Jump to content
Sign in to follow this  
gusti

Mai mult de 52hp!!

Recommended Posts

K&N se lauda ca trece un debit mai mare de aer prin filtrele lor si ca acestea retin si particulele fine de praf. Cele doua afirmatii par sa se bata cap in cap doar daca privim problema prin prisma filtrelor din hartie sau cele din bumbac. Filtrele K&N si altele folosesc o alta metoda de filtrare, pe care, in lipsa cunostiintzelor si a aparaturii de masura, trebuie doar s-o credem. Altfel nu erau renumite, scumpe si firma nu rezista pe piatza. Toate motoarele de racing folosesc astfel de filtre. Probabil ca stie de ce.

 

Dar cred ca o investitie intr-un filtru conic, cu alte caracteristici de eficientza si renuntzarea la sistemul dubios si complicat de aspiratie de la Matiz este o solutie mai buna.

 

Povestea cu garantia peste 10.000 de km la un motor modern este una mai mult decit discutabila. Peste asa un rulaj nu mai apar vicii de fabricatie incit un defect major se poate intimpla doar dintr-o proasta utilizare, cu exceptiile care intaresc regula. Oricum, modificarile la motor nu sunt pentru cei care nu se pot descurca singuri, acestia urmand a continua bussines-ul producatorului si al dealer-ului. Costul exagerat al reviziilor, limita de timp scurta (6 luni) in absentza limitei de kilometraj si costul mult mai mare a consumabilelor comercializate de dealeri este peste costurile care ar aparea in absentza garantiei. Pana la 90.000 km acest motor necesita doar "apa, talpa si benzina". In rest, ceva ulei si citeva filtre usor de schimbat si totul sub o stricta sigurantza.

Share this post


Link to post

O idee circulata printre mecanci si aplicata foarte des la masinile mai vechi este scoaterea catalizatorului sau a filtrului din catalizator. Ideea este ca filtrul respectiv ingreuneaza evacuarea (in special la masinile mai vechi la care este si cam macinat) si scoatrea sa va aduce un plus de putere si o scadere a consumului(in cazul neschimbarii stilului de condus). Singura problema (evidenta) sunt noxele care ies din grafic, dar la noi in Is mie nu mi-au iesit noxele prima data nici la un passat din 2000 pe cand a doua oara au iesit ca prin minune.Sincer pe mine nu ma deranjeaza daca masina mea scoate mai mult CO. Ce ziceti de idee?

Share this post


Link to post

Eu zic sa-ti duci ideea pana la capat, adica sa-ti parchezi masina cu motorul pornit in fatza geamurilor tale larg deschise. Chiar asa, ce se impiedica toata lumea de CO si NX, doar sunt naturale si nu contin E-uri !!!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...