Jump to content
Sign in to follow this  
SORAN

Magazine Virtuale

Recommended Posts

Sa va povestesc ultima mea patanie in materie de cumparaturi in Romania si service de electronice in Romania. Am achizitionat un laptop Samsung care era ok ca pret configuratie bunicica si pret decent de la IT ARENA. I-am ales pentru ca aveau cel mai mic pret pentru acest produs si erau in zona biroului meu. Toate bune si frumoase, pana ajung cu laptopul la birou, ii dau drumul isi face Windows-ul niste update-uri (e cu licenta) si ma duc la alt pc sa lucrez ca pe noul laptop nu aveam inca nici un program. Intre timp vine si un prieten sa ia niste piese si in timp ce stateam de vorba incepe sa se auda un sunet ca un tziuit de inalta frecventa destul de tare. Ne dam seama intr-un final ca e de la laptop... dupa un pic de studiu am constatat ca este vorba de o bobina pe miez de ferita din interiorul aparatului care intr-un anumit regim de functionare face zgomot..nasol! A doua zi ma duc la IT ARENA si le prezint minunea, zgomotul se manifesta ceva mai slab dar se aude fara probleme, le spun ca dupa un timp de functionare face si mai tare si ei spun: "Nu, noi nu auzim nimic!" si " Nu e vina noastra ca v-ati ales Samsung, ca astia nu au experienta in laptopuri"! I-am rugat sa imi aduca inca un astfel de laptop si o sa se convinga mai mult ca sigur ca altul nu mai face acel zgomot (e imposibil sa fie un zgomot normal) sau sa imi returneze banii. Nu au vrut sa aleaga niciuna dintre solutii, iar eu pentru ca am cumparat pe firma produsul nu ma pot folosi de legea care spune ca mi se pot returna banii in 10 zile de la cumpararea online si nici nu ma pot adresa OPC. Si eu acum stau cu banii dati, la mila astora din service care mai mult ca sigur vor spune ca "nu se manifesta defectul", fara Laptop pe care l-am cumparat ca aveam mare nevoie de el.

Edited by SORAN

Share this post


Link to post

Dupa parerea mea sunt niste cretini, trebuia sa te astepti. Singurul lucru care il poti face este sa astepti pana se strica detot si atunci sunt obligati sa il repare/inlocuiasca. Deci dai forja...

Share this post


Link to post

OPC-ul nu te poate ajuta, intr-adevar, dar daca esti firma, ce te impiedica sa ceri banii inapoi in 10 zile? Nu mai stiu exact cum suna legea, dar parca nu este definit ca perosoana fizica 'consumatorul'.

Share this post


Link to post

Din ce am citi si au zis si astia de la IT ARENA ca la firme nu e valabila treaba cu 10 zile. Mai studiez, am tot citit acolo ce mi-a dat Leutzu, stiam discutia si am studiat si pe site la ANPC.

Edited by SORAN

Share this post


Link to post

Vezi si Aici

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...