Jump to content
Sign in to follow this  
Highlander

Cablu Neidentificat

Recommended Posts

Salut,

 

Am demontat in weekendul acesta, din diverse motive, aripa fata stanga si am remarcat cam in aceeasi zona cu semnalul de pe aripa, un cablu care atarna si nu e conectat la nimic. Are in capat o mufa cu 2 contacte (asemanator celui de pozitie). Imi pote spune cineva de la ce este? Eu ma gandeam la stergatorul de pe spate (eu am SX - fara stergator)

 

O a doua intrebare ar fi legata de lichidul de racire. Vasul in care sta antigelul are depusa pe el un fel de "grasime" alba.

De cand am eu masina nu a fost schimbat lichidul si nici radiatorul curatat. Ce sunt acele depuneri?

 

 

multumesc

Edited by Highlander

Share this post


Link to post

Acele depuneri ar putea fi efectele neschimbarii lichidului de racire.

Compozitia lor chimica nu-i o problema, doar prezenta lor.

Nu au nicio legatura de cauzalitate cu necuratarea carburatorului.

Iar cablul ala... pune si tu o poza, verifica traseul sa vezi unde duce, verifica daca are tensiune pe el etc.

Share this post


Link to post

In concluzie e nevoie sa curat carburatorul? Ma gandesc ca daca sunt depuneri in bidon sunt pe tot circuitul. E grea operatiunea de curatare si schimbara lichidului? Probabil ca trebuie aerisit, etc..

 

Firul l-am descoperit intamplator - eu am umblat la far - si coboara dinspre bord (partea din stanga - am gresit in primul post). Nu aveam creion de tensiune langa mine si pentru ca nu facea motivul demontarii, iar pe bord functioneaza tot (cred) l-am ignorat pe moment.

Este un fir scurt ce atarna cam pana in dreptul becului de semnal de pe aripa - initial asta am crezut ca este.

Share this post


Link to post

Firul ala atarna si la mine.Banuiesc ca exista acolo pentru cele care au aer conditionat.Totusi la mine sunt anulate motorasele pt reglaj faruri din interior.Ma gandesc sa nu fie de la ele.Prin excludere,daca la tine functioneaza reglajul de faruri din interior,inseamna ca asa sunt ele,in plus.Si eu incerc sa identific cum e cu reglajul ala..

 

Schimbarea lichidului se face usor.Ca sa nu te chinui cu desfacutul furtunului de la radiator (cel inferior-de jos),il desfaci mai de sus umpic(sub baterie),unde se imbina furtunul cu galeria(exista un colier cu surub acolo).In momentul cand aerisesti instalatia sa ai grija sa indrepti acel furtun in jos,ca sa iasa si din radiator restul de antigel.E nevoie cam de 5~6 spalari a instalatiei inainte sa completezi cu antigel(aprox.2 litrii antigel+2 apa distilata).Adica umplii instalatia cu apa,si lasi motorul sa functioneze pana porneste electroventilatorul (sau te ghidezi dupa acul de temperatura bord),golesti instalatia si repeti procedura pana iese apa curata.Ai grija unde arunci antigelul..nu mai creste nimic pe acolo o perioada.Borcanul il speli cum crezi de cuvinta.

Nu are treaba cu carburatorul instalatia de racire.Aerisire nu e nevoie.Isi scoate singura aerul din instalatie.Pune un antigel de calitate(scump) daca nu vrei sa mai vezi depuneri.Mai cauta pe forum ca sunt o gramada de explicatii si la antigel si la curatarea instalatiei.

Edited by Den

Share this post


Link to post
In concluzie e nevoie sa curat carburatorul? Ma gandesc ca daca sunt depuneri in bidon sunt pe tot circuitul. E grea operatiunea de curatare si schimbara lichidului? Probabil ca trebuie aerisit, etc..

Ce-are, scuzati, sula cu prefectura? Adica ce are carburatorul cu lichidul de racire? Cand vor avea circuit comun, va fi bine, facem masini sa mearga cu apa, pana atunci, singura legatura de cauzalitate este ca, carburatorul este incalzit de lichidul de racire.

Share this post


Link to post

Mea culpa. Cand am spus carburator, ma refeream bineinteles la radiator :)

 

Multumesc pentru raspuns Den o sa mai dau un search. Daca spui ca nu trebuie aerist (sigur? :D ) atunci cred ca pot face si singur operatiunea.

 

P.S. Motorasele pt reglat faruri la mine functioneaza, deci e sigur de la atlceva.

Edited by Highlander

Share this post


Link to post

Am demontat recent bordul.Si am gasit 2 fire desprinse.Unul galben(care era de la farul ceata spate) si unul maro care nu am idee de la ce ar pute fi.poate a mai desfacut cineva bordul si are idee de la ce vine firul respectiv.atasez si 2 imagini poate va ajuta.

post-26898-127176967895_thumb.jpg

post-26898-127176982837_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...