Jump to content
Sign in to follow this  
andrei.ferche

Probleme La Prornire Dupa Ce Am Pus Bateria Pe Redesor

Recommended Posts

Am un Matiz din 2004 , am facut u el vreo 125K km ... Am schimbat anul trecut in Martie bateria... E adevarat, cu un No Name (Pilot), eram in criza de bani! De vreo cateva zile imi tot face probleme... (impins la ea dimineata, etc)! Culminand cu opritul motorului in trafic, acum doua zile, pe Calea Mosilor. Ironia sortii, in dreptul unui service auto. Am lasat-o acolo vreo cateva ore si mi-au zis ca e bateria descarcata si ca ar trebui sa o pun pe redesor. A doua zi (ieri) am pornit-o cu impins dimineata , dupa care , toata ziua (am mers pana la Ploiesti, umblat prin Bucuresti, etc) a pornit la prima cheie. Aseara am scos-o, am pus-o pe redresor, (am completat cu apa distilata, etc) si dimineata, cand am montat bateria, nu a mai pornit masina. De mentionat ca se apind becurile de pe bord, am lumina la faruri si radio, semnalizare, etc .. Numai ca nu mai cuplaza de niciun fel .. Practic, dupa ce pun contactul, se stinge, dupa cateva secunde becul portocaliu de "check" si raman celelate doua becuri (ulei si baterie aprinse) si .. cam atat! Nu se aude nimic, nu se intampla nimic!

PS: am curatat bornele, fisele, etc! Am strans corect si ok piulitele de la borne ...

Ce credeti ca poate avea si ce credeti ca as putea face?

Share this post


Link to post

Inainte sa se opreasca in fata serviceului de pe mosilor nu s a aprins becul de incarcare a bateriei?

Share this post


Link to post

Nu! Nu s-a aprins nimic .. Pur si simplu s-a oprit motorul. Sa fi vazut ce fata a facut vatmanul tramvaiului din spatele meu! ;)

Edited by EM!L
Nu mai cita INTEGRAL mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii!

Share this post


Link to post

Te duci si verifici incarcarea pe masina. Daca e ok, pune alta baterie.

Share this post


Link to post

Scurtul la borne verifica daca mai e ceva in baterie.Verificarea incarcarii implica instalatia masinii , alternatorul, legaturile, etc. Opresti la primul service. Costa max. 20 ron.

Edited by augustinionut

Share this post


Link to post

Atunci, pui o baterie de imprumut, dai fuga la service...off...parca povestesc la nepoti. Incarcarea se poate verifica si cu alta baterie pe masina.

Share this post


Link to post

Crezi ca nu m-am gandit la asta? Numa' ca n-am de la cine sa iau ... decat dupa ora 18.30 ... si la ora aia pe cine mai gasesc la service?! :(

Share this post


Link to post

Te duci la un service. Vorbesti cu electricianul, ii zici problema, il cari cu taxiul pana la masina, verifica. Dai banul. Cumperi ce trebuie cumparat (baterie sau alternator, diode etc). Montaj. Problema rezolvata. drive.gif

Share this post


Link to post

Totusi, are cineva vreo explicatie? In afara de sa aduc electricianul cu un taxi?

Share this post


Link to post

Am patit acelasi lucru (de dimineata a pornit la sfert, dar m-a sunat nevasta-mea ca a ramas undeva, dupa cateva drumuri scurte). M-am dus cu aparat de masura si porneau toate in bord, dar cand sa dea la automat scadea brusc tensiunea la 9V. Am chemat un prieten, mi-a dat "curent" pe cablu si am dus-o acasa, n-am oprit niciunde de frica ca nu mai porneste. Apoi m-am dus la service si am pus o Varta de 40Ah, 255ron cu tot cu verificare sistem incarcare.

Share this post


Link to post

Daca nu invarte, este posibil sa fi montat odata cu alarma un releu de protectie "anti-furt". Incearca sa-l dibuiesti pe ala.

Share this post


Link to post

Daca aveai 9 V , probabil aveai un scurt in elementi. Am vazut multe baterii din astea cu scurt la elementi.

Share this post


Link to post

n-am voltmetru ... am dat un scurt pe borne si era ok ...

 

Daca folosesti asemenea tehnici sa nu te miri de ce nu-ti merge masina.

Share this post


Link to post

Daca aveai 9 V , probabil aveai un scurt in elementi. Am vazut multe baterii din astea cu scurt la elementi.

 

Si dupa ce am pornit-o cu "ajutor", de ce si-a revenit?! Am verificat-o si dupa 3 ore si are 12,6V...Sunt de acord ca intra in scurt cel putin un element cand se cupleaza sarcina mare. Oricum, stiam ca acumulatorii astia coreeni asa se comporta inainte de a-si da duhul si l-am inlocuit. Voiam sa fiu sigur ca restul e ok, de aceea am mers la service.

Share this post


Link to post

Acum 3 luni am schimbat bateria (o varta) pe motiv ca cea veche parea ca da semne ca moare si in plus venea iarna si am zis ca mai bine o schimb acum decat sa trag peste o luna cand va fi mai rece (ceea ce s-a si intamplat prin decembrie)

La aprox. 2 luni dupa aceasta operatie, intre craciun si anul nou, dimineata dau sa pornesc si nimic invartea maxim odata si ... nimic. pornit impins (la ora 6 dimineata nu e nimeni sa te cableze) si in 2m a luat-o fara stres.

Ajuns la munca (dupa o ora de mers si timp destul sa se reincarce bateria) opresc motoru' dau din nou la automat si la fel hic. bateria nu se incarcase deloc.

Incarc bateria pe o duba de la munca a unui coleg, totul ok o ia fara stres, seara, ma duc sa bag benzina, aproape sa raman acolo. A doua zi gasesc cu ajutorul unui coleg, un mic service de reparat electromotoare, ma duc, mai avea pe cineva inainte, a trebuit sa astept, m-a intrebat simptome, explicat, asteptat, terminat cu cel de dinainte. Vine la masina, ii spun ca probabil trebuie sa o impingem pana la rampa, totusi incerc sa pornesc si o ia.(mentionez ca am ajuns la el fara sa mai aprind farurile si alti consumatori). Masurat tensiuni ok, bateria masurata ok. M-a pus sa mai pornesc inca odata si a descoperit ca acel cablu de legatura la masa pe motor era putin cam liber si nu facea contact ok . Mi-a strans cablul si a luat-o k noua.

Deja ma pregateam de rebobinat sau schimbat punte diode.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...