Jump to content
Sign in to follow this  
AND

Ce Merita Cel Mai Mult? (din Urmatoarele)

Recommended Posts

1. HDi - Peugeot/Citroen

2. dCi - Renault

3. TDi - VW/Audi/Skoda/Seat

4. D - BMW

5. JTD - Fiat

6. CDi - Mercedes

7. DTi - Opel

8. D4D - Toyota

9. TDCI - Ford

 

Am impresia ca iti vei lua unu din cele mai proaste dieseluri conform clasamentului personal =))

Share this post


Link to post

Am condus destul si m-am plimbat cu destule masini (Passat , 307 , Scenic , E230) pentru a putea aprecia o masina buna. Iar Astra-ul pur si simplu m-a impresionat puternic.

 

@satori : Daca as fii avut un X5 , normal ca majoritatea masiniilor nu m-ar mai fi impresionat cu nimic.

 

Edit : wichedcoder , stiu asta..insa doar pt ca e mai slab decat majoritatea diesel-urilor de pe piata , nu inseamna ca e prost. DTi-ul este totusi mult mai bun decat SDI-urile valabile inainte pe Skoda Fabia si VW Golf acum 10 ani , SDI-uri care au dus masinile alea fara probleme la sute de mii de km.

Edited by AND

Share this post


Link to post

Nu inteleg cu poti sa compari DTi cu SDI, unu e Turbo, facut pentru performanta si mai putina fiabilitate, celalalt e SDI, care e lenes dar facut sa tina... eh , in fine.

Share this post


Link to post

:o fftopic: @satori Ce X5 ai tu, frate? Cu Kalos-ul ala te plimbi doar sa simti cum traieste clasa muncitoare? :D vezi ca baiatul asta si-a facut o impresie gresita despre tine.. ;)

Edited by arp

Share this post


Link to post

1.7 diesel e de pe vremea kadetului si parca la origine e isuzu. Intr-adevar e fiabil. Dar daca te uiti pe mobile.de toate caravanurile din 2001 cu Euro III ce sunt la 5500 - 6000 eur in Nemtia( la care adaugi acciza la val minima in vama, tva 19% in 7 zile de la intrare in tara,plus RCA,RAR plus drumul inapoi sa-ti iei tva de 16% de la nemti inapoi) dar au minim de la 120,000 km in sus. Astfel de masini ajung in Ro si se dau cu 8500-9500 si au miraculos 50-60 000 km. Daca anul e mai recent sa fii sigur ca neamtul a bombardat-o si romanasul a aranjat-o.

Share this post


Link to post

Arp, vezi aici. Are si ticolino, de al lui nu stiai? Tico al lui era doar sa il obisnuiasca cu motorul care ii vine in curand.

 

AND... mai citeste inca o data topicul acela si, in acelasi spirit, mai uita-te inca o data la sistemul tau de evaluare al unei masini. Mai am ceva sa iti spun si nu imi e usor ca nu voiam sa se stie: as vrea sa fiu samsar si tu sa-mi fi client. :thumbl:

Share this post


Link to post
Dintre Octavia din 2000 , Astra 2001 , Fabia 2001 , 206 2003 , care ma face sa bag mana in buzunar mai adanc la revizii?

 

Nu cumva vrei sa zici care NU te face sa bagi mana in buzunar? Ai patru variante si cred eu ca o cauti pe cea mai usor de intretinut. Deci intrebare probabil este care masina e cel mai usor de intretinut dintre cele patru. Eu cred ca Astra 2001.

Share this post


Link to post

da p'aia iao e buna, merge frumos, ieftina, de infige in scaun ca 307.

NumaI IAO IAO IAO odata :dizzy: :dizzy: :dizzy: m-a luat capu' deja

Share this post


Link to post

and ai luat ceva sau ai mai gasit euro???????

Share this post


Link to post

In mai!

 

Una d'asta :

post-1002-1113910046_thumb.jpg

Share this post


Link to post

hehe, d-asta vroiam sa-mi iau eu in loc de lgn... dar ma des-convins un vecin care o are de noua, nu de sh, si cand am vazut ce de bani a bagat in ea (chiar si in garantie) si ce facturi, m-am linistit.

 

nu intoarce lumea capul dupa masina pe strada dar ma simt in siguranta si portofelul meu la fel.

 

PS: Sa nu uit, fa socoteala si pe langa masina, drum, cazare, etc, mai pune 2000-2500 de euroi tva, accize etc.

Edited by alx

Share this post


Link to post

bravo and.

ia una cu motor de 2 litri diesel

Share this post


Link to post

alx , e o mica-mare diferenta intre Astra-ul vecinului tau si cel care-l aduc eu din germania.

Astra-ul vecinului tau care zici ca e nou , este Astra Classic II . Astra-ul care-l aduc eu , model 2001 este Astra G.

Diferenta este : Astra Classic II = fabricat polonia ; Astra G = fabricat germania

 

Nu e o alegere usoara , Astra-ul .. multa lume spunandu-mi ca ar merita mai mult un Ford Focus 1.8 TDDI din 2001 , sau Citroen Xsara 2.0 HDi din 2001. Insa , dupa ce recunosc ca Focus-ul are cea mai buna tinuta de drum si fiabilitate , Xsara are cel mai bun motor , recunosc si ca Astra-ul este superior la restul ( finisaje , aspect exterior/interior , confort , si in special costuri de intretinere! )

Edited by AND

Share this post


Link to post

ca posesor de Xsara 2.0 HDi iti recomand cu caldura aceasta masina, tinuta de drum este EXCELENTA, confort bun, finisaje cel putin la fel de bune ca la Astra iar in privinta costurilor de intretinere sunt perfect comparabile...Eu am ultimul model (au fost 3 face-lifturi, ultimul in 2003 cu modificari la partea electrica, finisaje, suspensii), este foarte posibil ca cel din 2001 sa "iasa" mai prost in comparatie cu Astra...Bafta, oricum...

Share this post


Link to post

arp , Xsara din 2003 este identic cu cel din 2001 :P . Ma gandeam zilele trecute sa trec pe la o reprezentanta Citroen si sa vad cum ma simt in el , pana cand am vazut ca nu se mai fabrica de la aparitia lui C4 :wallbanger: - poate dai si tu o tura :thumbl:

 

Dupa cum am zis...decizia este aproape de imposibila ..

Cu sinceritate :

Aspect - fiecare are plusurile ei

Motor diesel - Xsara

Calitatea finisajelor - Astra ( cine nu crede , sa se convinga singur! )

Tinuta de drum - Focus

Fiabilitate - Focus

Share this post


Link to post

Nu man, nu e nici-o diferenta. Eu nu ma refeream la astra modelul de acum ci la un astra cumparat in 2002 din RO si intretinut ca la carte si ca la revista. Omul are 60 000 de km si i-a scos peri albi.

Treaba ta man, succes, pana la urma trebuie sa traiasca si service-urile din altceva in afara de revizii.

In plus, ai grija ca nu tot ce scrie pe mobile.de ai autoscout.de se mananca... O mare parte din alea sunt manarite la km si au defecte ascunse.

 

Un alt vecin de-al meu, tinichigiu "de succes" (repara flota unei mari companii), a rugat acum 1 an un prieten sa-i aduca o masina lovita usor din Germania. In poze si la telefon a cerut toate detaliile si ajunsese la concluzi ca este o afacere pt el, sa repare un spoiler, o aripa si sa puna un far. In momentul in care masina a ajuns in RO, era varza, motorul deplasat, airbaguri desfacute si altele. CONCLUZIA: Poti si in Germania sa-ti iei super teapa si sa dai 6-8 mii pe o masina de 150+ca km care deja incepe sa dea rateuri si incepi sa bagi bani in ea.

 

M-am interesat si de varianta de a cumpara o masina second hand cu garantie de la o reprezentanta a concernului respectiv. Eh draga, preturile sunt cu 40-60% mai mari decat pe mobile.de. Un golf din 2001 cu 80k km costa 8000 de euro. Deci in Ro ajungea la 10k. Dar eram sigur ca masina e ok. Dar nu aveam atata banet.

 

Deci draga AND, nu ai descoperit vreo minune si nici nu cred ca dispui de mai multe info ca mmine...

Share this post


Link to post

NU, Xsara 2003 nu este identica cu 2001...sunt diferente la spoiler care are proiectoare integrate, suspensii ceva mai confortabile la 2003,modificari la partea electrica si modificari la plasticaraie...Dieselul de la Ford este dezvoltat cu grupul PSA, deci TDCI si HDI sunt aproape identice...Tinuta de drum: Xsara sta in viraje super bine (punte spate autodirectionala)...Si cred ca si pretul este ceva mai mic avand in vedere ca nu se mai fabrica de anul trecut...

Share this post


Link to post

alx , am o cunostiinta care se ocupa cu treaba asta , aduce masini din germania/franta in stari perfecte (are si el cunostiintele lui p'acolo). Tocmai i-a adus unui prieten de familie acum 2 saptamani un Astra 1.7 DTI din 2001 cu 60.000km impecabil. Deci am ocazia sa iau o masina in stare foarte buna fara sa am surprize , cu ajutorul acestei cunostiinte. Deciza mea (daca nu apuc sa merg cu vreun Xsara intre timp si sa ma impresioneze) ramane Astra. Intr-un Focus am stat mai demult , nu mi-a lasat cine stie ce impresia , dar nu-l exclud 100%.

 

@arp : zi-mi si mie te rog cat te-a costat CASCO la Xsara , cat consuma in oras si daca iti ofera vreo anume placere la condus ( si specifica ). Mersi anticipat!

Edited by AND

Share this post


Link to post

Casco la Xsara ma costa ~50 euro lunar la valoarea de 12mii Euro (este pachet de asigurare casa-masina), oricum Casco ti-l negociezi cu firma la care vrei sa te asiguri (intre 4,5 si 5,5% din valoarea masinii), lucrul asta e valabil pentru orice masina, deci irelevant...ia ca reper procentul de mai sus...

 

In Bucuresti imi consuma 8 in conditii de trafic intens, drumuri scurte si foarte scurte si mers nervos...In exterior, 4,5 - 5,7 in functie de cat de tare am alergat..De exemplu, pe 500km pe ruta Pitesti -Sibiu - Arad- Timisoara la o medie orara de 80km consumul a fost 5.7 asta iarna...ca sa scot media asta orara am mers cam ca nebunul (drumul traverseaza multe localitati si este foarte aglomerat cu tir-uri).

La chestia cu placerea de a o conduce incerc sa nu fiu subiectiv, asa ca: +++ la tinuta de drum/stabilitate, +++ frane, ++ motor (cam mic la 90 cp pentru gustul meu, dar il ajuta cuplul, n-am avut emotii in nici o depasire, e placut urcatul unui deal ca cele de pe langa Sibiu fara sa fiu nevoit sa retrogradez ca sa mentin viteza (ma refer a V-a la a IV-a)), - zgomot interior la viteze mari, ++ confort interior/calitate materiale/ergonomie, +++ dotari (full: discuri fata/spate, aer conditionat automat, computer de bord, etc)...(+++ maxim dupa scala mea :) )Dupa cum vezi mie imi cam place...

Share this post


Link to post

Cu un Astra ai mers? Oricum ma faci sa fiu din ce in ce mai interesat in Xsara , si nu stiu cum sa fac sa vad si eu cum ma simt intr-unul. Astia de la Citroen nu-l mai comercializeaza :mda: , poate gasesc vreunul in targ wkendu asta, si ma dau drept cumparator ca sa ma lase omu sa stau in el :-?

Share this post


Link to post

Nu am condus Astra, am mers ca pasager dar destul de putin si nu mi-am facut o impresie despre calitatile dinamice...La interior nu m-a impresionat deloc...Da-mi un mesaj pe privat daca mai vrei detalii despre Xsara, poate aranjam si o vizionare :) ..vezi si www.clubcitroen.ro

Share this post


Link to post

Azi am fost si m-am lamurit in privinta Citroen Xsara (multumita lui arp :thumbl: ) . Intradevar , motorul 2.0 HDi este NET superior celui de pe Astra. E mai sprinten si mai silentios. Masinile sunt aproximativ la fel de "mari" , Astra fiind putin in avantaj datorita faptului ca ai ceva mai mult spatiu in fata(nu substantial). Un alt avantaj in favoarea Opel-ului este calitatea finisajelor , care cu toate ca Xsara-ul sta excelent la finisaje , Opel presteaza anumita calitate pragmatic nemteasca, care o consider superioara. Xsara mai castiga la tinuta de drum si ergonomia interiorului , pe cand Astra este mai sigura conform testelor euroncap.

Trebuie sa mai specific ca modelul de Xsara care l-am vazut azi este din 2003 ; iar diferenta fata de cel din 2001 nu pare sa fie decat la forma proiectoarelor , cateva elemente in plus de crom si posibil alte materiale in interior etc ( insa nu pot fii sigur pana nu vad si un model din 2001 ). In rest , exteriorul si interiorul sunt identice.

 

Decizia finala , bineinteles imi apartine , dar va fii foarte greu! Insa daca voi sta in fata la Opel Astra 1.7 DTI full vs. Citroen Xsara 2.0 HDi full , cred ca as merge pe mana Citroen-ului DOAR cu conditia sa nu existe alte diferente majore intre modelul 2001 si cel 2003.

 

@arp : mersi din nou pentru "test drive" si toate bune! ;)

Share this post


Link to post

Daca mergi pe astra evita motorul 1,7 DTI si cauta 2.0 DTI.Cel de 1,7 este puturos si greu de intretinut.Cel de 2 l este mai usor de intretinut avind distributia pe lant.

Share this post


Link to post

Uite citeste aici:

 

http://www.citroen.com/CWW/en-US/HISTORY/C...TO2010/2000.htm si mergi spre 2003 unde vei gasi o mentiune: Gama Xsara evolueaza prin modificari la interior si exterior...din pacate nu sunt date modificarile exacte...cel mai bine intrebi la un dealer sau service

Share this post


Link to post

and... lasa topicul lui Dragos82 cu 8000 eur si continua aici.

Edited by brusli

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...