nino Posted March 25, 2005 (edited) Nu stiu ce are...Daca acum, primavara, porneste la a 6-a cheie...ce fac la iarna?! Am respectat procedura de pornire (astept amorsarea pompei de benzina-si amorseaza exact 2 sec), apas ambreiajul, dar trebuie sa dau una-doua sprituri sau trebuie accelerata continuu pana porneste...Am schimbat filtrul de benzina, bateria are 12 V (la rece!) si e de 55 Ah, n-am porniti alti consumatori, electromotorul invarteste...bujiile scanteieste (si ele noi...), uleiu' e de-o saptamana...Ce ar mai putea fi? Astept opiniile voastre, ca la service ma mananca astia... ("> Edited March 25, 2005 by ovi_jer Share this post Link to post
ovi_jer Posted March 25, 2005 Curata IAC-ul si initializeaza-l dupa ce dai un reset la ECM. Share this post Link to post
nino Posted March 25, 2005 E cam periculoasa procedura asta...am vazut pe forum...Pot sa-l curat fara demontare?...Desi nu cred ca are vre-un orificiu pe unde WD40 sa-si faca treaba... Share this post Link to post
ovi_jer Posted March 25, 2005 Nu e periculoasa de nici un fel.Lucrezi cu grija si atentie si nu se intampla nimic. Share this post Link to post
nino Posted March 25, 2005 Altecva ar mai putea fi? Sonda de oxigen, senzorul de temperatura (asta nici nu stiu pe unde e...o fi ala din tubul de la filtrul de aer...), valva EGR (asta nici nu stiu daca exista la Nubira I... )...benzina proasta (Rompetrol), relee...sau mai rau, ECM-ul... In ce ordine sa le verific? Share this post Link to post
ovi_jer Posted March 25, 2005 Fa ce ti-am zis mai sus,schimba si benzina si daca nu isi revine mergi la o scanare in service.Ce fel de ulei ai pus in motor? P.S. Completeaza si locatia. Share this post Link to post
nino Posted March 25, 2005 (edited) Castrol "..." 15W40 ca vine vara si s-a incadrat in buget...Bujii NGK ceva cu 11... Apropo, eu sunt de "blat" din Rm. Valcea si vin destul de des p-"acasa" (stau pe str. Dacia, langa cimitir ...Poate tinem legatura si-i tragem un gratarel la Lotrisor, la cascada... Edited March 25, 2005 by nino Share this post Link to post
ovi_jer Posted March 25, 2005 Ai pus ulei prea gros.Trebuia 5W30 sau in cel mai rau caz daca motorul are peste 100k km merge pus 5W40.A inceput sa porneasca greu dupa ce ai schimbat uleiul? Share this post Link to post
nino Posted March 25, 2005 Asa pornea si inainte de schimb...Masina am luat-o de 2 saptamani...de la Bucuresti...samsari, bineinteles. Are 51500 km (pe bord ), reali cam 130000 (dupa constatare la un service meserias, da' fara scannere...). Motorasul merge bine dupa spusele celui de la service, prin comparatie cu Nubira I CDX cu 67000 km reali (masina lu' unchiu-meu..). Share this post Link to post
ovi_jer Posted March 25, 2005 Se pare ca nu era chiar un service meserias .La schimbul de ulei se curata si IAC-ul obligatoriu. Share this post Link to post
nino Posted March 25, 2005 Pot sa-ti spun ca au invartit ceva p-acolo...da sefu' lor (il cunosc bine) nu si-a bagat "manutele" si l-a lasat p-un pustan care mi-a omarat bateria 3 ore pt. ca inversase 2 fise la bujii si Nubirica n-o mai lua din loc...Atunci i-am facut si curatarea injectoarelor (cu nu stiu ce aparat si o solutie-as fi vrut eu cu ultrasunete, dar dupa cum spuneai, service-ul nu e foarte dotat, da' e meserias...ca ma lasa o sapt-doua cu banii :"> )... Share this post Link to post
ovi_jer Posted March 25, 2005 Daca nu te descurci cu resetul ECM si stergerea IAC-ului o rezolvam cand treci pe la valcea. P.S. Nu uita ca iti trebuie si codul de la RCS dupa scoaterea bornei la baterie. Share this post Link to post