Jump to content
Sign in to follow this  
25WTK

Se Poate Modifica, Regla Consumul La Cielo?

Recommended Posts

Salut, sunt nou pe aici...Ieri am achizitionat un 2003 16v Exe.Merge bine, 25 k km, cam doarme in tenesi cand o calc la viteza mai mare(am avut 2 Alfe 33 pana acum de 110 CP :D ) si consuma cam mult, cred, 9% in afara :( .Consumul in Buc nu l-am facut, nu am avut cand...Cu okazia asta as avrea sa stiu : se poate sau nu regla consumul?Multumesc

Share this post


Link to post

Cielo e o masina economica, are cutia etajata economic, dar oricum ar trebui sa traga binisor. Nu cumva ai DOHC ? In alta ordin de idei vezi de cand nu a mai fost schimbat filtrul de aer, se schimba la 7-8 mii in oras si la 10-12 mii inafara, si poate infulenta destul de serios consumul.

Dupa aia poti trece pe la un service, o pui pe tester si vezi cat lucreaza injectoarele, poate trebuie curatate. Aici ai 2 metode aia ieftina cu solutie de curatat in benzina(100 si ceva de mii) sau aia scumpa, curatat cu ultrasunele (vreo 1.7 mil)

Edited by Wichedcoder

Share this post


Link to post

Merci pt. informatie...chiar astazi am sa fac chestia cu filtru si cu lichidul de curatat injectoarele.

Share this post


Link to post
Cielo e o masina economica, are cutia etajata economic,

 

serioooosssss? pai daca si cielo e masina economica ne mutam cu totii in state...

tico ce mai e? masina pomana? iti si da bani dupa ce ca nu consuma nimic?

 

on topic: in afara masina nu ar trebui sa consume mai mult de 7-8%.

wtk-ule, cum facusi consumul daca abia ieri ai luat-o? chiar cu metoda plinului tot trebuie sa faci un 4-500 de km pt a fi rezonabil...

Share this post


Link to post

Alx, sper ca nu ai o problema cu a intelege lucrurile.

Ce am vrut sa zis este ca Cielo are o cutie etajata spre a avantaja consumul. Eu la espero am cutia mai scurta, la 3000 de ture am putin peste 100. Cielo are mai putine ture la 100, desi are motor mai slab. A mea accelereaza mai repede , dar si consumul e pe masura. Este masina economica pentru clasa din care face parte, ce faci tu comparand-o cu Tico este o tampenie. Am vrut sa zic ca Cielo nu e masina de liniutze, ci e o masina economica pentru clasa ei. Daca vrei liniute iti iei un RS4(daca ai $) si e alta treaba, dar aia nu e masina economica, in schimb altfel accelereaza.

Asa ca te rog sa pastrezi mistourile astea de 2 bani cu care iti sunt pline posturile pentru tine.

Edited by Wichedcoder

Share this post


Link to post

Lasati nebuniilea astea...ce naiba...Bun.Am fost la Augsburg si mi-am luat filtru de aer 239k lei...si m-am interesat de niste bujii platinate...1300(unmiliontreisutemii)k lei /bujie???nu e cam mult???Cica ar da un randamnet mult mai mare..asa o fi...si am mai vazut niste arcuri HR pe la 230 E tot pt Cielo...astea se merita sa le iau?nu cumva atinge in aripile de pe spate.Astept un raspuns de la voi.Merci

Share this post


Link to post

Filtru de aer cam asa e , 200 de mii ala original. Bujiile normale de Cielo sunt Champion - si te ajunge setul in jur de 300 de mii. Indicate sunt NGK, si cred ca un set ajungea la 800 de mii (nu stiu sigur). Am vazut undeva unde se vindeau pe Bvd Tei pe stanga cum vii de pe Stefan cel Mare. Mai sunt si alea cu 4 electrozi dar am inteles de la un mecanic Daewoo ca nu sunt pt motoarele noastre.

Eu am bosch acum , si cand le schimb imi iau NGK. Augsburg sunt scumpi rau.

 

Vezi ca aici se discuta de bujii: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=517

Edited by Wichedcoder

Share this post


Link to post
Alx, sper ca nu ai o problema cu a intelege lucrurile.

Ce am vrut sa zis este ca Cielo are o cutie etajata spre a avantaja consumul. Eu la espero am cutia mai scurta, la 3000 de ture am putin peste 100. Cielo are mai putine ture la 100, desi are motor mai slab. A mea accelereaza mai repede , dar si consumul e pe masura. Este masina economica pentru clasa din care face parte, ce faci tu comparand-o cu Tico este o tampenie. Am vrut sa zic ca Cielo nu e masina de liniutze, ci e o masina economica pentru clasa ei. Daca vrei liniute iti iei  un RS4(daca ai $) si e alta treaba, dar aia nu e masina economica, in schimb altfel accelereaza.

Asa ca te rog sa pastrezi mistourile astea de 2 bani cu care iti sunt pline posturile pentru tine.

 

ocolesc afronturile pentru a-ti raspunde la obiect desi e off-topic.

cielo NU are etajata cutia pt economie ci pt speed. vitezele se schimba la turatii mai mari pentru a avea o putere rezonabila. Turatie = consum. Rezulta ca e chiar o cutie sport (ce misto suna...). Chiar asta a nascut aprecierea cum ca cielo are un motor de turatie.

La fel e si la kalos.

O cutie etajata pt consum este una de diesel, de ex. sau de logan, tico, matiz.

Nu stiu cum e la espero dar simplul fapt ca e altfel ca la cielo nu spune ca cielo ar fi economic.

Stii tu cumva vreo masina din clasa cieloului care sa consume mai multa benzina la aceeasi cilindree? eu unul, nu stiu.

Share this post


Link to post

Iti multumesc pentru ca ai lasat tonul rautacios la o parte.

Turatia nu inseamna consum. Intr-un link pe care l-a dat vaxxi se arata ca o zona foarte buna de consum de obicei se obtine cu treapta a 3-a pe la 50 la ora. Chiar mai buna decat cu viteze mai mari. De ce? Pentru ca rezistenta la inaintare creste cu patratul vitezei.

Loganul tau cat consuma afara? Eu am un coleg si cativa prieteni care au Logan si le ia 6-6.5 chiar 7 daca se merge mai tare. Destul de bine , nu? Acu sa-ti zic de cielo. Daca compari Cielo cu 120 de mii de km, ala e posibil ca la 120-130 sa ia 8 litri. Dar compara un exemplu mai fericit, cum e in cazul urmator. Un vecin de-al meu care lucreaza la un service Daewoo (nu dau nume) a schimbat Nubira cu Cielo pe motiv de consum. Cielo e din ultimele loturi coreene si are 35 de mii km, arata ca nou. Schimba excesiv orice pe el, a schimbat curelele, Ulei trisintetic, acu cateva zile a schimbat si injectoarele, doar are balta peste. Rezultatul? Masina consuma 6-7 afara, si nu o iarta deloc. odata ce imbatranesc e normal zic eu sa ia un pic mai mult. In oras ia 10, si asta prin traficul de pe Stefan cel Mare. Destul de bine, nu? Sa-ti mai zic de masini gurmande. Cand am luat Espero puteam sa iau un polo 1.6 din 98 benzina, break. Stii cat lua afara? 7! Uitate pe vwforum sa vezi cat mananca, si e mai mic ca cielo. Alt exemplu, Skoda Fabia 1.4. 9-11 in oras si 6-7 afara. Gasesti aici: consum Fabia .

Se mai gasesc exemple.

Share this post


Link to post

mey... iar incepem vesnica discutie... turatia INSEAMNA consum, cele doua marimi sunt direct proportionale. iti arat oricand pe computerul de bord.

iin ceea ce priceste consumul, hai sa fiu mai explicit.

pt oras trebuie sa fii mare mester sa consumi 10. eu reuseam foarte greu sa ies pe la 11-12 la executive martie 2003 nou noutz.

iar asta e un consum de mare limuzina, crede-ma, restul nu consuma mai mult de 8.5, 9 la un stil normal de mers.

tu vrei sa scoti motorul de cielo mai bun ca ala de vw/skoda sau ce?

 

ma rog, eu nu mai insist, daca tu VREI sa crezi ceva, eu ma dau degeaba cu capul de pereti sa te conving altceva.

 

PS: am citit cu atentie postul tau ultim si-mi da impresia ca-mi dai dreptate

Share this post


Link to post

Daca conduc ca bunica scot si eu cu Renoul de 1.7 consum de 9-9.5% in oras, daca ma fac putin la acceleratie se duce lejer peste 11-12%. Este un lucru f subiectiv, asa ca nu e o teorie generala. Cat despre turatie=consum e o teorie eronata... Masinile pe benzina au cuplu maxim la turatii de peste 3000 de ture, asa ca schimbatul treptelor la 1500-1700-2000 de ture forteaza motorul in zona in care nu are el cuplu, fiind necesara o deschidere mai mare a injectoarelor. De aici trageti voi concluziile. Eu unul nu am schimbat treptele niciodata la sub 2000 de ture pt ca masina nu avea nici un fel de zvac la asemena turatii si mai si facea vibratii motorul cand apasam pe acceleratie :P .

Share this post


Link to post

Cum sa fie direct proportionale turatia cu consumul? Daca ar fi asa , usurinta cu care o ridici in ture in treapta a doua ar trebui sa se mentina in treapta a 5-a. Dar intervine frecarea cu aerul, care depinde de aerodinamica masinii.

A facut cineva o analogie cu o bicicleta cu care urci o panta intr-o treapta superioara. Obosesti mai putin? Nu, dai de mai putine ori dar mai greu. La vale e alta treaba. Inca o chestie poti sa-mi zici daca ai computer de bord. Uitate cand mergi cu a treia cu 3500 de ture consumul instantaneu(viteza constanta). Uita-te cand mergi cu 3500 de ture cu a 5-a , tot viteza constanta. Sunt valorile identice? Eu zic ca nu.

Acu alta chestie: soferii de la firma imi ziceau: ia-ti Cielo Dohc , ca trage bine fata de ala mai vechi (coreean). Clar ca tragea mai bine, dar si consuma mai mult. Iti dau dreptate doar intr-o chestie: EXE-ul 2003 e mai gurmand si mai sportiv, dar unul coreean sohc e mai lenes si mai economic.

Ti se pare ca vreau sa scot motorul de Cielo mai bun ca ala de Skoda/vw ? In nici un caz, vreau doar sa prezint situatii concrete. Ba chiar eram sotto ca motoarele astea de vw sunt mai economice, si vroiam sa iau Golf 4 sau Polo.

 

PS. Probabil aceste posturi vor fi mutate la topicurile de consum sau aerodinamica.

Edited by Wichedcoder

Share this post


Link to post

Bai Alx, m-ai zapacit cu consumul tau de" maxim 8-9 in conditii normale"...Care naiba conditii normale in Bucuresti? Cu diesel in Bucuresti consum 8 si asta acum ca s-a mai incalzit...tu ai vreo banda speciala pe care mergi numai tu sau Loganul ala este construit mai special? De curiozitate, verifica-ti consumul si cu metoda plinului, vezi sa nu ai surprize...sau mai taie-i coada...

Share this post


Link to post

M-ati inebunit fratilor cu consumul asta in oras :banana:

 

Daca vreti sa vedeti cat consuma o masina in Bucuresti, faceti plinul, stati cu ea pornita la relantiu o ora si vedeti cat consuma. Asa macar aflati consumul pe ora :) )

 

Serios acum, 9 inafara e cam multisor chiar si pentru 16 valve. 8 in oras cu loganul daca mergi numai noaptea.

 

La Exe 2004 meu, 8 inafara, 13 oras.

Share this post


Link to post

Daca mergeti si voi cu treapta 5-a la 50km sant sanse foarte mari sa consumati 8% cu cielo =)) .

Share this post


Link to post
Cielo e o masina economica, are cutia etajata economic,

 

 

La Exe 2004 meu, 8 inafara, 13 oras.

 

I rest my case. Daca astea sunt consumuri de masina economica, eu sunt

:banana:

 

Oameni buni, acum ati sarit pe mine. de ce, nu stiu, eu nu vorbeam de logan. vorbeam de cielo care, contrar afirmatiilor wichexxx (nu mai stiu cum il cheama) e o masina GURMANDA; nu ca ar fi bulita ci ca asa e ea...

 

Daca cineva incearca sa ma faca sa accept ca la 1.5l consumul de 13% e normal, se insala. Dar, pe de alta parte, poate el sa fie fericit cu asa o masina, eu unu' as vinde-o rapid...

Share this post


Link to post

Mai alis, daca a fost atat de obositor efortul sa dai de roata de pe soarec un pic in jos, dublu clic pe un cuvant, Ctrl+C , Ctrl+V , n-are rost sa pretind ca ai citit ce-am scris eu atent, adica faptul ca eu ma refeream la consum ok la Cielourile mai vechi, coreene.

 

mey... iar incepem vesnica discutie... turatia INSEAMNA consum, cele doua marimi sunt direct proportionale.

 

Beton frate! :drinkers:

Edited by Wichedcoder

Share this post


Link to post

Pana una-alta bine ca a-ti raspuns la intrebarea omului !

"Se poate regla consumul?" Intrebarea era asa de simpla-si ramane deschisa,alx ai dat vreoada un raspuns fara bashcalia ta de 0.02 rol(ron)?

Share this post


Link to post

Cielo SOHC 1,5 consum urban Bucuresti 10% iar extra urban 6% constant 120km/h :D .

De reglat consum nu poate fii vorba ca nici delco nu am (euro 3)

Poate sa bage astia la service un alt program la aprindere sau ceva de genul asta.

Share this post


Link to post

Din toata discutia asta nu am inteles nimic... :D , exagerez...dar tot nu mi-am primit raspunsul: Se poate sau nu modifica consumul???Ma refeream la o chestie de genul: sa traga mai greu si sa consume mai putin...fara pietre in mine :redface: Sunt cam :-B in domeniu...

Share this post


Link to post

io credeam ca e evident: NU e nevoie de reglaj pt ca cam (kakophonie) atat consuma cielo. In plus, nu cred ca omul a calculat consumul corect datorita faptului ca nu prea avea cand, si nici nu ne-a dat detalii despre CUM a calculat.

Adique unuia i se pare ca a consumat 9% si noi toti ne spargem capul cum de a reusit sau ce-i de vina pt asta. Nu spun ca asa a fost dar omul nu a mentionat cum a calculat consumul.

 

Raspunsul la intrebarea de mai sus: nu se poate regla decat printr-un "update" de soft daca este nevoie.

Edited by alx

Share this post


Link to post
Raspunsul la intrebarea de mai sus: nu se poate regla decat printr-un "update" de soft daca este nevoie.

 

Aha..si unde se poate face chestia asta si cum? #-o

Share this post


Link to post

service

Share this post


Link to post

Bine asta...stiam cu totii, dar nu cred ca toate service-urile din Bucuresti au programele de rescriere soft, si eu cum sunt nou in "Daewoo-ereala" nu stiu care sunt astea;Asa ca vreau niste nume de service-uri sa faca treaba asta.

Sincer, mi se pare ca Cielo consuma cam mult pt. motorul asta, pe bune, aveam Alfa cu motor de 1.7 si consuma mai putin de 10%(cum ziceti voi) in oras...iar in afara la 120km/h, 6 - 6.5%.

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...