat sa mentionez masina este euro 3.

Share this post


Link to post

Mie nu-mi variaza relantiul,pur si simpla cand se incalzeste motorul nu mai sta la relantiu,se opreste..

Inca odata ( cea mai fidela fata ).....curata clapeta de acceleratie si da-i reset la ECM apoi o noua invatare a ralanti-ului si ne spui ce rezultate obtii.

@Viktor : nu fi rautacios [-X

Share this post


Link to post

N-am zis-o cu rautate. Eu as fi postat intr-un post deja deschis, sau apropiat problemei, ex de mai sus.

Share this post


Link to post

Inca odata ( cea mai fidela fata ).....curata clapeta de acceleratie si da-i reset la ECM apoi o noua invatare a ralanti-ului si ne spui ce rezultate obtii.

o sa curat tot ce tine de admisie,si maine ii resetez ecm,ca acum motorul este cald siam inteles ca se face cu el rece.

Viktor multumesc pt linkuri,dar le-am citit deja.

dar,mai intreb daca ar fi putut afecta aditivul sonda lambda?

Share this post


Link to post

dar,mai intreb daca ar fi putut afecta aditivul sonda lambda?

Ai martor motor aprins in bord?

Edited by korydon

Share this post


Link to post

Da, ar fi putut afecta, si calatizatorul la fel. Nu trebuie sa fie aprins nimic in bord pentru asta.

Share this post


Link to post
... cand draga mea sotie ia pus in benzina un aditiv pt benzina cu plumb...

Poti da datele exacte ale acestui produs ? Poate citim ce spune producatorul lui si evitam o crima in familie.

  • Like 1

Share this post


Link to post

m-am apucat de desfacut la admisie ca sa o curat,.Nu este aprins nici un martor in bord.aditivul era 2+2,parca ceva de genul lead substitute.

Asta e femeile nu se pricep la masini,a cerut 'din ala pt benzina'(in loc sa ceara ce trebuie sau sa spuna"din ala pt injectoare") si tipul de la peco ia dat aditivul asta.

maine dp ce ii fac si reset si invatatul de relanti,va anunt daca s-a rezolvat.

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...