Jump to content
Sign in to follow this  
felix1984

Masina Nu Fuge Mai Mult De 130 Km/ora

Recommended Posts

Si la mine scoate un sunet abia perceptibil de greiere anemic in zona mentionata de tine, dar e atat de slab incat se aude numai cu urechea ciulita si capota ridicata. L-am identificat numai cand e motorul cald. Insa motorul merge OK, nu am observat anomalii in functionare. Eu cred ca e normal sunetul.

Share this post


Link to post

Da voi aveti problema cu o pauza cand accelerati peste 3500-4000 ture ?

Eu cateodata am o pauza care ma zguduie cand accelerez tare , se intampla mai des cu AC pornit dar mi s-a intamplat si cu AC oprit , dracu stie ce s-o cupla pe acolo dar ce conteaza e ca se intampla.

Share this post


Link to post
Eram intr-o depasire cand veneam dinspre bucuresti , cum se termina autostrada incepe cosmaru prin comune/sate si dai peste tot felul de carute , tiruri ..etc. , eh depaseam un tir in a 4-a , turele greu cresteau de pe la 3000 in sus , in spatele meu mai erau care tot la fel vroiau sa treaca si eu abia abia prindeam viteza sa trec de tiru ala , pana si dubele de marfa ma fac in depasiri.

 

:o fftopic: Pai tu depasesti un tir, care presupun ca avea maxim 100km/h cu treapta 4 in 3000 ture?

Eu cu 1.4 16v, cu benzina tot timpul ALTO101, care rupe daca-i dau in gura, depasesc tot ce e sub 120km/h numai si numai cu treapta 3. A mea are viata si la 3000 ture intr-a 4-a, dar niciodata nu imi place sa depasesc ca mortul (a se citi loganeste). Sa vezi daca incercai a 3-a la 100km/h sau cat aveai tu, ca erai in 4000 si ceva de ture si crestea super repede in 5500-6000 ture pana in 125km/h si faceai tirul fara sa clipesti. Apoi a 4-a pana in 150 la ora si sa vezi ce stung are masina.

 

Eu fac orice are sub 150km/h cu a 4-a. Ce are 100kmh, daca vrei sa-l faci repede, foloseste a 3-a.

Si cand ii dau in goarna, nu am consum mediu mare, maxim 8-9L/100km.

 

@felix1984: schimba toate filtrele, (mai ales aer si benzina), baga-i benzina buna macar pentru a testa, un ALTO 101 vreo 15L, si iesi pe un drum pe care ai loc si da-i numai in 6000 rpm toate treptele, mai ales 1-2-3. Ca intr-a cincea te plictisesti sa ajungi la 6000 ture.

 

Noroc si sa-ti rezolvi cat mai repede problema!

Share this post


Link to post

Nu ai cum sa ajungi la 6000 RPM in treptele 4 si 5. Masina este limitata la 5500 RPM.

Share this post


Link to post
Nu ai cum sa ajungi la 6000 RPM in treptele 4 si 5. Masina este limitata la 5500 RPM.

 

 

=D> Cred ca glumesti. Masina e limitata la 6500, adica exact de unde incepe rosul pe ceasul turometrului. Pai cate ture crezi ca am eu la 135kmh intr-a 3-a si la 175kmh intr-a 4-a si la 190kmh intr-a 5-a? Bine ar fi sa am doar 5500, dar acul la mine e spre rosu, fix la 6400 ture.

 

Nu stiu cum e la 1.2, dar nu cred ca e diferit, mai ales ca acolo trebuie mai mult fortata nota.

 

Numai bine!

Share this post


Link to post

la motorul de 1,2-exemplu despre masina mea-pe autostrada(eu,sotia,copilul si bagaje pentru concediu) am vrut sa vad cat poate, nu a vrut mai mult de 160km\h la 5500-5600 ture a5-a dar mai aveam pedala cam 20%,si am calcat-o la blana usor dar degeaba nici turatia nici viteza nu s-au mai schimbat... este exact cum scrie in carte..la 160km\h frana...

Edited by diablo

Share this post


Link to post

La motorul de 1,2L, in treapta a IV-a si a V-a, trepte cu raport subunitar, se intra in plafonare (limitare naturala).

Share this post


Link to post

Tolin, sunt convins ca ai incercat si vorbesti din proprie experienta, dar vrem sa incercam si noi. :lavolan:

Iar daca a patra e tot subunitara e chiar posibil sa ai dreptate.

 

la motorul de 1,2-exemplu despre masina mea-pe autostrada(eu,sotia,copilul si bagaje pentru concediu) am vrut sa vad cat poate, nu a vrut mai mult de 160km\h la 5500-5600 ture a5-a dar mai aveam pedala cam 20%,si am calcat-o la blana usor dar degeaba nici turatia nici viteza nu s-au mai schimbat... este exact cum scrie in carte..la 160km\h frana...

 

Vino la o intalnire sa facem un test drive si vei vedea ca se poate... dar sa pui benzina buna, nu idiotenii cu pretentii de CO 95.

Si s-o incarci ca atunci... dar cu brrc. :drinkers:

 

Nu ai cum sa ajungi la 6000 RPM in treptele 4 si 5. Masina este limitata la 5500 RPM.

 

Limitarea de turatie intervine la aceeasi turatie, indiferent in ce treapta te afli.

E adevarat, insa, ca in treapta 5, datorita scaderii de putere dupa 6000, la o masina de cca o tona cu motor sub 100 de CP, nu poti ajunge la limitare oricata rabdare ai avea.

Share this post


Link to post

am mers cu ea in ultima perioada turata la 5000 rot/min si tot asa la viteza constanta mai da suturi, la 3500 am 110km/h dar mergand cu ea turata am observat ca mai ramane turata cam pe la 1500 si motorul cand merge la turatie de 2000 in treapta a doua mornaie si cu cat se tureaza mai tare mai dispare dar nu de tot.

Share this post


Link to post

Mai felix, la 110 ai 3000 rpm...nu 3500...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...