Amiable Posted September 20, 2009 (edited) Azi am observat ca (ventilatorul) motorul de suflanta ??? ,s-a oprit brusc dupa 10 minute de mers (pe aer cald). Am pornit si aerul conditionat sa vad daca functioneaza, dar am observat ca jetul de aer nu mai intra in habitaclu cu toate ca se simte rece. Ce ar putea fi? S-a ars vreo siguranta ceva? S-a ars motorul suflantei? Pot s-o rezolv singur, sau trebuie sa merg in service? Edited September 20, 2009 by Amiable Share this post Link to post
tomis Posted September 20, 2009 (edited) De obicei se duce ceva in cutia (cu) Rezistenta (trepte motor) Suflanta. Siguranta este si pentru dezaburire luneta. Vezi intai siguranta sau verifica dezaburirea. ClimatMatiz.pdf Edited September 20, 2009 by tomis Share this post Link to post
tolin Posted September 20, 2009 Mai repede se "duce" comutatorul, un contact prost. Share this post Link to post
Amiable Posted September 21, 2009 Am rezolvat problema astazi. Electricianul a desfacut suflanta si inanutru erau cateva pene mici si o bucatica de nylon. :blink: Nu-mi pot da seama cum au ajuns acolo! Share this post Link to post
tolin Posted September 21, 2009 ... Nu-mi pot da seama cum au ajuns acolo! La Matiz e simplu, nimic le opreste, nu exista filtru de habitaclu. Share this post Link to post
Costy2013 Posted January 17, 2013 Am rezolvat problema astazi. Electricianul a desfacut suflanta si inanutru erau cateva pene mici si o bucatica de nylon. :blink: Nu-mi pot da seama cum au ajuns acolo! Eu tocmai ce am venit din cencediu si masina a stat pe loc 2 sapt...totul merge bine afara de ventilatia interioara care nu porneste. Dezaburirea pe spate merge, sigurantele sunt ok...Am sa verific maine comutatorul. Ma poate ajuta cineva cu niste detalii despre suflanta, cum arata si pozitionare ca sa o gasesc mai repede. Mai mi-a zis un baiat ca poate nu merge din cauza ca a stat pe loc masina si o fi vre-un fir/legatura corodata...insa nici nu stiu unde sa ma uit ca le-as incerca sa vad care o fi corodat. Mersi. Share this post Link to post