Jump to content
Sign in to follow this  
ela

Help Pentru O Incepatoare

Recommended Posts

Buna,

M-am indragostit de design-ul Kalos-ului (cu 5 usi ca e mai mic) si dupa ce am citit ca voi sunteti multumiti de masinuta m-am hotarat sa o cumpar. Avand in vedere ca sunt fata si incepatoare va rog sa ma ajutati cu niste ponturi, ce sa cer deler-ului, sa nu ma fraiereasca (mai ales chestii tehnice).

Ce dealer recomandati: Dibas, GM, Union Motors (au dobanda 9.8 % prin BCR leasing).

 

Multumesc anticipat

Share this post


Link to post

Bine ai venit pe forum!

Pai s-a tot scris pe-aici de cauciucuri, incearca sa eviti Hankook - cred ca cealalta varianta e Kumho...

Nu stiu exact daca s-a terminat promotia, daca da, incearca sa "negociezi" cu ei pt. ceva: covorase, alarma, eventual scut motor...

Ai grija cand iti montezi alarma, pot sa ti-o integreze cu inchiderea centralizata. Sau cel putin sa nu iti gaureasca bordul pt. ledul alarmei.

Deocamdata nu-mi mai vin alte idei...

 

Bafta multa!

 

PS: La ce varianta te-ai gandit?

Share this post


Link to post

1. Nu lua masina de la Union Motors.

2. Covorasele sunt free (cel putin la cea de varf - adica la mine au fost)

3. Scutul este absolut necesar.

4. Cere pretul alarmelor si tipul lor. S-ar putea sa te coste mult mai ieftin sa o cumperi din comert si sa o instalezi la ei, sa nu pierzi garantia.

 

...deocamdata :)

Share this post


Link to post

Despre dealeri

DiBas e cel mai vechi, dar si cel mai rau famat, Union Motors e mai putin cunoscut si nu prea stiu mare lucru despre ei, iar GTT e cel pe mana caruia am mers eu si pana acum (vanzare, revizia de 1000 Km, o reparatie la o indoitura de tabla) nu am a ma plange si in consecinta ti l-as recomanda (din experienta mea).

Toti dealerii sunt la marginea Bucurestiului. In mod normal, te duci rar pe la ei, dar oricum distanta pana la dealer poate fi si asta un criteriu la o adica (eu m-am dus la GTT ca mi s-a parut mai aproape decat DiBas).

Bine ar fi sa tragi o tura pe la fiecare, sa le spui ce vrei si sa vezi ce si cum iti ofera. Pe urma poti compara. La chestia asta nu trebuie sa-i descosi prea mult. Oricum n-o sa ti le spuna pe alea rele si sunt destul de versati ca sa "gliseze". Daca ai un "checklist" (vreau aia, aia, aia, cum faceti aia, aia aia, etc.) e super (eu n-am avut, dar as putea spune ca am avut noroc).

Despre leasing

Fiecare dealer lucreaza cu mai multe firme de leasing in acelasi timp si o sa-ti ofere ce vrea el atunci. Intreaba-l de toate ofertele. Alege o firma cu o banca solida in spate, chiar daca dobanda are o zecime-doua in plus.

Vezi si cine e asiguratorul (firma de leasing face asigurarea la o firma de asigurari). La fel, sa fie o firma cunoscuta.

Tehnice

Optiuni din oferta: ce vrei tu/ce au ei (sau ce pot ei sa aduca), in functie de cat timp esti dispusa sa astepti si cat noroc ai, ca sa nu mai vorbim de bani (desi nu cred ca asta e o problema la leasing (daca vrei ceva mai dichisit si esti limitata financiar, dai avans mai mic si n-o sa creasca prea mult rata, eventual mai lasi un an)

Scut (daca pun, daca au)

Alarma: probabil ca ar trebui, desi daca proprietarul face asigurarea si fara e treaba lui, nu-i asa? Oricum masina e asigurata la valoarea totala inclusiv la furt!(eu nu mi-am pus, dar dupa ce trece leasingul probabil ca o sa...)

Promotionale: daca ai noroc e OK (iti dau ei oricum, si eu am prins covorase, dar altii inaintea mea au prins alarma)

Altele

N-ar strica sa fii insotita in vizitele la dealer de prieten sau un alt exemplar masculin (sorry... tata, frate, var, alt prieten...). Nu stiu la ce esti incepatoare, dar nu trebuie sa pari complet "p-afar-ista", chiar daca... clientul nostru, stapanul nostru.

Daca nu te grabesti, ia-o incetisor (pana atunci vine si vara si e mai usor de condus) si mai tine-ne la curent.

Share this post


Link to post

Multumesc celor care mi-au raspuns.

Astazi am fost la GTT si m-am informat, am luat lista actelor ce trebuie completate pentru leasing si in continuare stiti procedura. Din pacate nu am putut face un drive-test ca masina era luata de contabila firmei.

Share this post


Link to post

=)) asta e tare! intr-un fel e bine ca masina este hartanita si iti dai seama mai bine de ce se inampla cu ea in timp.

Share this post


Link to post

Nu Satori, masina de teste era la contabila, a "mea" vine stiti voi, in 3 saptamani de la semnarea contractului.

Share this post


Link to post

Ce-i de mirare ? în faţa blocului meu este seară de seară "Toyota Drive Test Car" :mrgreen:

Share this post


Link to post
Nu Satori, masina de teste era la contabila, a "mea" vine stiti voi, in 3 saptamani de la semnarea contractului.

 

Am inteles de prima data, ela. Ideea era ca masina este plimbata la ore de trafic prin bucuresti ceea ce inseamna ca e 'rodata' deci cand faci test drive ai o experienta apropiata de realitate.

Share this post


Link to post

Salve Satori !

Care e povestea cu Unionmotors?

Eu la ei am cerut informatii despre un leasing si pare destul de ok , e cu BCRul !

D-mi si mie ceva detalii deoarece m-am hotarat sa ma bag ( cam peste o luna) la un Kalos din ala full options!

Mi-au trimis o oferta si pare ok !

Mersi

Share this post


Link to post

Am avut o experienta tare neplacuta cu ei, atunci cand i-am vizitat. Toate bune si frumoase, facut test drive & discutat aspecte financiare. Cand am intrebat de accesorii am fost trimis la un tip din reprezentata pe care a trebuit sa il alerg prin sediul lor ca sa imi raspunda la intrebari. La un moment dat gagiul s-a enervat ca 'puneam prea multe intrebari' si mi-a zis sa nu il mai stresez ca oricum nu am bani sa cumpar masina. Asa ca am plecat. Ce teapa si-au luat. =))

Share this post


Link to post

Mda , nu stiu ce sa zic , cu mine la telefon au fost foarte politicosi si mi-au trimis oferta repede pe mail .

Acum as vrea sapt viitoare sa le fac o vizita , am inteles ca sediul lor ar fi pe undeva prin Otopeni .

Asa e ?

Mersi anticipat !

Share this post


Link to post

Da, e in Otopeni. Ai grija la sigla, mergi incet. Cand am fost la test drive, tipul cu care eram in masina nu si-a dat seama ca urmeaza intrarea si am ratat-o. =))

Share this post


Link to post

acum este o oferta prin union motors ! dobanda anuala la leasing e doar de 5.5% !!

Share this post


Link to post

Si ce daca. Sigur e altceva in compensare. E pe undeva pe net ceva despre oferta asta? Sau te imbalsameaza ei cand iti misti fundu' pana in Otopeni?

Share this post


Link to post

am vazut oferta in libertatea !! si e pe bune ca am fost eu la ei :lavolan:

Share this post


Link to post

Pe situl lor e un bla, bla (care banuiesc ca e si in Libertatea), iar calculatorul e pe 9.8%, dobanda care se gaseste si pe situl BCR Leasing.

O fi ceva promotional, dar ar fi bine de vazut daca e ceva ascuns in spatele acestei chestii.

Hai sa vedem: ei zic pe site 57 EUR rata, cu 50% avans si 48 luni; bagam asta in calculator si aflam (putin de-a-ndoaselea) ca s-a potrivi pentru un 5u 1.2 de 6119 cu dobanda de 9.8%, taman la fix

As incerca si invers (sa modific dobanda), dar e protejat fisierul si nu mai stau acum sa scotocesc dupa un calculator de rate.

Oricum, pentru varianta initiala, am vreo 870 dobanda totala. Daca reduc coeficientul la 5.5% asta ar insemna asa grosie o reducere cam de 400. N-ar fi mult, dar daca ma uit si la * (ma refer la situl UMR), n-am decat sa felicit pe cei ce vor exact ce vor sa vanda UMR, sa fie pe stoc si sa fie de acord cu politica BCR!

Share this post


Link to post

nu stiu daca or avea ceva de ascuns... eu am discutat cu un agent de vanzari...si mi-a zis ca acum e o oferta... eu am discutat despre kalos 4 usi full options-pret cip 8549 (include si vopsea metalizata ),cu un contract de leasing pe 4 ani, cu 50 % dobanda m-ar costa intre 74-78 euro pe luna (cu tva cu tot) :o valoare reziduala 20%(o platesc la sfarsit) dobanda la banca pe an va fi numai de 5.5% ! ;) repet e o oferta...f buna :thumbl: merita :lavolan:

Share this post


Link to post

nu stiu dar eu am scos masina mult mai ieftin! prima oara m-am dus la di-bas apoi la union motors. la union motors au fost mai "calzi" oamenii cu mine...mai saritori.+ ca am scos masina mult mai ieftin. la di-bas dobanda e\era de 13,5 % pe an, iar la union motors am prins o oferta la bcr de 5.5 :thumbl: la aceeasi masina, la fel calculat totul, la union motors rata e de 74-78 euro pe luna iar la di-bas era ( daca faceam contractu la ei ) 98-101 euro pe luna :tongue:

Share this post


Link to post

Se pare ca din dorinta de a face cat mai mult "business", s-au incarcat mai mult decat ii duc muschii si au inceput sa dea rateuri in special la chestii sensibile cum ar fi atitudinea fata de clienti. Asta din ce se spune pe aici pe forum (ca eu n-am ajuns pe la ei, sunt cu GTT) si, e drept, am mai vazut candva si un reportaj la o emisiune auto la TV.

Share this post


Link to post
Am avut o experienta tare neplacuta cu ei, atunci cand i-am vizitat. Toate bune si frumoase, facut test drive & discutat aspecte financiare. Cand am intrebat de accesorii am fost trimis la un tip din reprezentata pe care a trebuit sa il alerg prin sediul lor ca sa imi raspunda la intrebari. La un moment dat gagiul s-a enervat ca 'puneam prea multe intrebari' si mi-a zis sa nu il mai stresez ca oricum nu am bani sa cumpar masina. Asa ca am plecat. Ce teapa si-au luat.  =))

 

Nasoala faza... doar ai plecat? Nu ai maturat putin cu el prin reprezentanta ? :spumelagura:

Patronu' la UMR e neamt, Helmut parca, si cred ca daca vorbeai cu el, a doua zi zbura ciucubetele ala de la "accesorii". :) )

Si inca odata ajungem la discutia "ca romanii nu stiu sa-si tina clientii", indiferent de afacere. Asta e, mai avem de invatat.

Mai tii minte cum il cheama pe sictiritu' ala care te-a expediat de la UMR? Ca o sa fac si eu o vizita pe acolo pentru un Spark, cat de curand... :lavolan:

Share this post


Link to post
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...