Jump to content
Sign in to follow this  
andreib

Aditivi In Benzina

Recommended Posts

Eu acum vreo cateva zile la indemnul colegilor de forum am pus in rezervor(plin) un tub de aditiv pentru curatarea injectoarelor 2+2 luat din Metro (cca 120k). Rezultatul a fost impresionant:

1. Masinuta se infinge mult mai bine, simt ca are mai mult cuplu , in treapta a treia incepand de la 50-60 te face sa simti ca accelereaza zdravan chiar daca nu o calci f tare

2.Problema mea legata de putere numai in varful cursei la acceleratie a disparut

Eu nu ma asteptam la asemenea rezultate si am fost ,,dat pe spate''.

Totusi pe recipientul de la aditiv scrie ca este recomandat (si testat) de BMW si se precizeaza ca este bine de folosit la fiecare plin. Avand in vedere rezultatele cred ca o sa folosesc destul de des.

 

Acum vine partea a 2-a: ce rezultate negative poate avea aditivul asupra motorului?

 

PS: A mai folosit cineva asa ceva? Rezultatele au fost la fel de remarcabile?

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Din moment ce am folosit si eu, doresc sa-mi exprim parerea...

De fiecare data cand am folosit solutie de curatat injectoare si nu aditivi pt benzina care sunt altceva, n-am reusit decat sa-mi zgandar "gunoaiele" de injectoare, rezultatul fiind un mers al motorului mai putin stabil.

De aceea la mine, dupa fiecare utilizare a substantei curatitoare m-am dus sa-mi curat injectoarele pe aparat cu ultrasunete, cu rezultate multumitoare de fiecare data.

Share this post


Link to post

Pai nu ti-am zis eu Andrei ca face minuni? Cauta-ma la statistici la topicul cu viteza maxima :dizzy: .

Efecte nu prea ar trebui sa aiba, pe termen lung oricum nu ar depasi efectele pe care le au gunoaiele din benzina. si tu oricum nu vrei sa tii masina prea mult.

Oricum nu e obligatoriu sa pui la fiecare plin. Cred ca odata la 2 luni ar ajunge sau de cate ori simti ca este nevoie.

Hellcat: cred ca asta depinde de la masina la masina, cine stie cate gunoaie ai avut pe acolo si cum s-au adunat ele. La ultrasunete auzisem ceva de decalibrat injectoarele, dar e doar un zvon auzit la baietii de la Dacia.

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post

Si eu am folosit o data 2+2 injector cleaner, dar n-am remarcat aproape nici o schimbare in comportamentul masinii. Nici in bine, nici in rau. Asa ca nu mai bag!

Share this post


Link to post

@nfs > daca in cazul tau nu era nevoie in momentul acela, ce fenomen sa vezi ?

Share this post


Link to post

La mine chiar era nevoie, am 46000 km si se cam impunea o curatare, ca nu-mi mai ajungea masinuta la mai mult de 141, si asta singur in masina. De fapt nevoia de curatare am cam simtit-o dupa vreo 10 luni de cand o cumparasem, cand aveam vreo 16000 km, dar am lasat-o asa. Acum insa dupa ce am pus aditivul asta masina e mult mai agila prin oras, ma vad de multe ori cu 60-70 cu a3-a prin oras incontinuu pe banda de depasire sau cu 80-90-100 cu a 4 pe cine stie ce straduta uitata de lume. Rupe asfaltul, nu asa. Si ca sa nu zica lumea ca e placebo, am prins si 158 cu ea la drum drept si cu inca 2 prieteni in ea. Real cred ca aveam 149-150, ceea ce fata de cei 144 din talon e destul de bine. Astept sa-i fac iar testul, dar fara greutate suplimentara. Oricum parerea mea e ca un Matiz pana in 80000 km (sau asa cred eu, se poate foarte bine si mai mult) care nu mai atinge macar 148 pe ac necesita o curatare sau altceva, depinde ce probleme mai are.

De multe ori o astfel de curatare reusita face bine si in plan psihologic, la mine a avut efect si ma uit altfel acum la ea, nu ca inainte.

Share this post


Link to post

Si la 80000 km ce se intampla ? Se termina rodajul si trebuie sa prinda mai mult ?

Share this post


Link to post

Nu stiu sincer ce se intampla, am bagat si eu un kilometraj ochiometric, obisnuit cu Oltcit-ul vechi segmentat de 2 ori in 77000 km.

Share this post


Link to post

sa vezi la mine cand a trebuit sa curat carburatorul de mizerii din benzina si am bagat o sticluta pt 60 L in rezervor si am mai bagat si omv 98 sau 100, nu mai sant sigur... a consumat ca in oras, numai ca mergeam pe drum intins...

in generel in sticlele de curatat carburatorul se afla alcool izopropilic chior, ce e bun la curatat si se amesteca atat cu benzina cat si cu apa, asa ca termina apa din rezervor, si mai spala carburatorul..

apropos, alcoolul izopropilic e bun pt curatat capetele la video, casetofon, eu am curatat chiar si lentila de la cdplayer, dar nu recomand.. mult mai bun decat contraindicatul spirt medicinal

Share this post


Link to post

:o fftopic: Am acasa o discheta de curatare la care mi s-a livrat o sticluta de alcool izopropilic de pus pe ea. Deci e clar la ce e bun.

Share this post


Link to post

Vad ca toti pomeniti de solutii care curata injectoare...Am fost azi in carrefour colentina si pe langa solutiile de curatat injectoarele (care nu ma intereseaza ca am masina noua) am vazut si solutii produse in SUA pe care scrie ca poate creste cifra octanica cu 'pana la 10 puncte' . La fel..se pune o sticluta la plin de maxim 80 de litri !! A incercat cineva asa ceva ? Daca da, care sunt rezultatele iar daca nu ce parere aveti , au vreun efect ? (pozitiv sau negativ)

Share this post


Link to post

E aditiv d-ala pe baza de alcool izopropilic, sau e alta mancare de peste ?

Share this post


Link to post

Sincer sa fiu nu stiu pe ce baza e, am vazut doar ca scria ceva de genu contine '.....(am uitat).....' petroliere . Cum ziceam creste cifra octanica la benzina deci creste puterea motorului (cel putin teoretic) . Are o culoare inchisa...un fel de albastru inchis (nu stiu daca e relevant..) Daca mai trec pe acolo o sa ma uit mai atent sau uitati-va si voi !

Share this post


Link to post

Evident ca e irelevanta culoarea. Asa vii sa postezi pe forum, fara eticheta scanata si traducerea componentelor in limba romana ? :P

 

Serios amu' ... daca e d-ala cu isopropyl nu stiu ce, e un aditiv "bun la toate". Nu stiu daca are legatura cu cifra octanica; eu am pus in rezervorul de la motocicleta ca sa nu se "strice" benzina peste iarna, si a stat 6 luni fara nici o problema, a fost buna benzina.

Share this post


Link to post

Redeschid discutia...

Eu am folosit 7-8 luni astfel de substante, in general 2+2...iarna anti-freeze, pentru curatarea conductelor-carburator etc. si nu am avut probleme, carburator murdar, jicloare infundate... puneam 1/2 sticluta la un plin (chiar daca se indica dublu), si efectual a fost ca nu m-a vazut nimeni la marginea drumului sa suflu in jicloare. Daca a mers la Nova, trebuie sa fie asa si pe injectie, fara dubii.

Cu siguranta voi pune cate un aditiv/luna, chiar combinatie de genul :

primul plin - o jumate contra apei

al doilea plin - o jumate de curatare injectoare

apoi tot asa, repetir...

Face bine si mareste durata de viata, iar costul e...150 000lei la 4 plinuri.

Si iarna anti-freeze.

Octane booster are rezultate in putere, dar mareste consumul si uzura, cred ca e eficient atunci cand masina e incarcata-ochi.

Degeaba se fac analogii cu izopropilul care e folosit la curatarea floppy-disks etc., probabil e o alta concentratie, si in general asta curata, ca acetona, dizolva, asa ca efectul e bun. nu e vorba de placebo.

Normal ca la o masina cu injectoarele curate, care alimenteaza aproape toit timpul la aceeasi pompa, sa nu se simta. Desi curata cate ceva si de prin rezervor... e o solutie de intretinere, de prelungire a vietii componentelor, nu o solutie miraculoasa.

Ascultati de un om experimentat... am experimentat si SuperFuelMax si altele... pe banii mei :)

In fond, fiecare isi gestioneaza banii, masina si...nevasta cum doreste :)

Edited by RIon

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...