Jump to content
Sign in to follow this  
LAwR

My Chevrolet Aveo LT Platinum 1.4 16v 94CP Tuning

Recommended Posts

De 4 zile sunt fericitul posesor al unui Chevrolet Aveo, culoare gri urban, varianta de dotari Platinum (cred).

 

Povestea achizitiei e urmatoarea:

 

De cateva luni bune vroiam sa cumpar un Logan, af 2007-2008, maxim 30.000km la bord, varianta Laureat, cea cu AC + instalatie GPL(asta un mic optional), pret 4500 euro maxim. Am citit tot ce se putea citi in legatura cu aceasta masina, m-am interesat de ea pana la cel mai mic amanunt, am condus nenumarate logan-uri ale prietenilor!

 

Insfarsit am reusit sa strang suma de bani necesara si m-am apucat de cautat logan-uri si de sunat pe la oameni, de vazut masini, etc. Foarte multi intermediari, foarte multe parcuri, nu am gasit nimic care sa merite cumparat in vreo 2-3-4 zile. Pana la urma logodnica mea a dat un search general pe la masini, pana in suma de 5000 euro, af 2007 minim. Si prin lista aceea cu masinute, am vazut-o si pe a noastra Chevy . . . :D  Ne-a sarit din prima in ochi, avea ceva in plus fata de toate celelalte masini, in special fata de logan-uri. De dotari nu mai spun: Climatronic, 1.4 16v, 4 geamuri electrice cu butoate pe manerele usilor (cum e si normal, nu te intinzi prin masina sa deschizi un geam) + multe alte prostioare pe care logan-ul nu le va avea niciodata, singura "problema" fiind 65.000km, dublu fata de cat imi propusesem. L-am si sunat pe om, ne-am urcat de urgenta in maxi-taxi, destinatia: Bucuresti.

 

Am ajuns, am vazut masina, probleme: parbriz crapat, o oglina sparta(doar geamul oglinzii), cateva zgarieturi la vopsea + mici reparatii pe la spoilerul fata. Oricum, "probleme" neinsemnate, specifice capitalei! Am dus-o la service, aici s-a constatat ca ar avea niste probleme pe la cauciucuri, erau 4 cauciucuri de 4 feluri iar starea lor era destul de proasta, unul dintre ele prezentand chiar niste galme. In rest i-au facut probe la suspensii, frane, au umblat pe la directie, etc, au verificat totul si era mai mult decat ok la partea tehnica.

 

Masina a fost achitata la leasing luna trecuta, in martie.

 

In fine, am cumparat-o si am plecat inapoi spre Petrosani. Pe autostrada am fost profund dezamagit . ..  nu i-am putut da mai mult de 60-70-80 MAXIM! Batea foarte tare si mi se zdruncina volanul in mana, din cauza cauciucurilor. Ma trageam pe banda de urgenta cand vedeam tirurile ca ma ajung din spate . . . mai mult m-am uitat in retrovizoare decat inainte la drum, de frica sa nu intre vreunu in mine (se stie cati pui de Schumacher intalnim pe acolo) . . . dar pana la urma am ajuns cu bine la Pitesti, m-am oprit la primul depozit cu anvelope SH si am cumparat 3 anvelope(1 singur de pe masina era in stare buna) + echilibrare la toate 4 rotile. Apoi am revenit pe autostrada: alta viata! Imediat s-a dus la 160-165, mai mult nu am putut sa ii dau deoarece autostrada era pe sfarsite si incepea sa se aglomereze. In fine, pana acasa am forjat-o la maxim, schimbari de viteza numai dupa 4000-4500-5000 ture, iar la intrare in defileul jiului am probat pe deplin suspensia + amortizoarele . . . drumul fiind foarte foarte prost pe o portiune destul de intinsa!! Dar nu bate nimic, nu troncane nimic inafara de zgomotele suspensiei si a vreo 2 greierasi, unul in bord in plasticul dintre ceas si fantele pentru aer de pe mijloc, si unul in spate, unul dintre capacele de plastic care acopera sistemul de prindere a scaunelor pt copii.

 

Pana acum am facut cu masina aproximativ 500 km, astazi i-am facut din nou plinul, de consum nu prea am ce sa spun, destul de maricel dar sa tinem cont de stilul condusului nici nu ma mir! Parbriz am gasit la 460 lei, 500 cu tot cu montaj! La reprezentanta costa 20 mil cu montaj!?! Astia isi baga de 3x pretul parbrizului, pt ca ti-l monteaza. Geamul oglinzii l-am gasit la reprezentanta cu 80 lei (in alta parte inca nu am gasit, daca stiti de unde as putea sa iau mai ieftin, sunt binevenite ofertele)

 

Trebuie sa ii fac revizia saptamana viitoare cel tarziu, dar mai intai sa o inmatriculez. Este revizia de 60.000 km, deci trebuie schimbata si distributia.

 

Sunt pe deplin multumit de "sicriul pe roti" care are 1,5 stele la teste + o cruce ca emblema :D Este la toate capitolele peste Logan, ii multumesc logodnicei mele ca a gasit-o si nu am cumparat troaca romaneasca :D Acelasi lucru il zic toti cunoscutii mei.

 

Ca viitoare modificari:

 

1-Jante + cauciucuri, imi place un model de jante de la Megadrive.

 

2-Instalatie GPL

 

3-Folie geamuri + autocolant negru pe capota-plafon-portbagaj

 

4-Antifonare + schimbare sistem audio cu linie JBL - boxe fata(ce dimensiune au cele originale?) +  boxe spate (am deja JBL T595)+ subwoofer, 2 statii + condensator + cabluri, iar putin mai tarziu DVD + ecrane in tetiere. 

 

5-Un pachet tuning exterior, prelungiri spoilere + praguri (de preferat). Unde as putea gasi asa ceva si la ce preturi?

 

6- . . . inca nu stiu, dar vor mai urma :D Idei sunt, banii sa vina!

 

 

 

 

PS: Se vand jantele originale cu tot cu cauciucuri! Astept oferte! Se dau la bucata sau toate, cum doriti! "Rezervarea" lor se poate face de acum, jantele celelalte vin peste vreo saptamana-2 maxim

 

Poze cu masinuta:

 

post-27539-127110072154_thumb.jpgpost-27539-127110077531_thumb.jpgpost-27539-127110081116_thumb.jpgpost-27539-127110084763_thumb.jpgpost-27539-127110087651_thumb.jpgpost-27539-12711009051_thumb.jpgpost-27539-127110095834_thumb.jpgpost-27539-127110101199_thumb.jpgpost-27539-127110104739_thumb.jpgpost-27539-127110109066_thumb.jpgpost-27539-127110113655_thumb.jpgpost-27539-127110117349_thumb.jpgpost-27539-127110126127_thumb.jpgpost-27539-127110130024_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Sa o stapaniti sanatosi si sa aveti parte de ea!

Ma intereseaza jantele (toate 4), dar fara anvelope. Te-ai gandit la un pret?

Share this post


Link to post

Eu le-as da cu totul, nu prea am ce face cu anvelopele. Anvelopele sunt in stare relativ buna, 3 dintre ele abia ce sunt cumparate. Putem vb mai multe pe privat daca esti interesat cu adevarat.

Share this post


Link to post

In locul tau as pastra jantele pt. gumele de iarna...

Share this post


Link to post

3 autocolant negru pe capota-plafon-portbagaj

5-Un pachet tuning exterior, prelungiri spoilere + praguri (de preferat).

Să te bucuri de ea fără probleme.

P.S. Ai grijă cu "modificările", să n-ajungi la rubrica asta.

Share this post


Link to post

@Wolfman-Pentru iarna voi cumpara un set de tabla, cel mai bine. E pacat totusi de jante sa le stric iarna.

 

@EM!L - Am inteles ca pachetul acela de "tuning" s-ar regasi la reprezentanta. Dar inca nu am gasit nicio masina pe care sa fie montat, sa imi pot face o idee. Sper sa nu ajung pe acolo :P Multumesc pt observatie.

 

 

Share this post


Link to post

Ce dimensiune au boxele din usa fata? Am cautat dar nu am gasit un raspuns. Trebuie data jos toata fata de usa pentru a avea acces la ele?

 

Maine ma duc la Deva sa o inscriu. Sper sa am toate actele ok, sa nu fiu nevoit sa fac mai multe drumuri.

 

 

Share this post


Link to post

Salut. Kit-ul oficial pentru Chevrolet Aveo poate fi cumparat si montat in Romania la orice dealer autorizat, fie intreg, fie doar anumite bucati. Am vazut prin Bucuresti cateva Aveo cu acest kit, schimbarea de aspect este radicala.

 

 

 

Suna la orice reprezentanta si iti vor comunica ei pretul pentru intregul kit sau doar pentru piesele pe care le doresti tu. Din ce stiam eu, kit-ul oficial + vopsire + montaj costa 1000 EUR. Schimbarea de aspect este remarcabila iar piesele sunt originale, nu risti sa iti uratesti masina in incercarea de a o face mai buna. Mai poti sa incerci ceva afermarket, dar... mare atentie la ce pui pe masina.

 

PS: S-o stapanesti sanatos, ai facut o alegere mult mai buna luand acest Aveo decat un Logan.

Edited by fry

Share this post


Link to post

Nu am niciun dealer-service Chevrolet prin zona mea. Oricum, decat sa cumpar de la reprezentante cu preturi umflate de 3 ori, mai bine NU! Asa cum am gasit parbriz-ul la 5 mil cu montaj inclus/20 mil in Bucuresti la reprezentanta , acum am gasit oglinda 35 lei/80 lei la reprezentanta. Daca as putea sa comand de undeva kit-ul ar fi perfect, chiar si unul aftermarket.

 

Jantele pe care as vrea sa mi le cumpar sunt urmatoarelepost-27539-127118170884_thumb.jpeg

 

Daca rog pe cineva, ar putea sa imi faca niste modificari virtuale ale masinii, mai exact sa imi puna jantele de mai sus + folie pe geamuri 70% fata/5% spate + autocolant negru mat sau lucios, care sa porneasca de jos de la spoiler, sa urmeze liniile spoilerului + liniile capotei + plafon + portbagaj + spoiler spate?

 

Multumesc

 

 

Share this post


Link to post

Jantele alea arata bine, ia-le fara griji, chiar se vor potrivi frumos.

 

Nu vad de ce n-ai suna totusi la reprezentanta sa intrebi pretul kit-ului sau doar al unor componente. Vezi ca le gasesti listate pe chevrolet.ro, dar nu scrie pretul.

 

Alta idee ar fi sa cauti in orasul tau un atelier si sa dai comanda de piese identice sau macar asemanatoare cu ceea ce ai in pozele de mai sus. Vei iesi mai ieftin si nu vei da gres in alcatuirea unei masini frumoase. Daca nu, gasesti o sumedenie de kit-uri aftermarket, alege-l pe cel mai potrivit si gata.

 

Un sfat: opulenta NU inseamna frumusete. Foarte multe dintre kit-urile aftermarket sunt gunoaie, cauta ceva decent, vei gasi pana la urma.

Edited by fry

Share this post


Link to post

Nu am gasit niciun kit aftermarket . . . poti veni cu ceva mai concret, te rog? Un site, ceva? Am cautat, dar nimic nimic . . . De asemenea nici prin Petrosani nu cred ca exista vreun atelier care sa faca piese la comanda. Oricum, kit-ul va mai astepta vreo 2 luni, nu e graba si imi doresc ceva in genul celui original, chiar pe acesta daca il gasesc la un pret decent, nu 1000 euro pt 3 bucati de plastic. Mai intai sa o incalt cu jante + anvelope, apoi instalatia GPL, dupa care schimbare parbriz + folie pe geamuri + autocolan (vreau sa pun totul la acelasi service deoarece imi ofera o reducere pt tot pachetul.

 

Nu stiu inca ce autocolant sa aleg, negru lucios sau mat. Pe de o parte cel lucios banuiesc ca vine mai bine, deoarece si culoarea masinii e metalizata. Dar am inteles ca este destul de pretentios...

 

Multumesc pentru rabdare, interes si raspunsuri prompte!

Edited by LAwR

Share this post


Link to post

Daca e vorba de tuning, sa stii ca se pricep mai bine la ateliere sau locuri de unde poti lua materii prime baietii de pe un alt forum, al carui nume nu-l pronunt, dar incepe cu 4 si se termina cu tuning :) ). Cred ca daca pui acolo o intrebare legata de ateliere de tuning din zona ta sau de kit-uri aftermarket sigur o sa gasesti ceva sugestii.

Edited by fry

Share this post


Link to post

... singura "problema" fiind 65.000km, dublu fata de cat imi propusesem...

... aici s-a constatat ca ar avea niste probleme pe la cauciucuri, erau 4 cauciucuri de 4 feluri iar starea lor era destul de proasta, unul dintre ele prezentand chiar niste galme.

 

Nu vreau sa te dezamagesc, dar nu ti s-a parut ciudat ca la numai 65k sa aiba cauciucuri diferite si proaste?!

Share this post


Link to post

Ba da. Acesta a fost singurul lucru de reprosat. Deja tinea de siguranta mea in primul rand . . . La viteze mici, pana in 55km/h, totul era mai mult decat ok, se auzea doar o mica bataie de cauciuc, mai mult ca o roata mai dezumflata sau necentrata. Sunt sigur ca a pastrat sau vandut cauciucurile bune . . . omul parea destul de disperat dupa bani, de exemplu in rezervor mai avea cativa litrii de benzina, nu avea asigurare, iar masina parea sa fi stat in ultima perioada de timp. Initial tot gasea motive sa nu vina dupa mine pana in celalalt colt al capitalei, asa ca m-am dus eu mai aproape de casa lui (logodnica mea face facultatea in Bucuresti, deci il cunoastem cat de cat acceptabil). El a zis sa ma duc direct la el acasa, dar deja mi se parea ciudata toata faza si nu am vrut sa risc nimic. Dar s-a demonstrat a fi ok.

 

Pana la urma am inteles ca avea datorii. Era sa mi-o ia altul inainte, daca nu insistam putin la om, o dadea inainte sa ma duc eu in Bucuresti dupa ea.

 

Iar la km, sunt undeva la 80% sigur ca nu au fost dati inapoi, in primul rand dupa cum se prezinta interiorul masinii, pielea de pe volan-schimbator, tapiteria + restul elementelor interioare, apoi dupa partea mecanica. Mai multa siguranta sper sa am saptamana viitoare, cand este planificata revizia si verificarea completa, pana la cele mai mici suruburi. Oricum banii sunt dati, masina este cu mult peste asteptarile mele, pana acum sunt foarte multumit de alegerea facuta, altceva mai bun nu as fi gasit in aceasta suma de bani, nici macar alt Aveo.

Edited by LAwR

Share this post


Link to post

Clima ai testat-o, functioneaza?

Share this post


Link to post

- Spitele jantelor par un pic iesite in afara fata de buza, dar suficient cat sa le julesti de borduri. Stii ce ET iti trebuie, alezaj central, etc, da?

- Personal, pentru folie, o sa te injur. Pentru fundul masinii tale, e mai bine ca eu sa vad si ce se intampla in fata ta.

- Autocolantul tine de gust. Dar stii ce inseamna o cheie adanca peste el, peste un an? R: dat jos, reparat elementul, pus altul, eventual dat jos si pus altul si pe celelalte elemente, pt. ca sigur nu o sa se mai potriveasca culoarea.

- Body kit-ul este dragut, dar sub 3-400E n-ai cum sa-l scoti (incluzand manopera pt. montaj si vopsit). Asta, in cazul fericit. Mai e si partea cu micsorarea distantei pana la gropi si bolovani.

 

In rest, s-o stapanesti sanatos. Eu personal am mai multa incredere in alea 1.5 stele de la Aveo decat 3 de la Logan.

Edited by ALiCE

Share this post


Link to post

:) ) Hai s-o dam naibii de treaba cu stelele alea. Si Aveo si Logan sunt in aceeasi barca la siguranta cu muuuulte alte masini din categoria asta. Daca ti-e scris sa mori intr-o masina poate sa-ti sara acu de la vitezometru in ochi si uite asa mori si in ML. Mi s-a parut fantastic ca a existat credinta populara ca un Logan este diferit vre-un pic fata de un Aveo la capitolul siguranta sau ca, in general, daca ai un impact frontal la viteze de peste 60 la ora mai te poti raporta la vre-un parametru real de siguranta in orice fel de masina.

Share this post


Link to post

 

Jantele pe care as vrea sa mi le cumpar sunt urmatoarelepost-27539-127118170884_thumb.jpeg

 

 

Daca sunt mai scumpe de 1051 ron da-mi de stire si iti spun de unde sa le iei mai ieftin aka 1050 ron. :mrgreen:

 

- Spitele jantelor par un pic iesite in afara fata de buza, dar suficient cat sa le julesti de borduri.

 

Acelasi model il am si eu pe astra si in borduri nu "belesti" spitele , in cel mai rau caz buza jantei, dar spitele nu, pt ca pleaca din buza lor spre interior.

Share this post


Link to post

Bine ai facut ca nu ai ales Loganul.Spor la modificari.30000000.gif

Share this post


Link to post

Am fost sa o inmatriculez dimineata si am facut degeaba 200 km pana la Deva, dus-intors . . . nu au vrut sa mi-o inmatriculeze pt ca nu se specifica clar intr-o hartie daca s-au achitat taxele vamale si valoarea reziduala + habar nu aveau ca DI-Bas Leasing a fost preluata de catre Intensa San Paolo-de ce apar 2 firme diferite de leasing in acte . . . asa ca am sunat mainainte la firma de leasing si imi vor trimite prin curier toate actele necesare. Pe luni-marti mi-au promis ca le voi avea, tot respectul pt ei.

 

Nu mi-a venit sa cred ca la RAR, la autentificare, pentru o verificare a seriilor dupa care mi-a dat o hartie, au cerut 95 lei . . .

 

Apropo, cica ar fi probleme cu seria de la motor! Abia se observa deoarece este plasata intr-o zona "fierbinte". Cel de la RAR abia a reusit sa o descifreze si sa o pozeze, a pierdut vreo 20 minute si tot nu a iesit clara in poza... A zis ca s-ar putea sa am probleme la ITP, asa ca e recomandat sa fac o vizita pe la reprezentanta, sa faca ceva in privinta seriei. Dar la cat de aproape e reprezentanta de mine . . . sa astepte mult si bine inca vreo cateva luni. Trec daciile de ITP si nu trece Aveo? :D

 

 

 

 

@Wolfman, clima functioneaza impecabil.

 

@ALiCE, si eu te injur daca te prind acum in fundul masinutei mele, noaptea, cu faza lunga :P In legatura cu autocolantul, nu prea am pe langa mine oameni care sa isi ascuta cheile pe masina mea :D Pana in 4-500 euro as da pe kit, dar nimic mai mult. Iar cu distanta fata de bolovani, sper sa nu fie probleme. Totusi este destul de inalta masina, in special spatele.

 

@Fry, daca e sa mor, prefer sa mor in Aveo decat in Logan :) ) M-as simti mai mandru :D

 

@uskt2005, da-mi site-ul de urgenta. Eu am gasit pe la 12 mil :D

 

@velican_costi, multumesc :)

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post

Unde pot gasi manerele de usi cromate (cele de care tragi sa inchizi usa, nu clapetele de deschis usa)? Sau este doar o folie care se aplica peste ele? De asemenea carculetele de la aerisitoare sunt identice cu cele de pe Logan? Se potrivesc unele cromate de la Logan?

 

Am mai intrebat odata: ce dimensiune au boxele din usa fata? Trebuie data toata fata de usa jos pentru a avea acces la ele?

 

 

Share this post


Link to post

 

@uskt2005, da-mi site-ul de urgenta. Eu am gasit pe la 12 mil :D

 

 

Am trimis PM pt a nu se considera reclama.

 

Succes cu masinuta si ai grija sa nu o transformi in logan :P

Nu pune chestiile alea cromate pe manerele de la usi...numai la loganele cu aripioare de rechin si cu coltare cromate pe bari am mai vazut ce vrei tu.

Share this post


Link to post

Manerele de deschidere sunt cromate din fabrica si imi place cum arata si cum se integreaza in interior. De asemenea manerele de care tragi sa inchizi usa sunt cam zgariate si s-a cam dus vopseaua de pe ele (stiu ca e problema din fabrica). Ce pot face cu ele? Sa le revopsesc, sa aplic folie peste ele?

 

Si crom-ul de la butoanele climatronicului e putin dus. Sa il dau de tot jos, sa ramana negre, sau se gasesc butoane?

 

Am nevoie de un radiator . . . e putin cam lovit, dedesupt si se pierde freon-ul . . . Unde pot gasi? Nu vreau de la reprezentanta ca e 18 milioane cu montaj . . . am mai gasit cu aproximativ 6 milioane, nou, original. Mai ieftin am vreo sansa? Pe la dezmembrari?

 

 

Share this post


Link to post

Am trimis PM pt a nu se considera reclama.

 

Vreau si eu site-ul te rog.ms.

Share this post


Link to post

Astazi am facut "revizia" la cineva in garaj.

 

Piesele mi le-am comandat de pe un site specializat in chevrolet, toate sunt originale.

 

Preturi:

 

Filtru Aer 35 lei

 

Filtru Polen 70 lei

 

Filtru Benzina 30 lei

 

Pompa apa 140 lei

 

Curea Distributie 180 lei

 

Rola distributie 80 lei

 

Rola intinzatoare distributie  175 lei

 

Bujii 48 lei

 

Ulei GM 5W30 135 lei

 

Filtru ulei 14 lei

 

Oglinda dreapta 60 lei

 

+Aparatori Noroi 100 lei, toate 4

 

TOTAL dupa o mica negociere: 950 lei + 50 lei transportul prin curier rapid.

 

Mai trebuie sa cumpar antingel + apa si eventual lichid de frana, pt a fi inlocuit si acesta.

 

+150 lei la nenea mecanicu care a lucrat foarte atent, curat, cu simt de raspundere timp de 6 ore. Nu a mai apucat sa imi schimbe bujiile, filtru benzina + filtru polen pt ca deja se facuse ora 22:00, un surub de la capacul motorului refuza sa se desfaca de asemenea surubul de la filtrul benzina, le-a dat cu un spray special si le-am lasat pe luni, sa actioneze si spray-ul intre timp. Tot luni va verifica din nou placutele de frana fata + sabotii pe spate, va schimba antigel-ul si cred ca imi va taia din tabla pentru a putea monta JBL-urile T595 in locul boxelor stock din spate.

 

Luni dimineata voi mai face un drum la Deva pentru inscriere, am primit prin curier de la firma de leasing restul hartiilor pe care le-au cerut la inmatriculare. Sper ca de data asta sa nu mai "gaseasca" nimic lipsa pt ca ii bag de unde au iesit de urgenta . . .

 

Apropo, am facut o mica modificare: Am dat afara becul ala chior din plafoniera si am inghesuit inauntru o banda cu led-uri albe. Munca 10 minute, rezultate exceptionale! Urmeaza o banda asemanatoare in portbagaj. O sa fac si poze.

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...