cpop Posted April 13, 2005 http://auto.rol.ro/2005/04/185050.htm Sursa "Libertatea" Share this post Link to post
alx Posted April 13, 2005 Pai nu e nimic nou, cu calitatea benzinei de la noi, mergem in fiecare zi cu apa in benzina... 1. Io nu cred pana nu vad. 2. cat costa? 3. cu ce afecteaza fiabilitate/performante/consum? 4. eu nu mai cred in minuni. 5. e publicat in libertatea, cel mai josnic si neinformat ziar... Share this post Link to post
arp Posted April 13, 2005 Mdah, motoarele noastre merg de mult cu amestec de apa si benzina.. Oricum, nu prea cred bazaconiile a la Libertatea...La contactul cilindrilor incandescenti (?) cu apa -> vapori (nu hidrogen + oxigen) - > cilindrul "incadescent" se raceste.. Calefactie: Vaporizare intensă la suprafaţa de separaţie a unui lichid cu un corp solid încins, care le împiedică contactul direct Ma rog...eu cred ca sunt povesti... Share this post Link to post
andreib Posted April 13, 2005 (edited) Era o discutie intensa sustinuta de Tolin _afc si mine pe o tema de genul...Pe undeva pe la reducerea consumului de carburant si imbunatatirea performantelor motoarelor de pe Matiz...Sunt acolo pareri mai documentate decat in articol . aici este topicul pentru cei interesati "> Edited April 13, 2005 by andreib Share this post Link to post
zack Posted April 13, 2005 mai baieti, io la dacia mea...aveam un filtru suplimentar de benzina(nu din ala de plastic...ci dala de sticla+plastic) si foarte des...al curatam si gaseam in el apa + un praf gri !! foarte fin...ce o fi ala ?! ca am spalat rezervoru si apoi dupa un timp iar a aparut... ("> oricum o vand... > mai raman cu una veche din '79 da aia merge prea bine...si la cat mai iau pe ea(10 milioane) mai bine...un mic tuning...de mers la peste,tara... Share this post Link to post