Jump to content
Sign in to follow this  
vladawd

"problema" Cu Cheia Masinii

Recommended Posts

Long story short : imi cere un prieten cheia de la masina sa-si ia ceva din masina, de lene i-o arunc,el nu o prinde...cheia cade pe asfalt. Cand sa plecam, se aprinde martorul de la imobilizator :D

Am reusit sa plecam de acolo dupa ce mi-a adus cineva cheia de rezerva a masinii.

 

Cheia nu are telecomanda, e turnata; de unde am tras eu concluzia ca poate rezista unui tratament mai dur si drept urmare i-am aruncat-o in loc sa mai fac 5 pasi si sa i-o inmanez.

 

Are cineva idee cat ma va costa...inlocuirea/reparatia ?

Share this post


Link to post

S-a spart invelisul de plastic?! Daca nu...se poate desface din cate am vazut...are un surubel...

Share this post


Link to post

Cheia e intacta. Nici urma de zgarietura pe ea.

 

Are pe lateral, pe langa zona de unde iese partea metalica a cheii, un "capacel" rosu. Daca il scot pe ala dau de surub ?

Caci ea pare, asa cum am spus, turnata, sau ma rog, alcatuita din doua piese turnate care au fost lipite una peste cealalta, cipul fiind in mijloc.

Share this post


Link to post

Cheia mea nu are nici un capacel dar e posibil ca sub acel capacel sa fie un surub.[daca e rotund capacelul...pun pariu ca e un surub sub el]. Tu ai cheie cu cu cele 2 butoane pentru inchidere? Eu pun pariu ca se poate desface cheia. S-o fi deplasat bateria...sau rupt o lamela ceva.

Edit: Aia este o poza cu o cheie identica ca a mea, care se poate desface. Cel putin eu am tinut strans de cheie [metalul cu zimtii care intra in butuc si am incercat sa rasucesc tinand si de plastic si..."trosneste" cum fac 2 parti de plastic care nu sunt lipite intre ele]

post-851-1241983169_thumb.jpg

Edited by zack

Share this post


Link to post
Cheia mea nu are nici un capacel dar e posibil ca sub acel capacel sa fie un surub.[daca e rotund capacelul...pun pariu ca e un surub sub el]. Tu ai cheie cu cu cele 2 butoane pentru inchidere? Eu pun pariu ca se poate desface cheia. S-o fi deplasat bateria...sau rupt o lamela ceva.

 

Nu e cu telecomanda. E doar cheie. Din cate stiu eu, asta nici nu are baterie, ci doar cipul care e alimentat inductiv in momentul in care o bagi in contact.

Share this post


Link to post

A spus omul ca nu are telecomanda. Probabil ai spart bobina transponderului pentru imobilizator (este din ferita si se afla probabil sub capacelul rosu). Solutia - mergi cu cheia de rezerva, o cheie noua stiu ca este destul de scumpa (include si o procedura de inrolare in memoria modulului).

Share this post


Link to post

Fac revizia de 2 ani peste cateva saptamani. O sa revin atunci cu mai multe detalii si sper ca nu cu un pret extra prea mare.

 

@perfidus "Destul de scumpa" - poti sa estimezi o valoare ?

Share this post


Link to post

Sorry nu stiu exact dar poti afla cu un simplu telefon la o reprezentanta.

Share this post


Link to post

Am sunat la service si :o 200RON cheie noua + 100RON programarea.

 

I-am intrebat daca garantia acopera treaba asta si ma gandesc ca, neavand urma de tranta pe ea, poate scap mai lejer de 300RON.

 

Cand nu-i cap...vai de picioare.

Share this post


Link to post

Daca nu are urme zi-le ca nu-ti mai merge cheia si i-ati una pe garantie :mrgreen: Asta ar trebui sa te coste 0 lei.

Edited by zack

Share this post


Link to post

Nesmtite preturi mai au astia...

Insista pe garantie...

Share this post


Link to post

Programarea nu se poate face direct pe masina impreuna cu cheia functionala?

Edited by Alex.T

Share this post


Link to post

Ce ai vrut de fapt sa spui?! Ce sa programezi "direct pe masina"? Scaunul soferului sau busonul de la rezervorul de benzina? Sau poate te gadesti ca butoanele de la RCD ar fi tocmai bune pentru asa ceva?

Share this post


Link to post

La Ford se pot seta multe cu ajutorul cheii. Inchiderea automata a usilor in momentul in care ajungi la o anumita viteza, ridicarea geamurilor cand incui masina, programarea unei alte chei etc.

Procedura este asemanatoare cu cea de Idle Learn. M-am gandit ca si la Aveo se poate face ceva asemanator.

Share this post


Link to post

Atunci hai sa apasam pe butoane, combinari de 2 luate cate 3, 4, 5, etc. Hai sa ne gandim impreuna. Mintea noastra sloboda :)

Share this post


Link to post

AB am crezut ca se pot face astfel de "setari" si la Aveo. Nu este cazul sa apasam aiurea pe butoane.

Share this post


Link to post

Cred ca pentru a se ridica automat geamurile atunci cand armezi masina , ai nevoie de un anumit senzor...

Share this post


Link to post

Ai nevoie de modul pentru ridicarea geamurilor. Dar acesta functioneaza numai cu o alarma care suporta asa ceva.

Share this post


Link to post

Iar cheia mea este fara butoane.

 

Am atasat poze cu ea. Semnul cel mai evident se va observa lesne. Insa nu cred ca ala e cauzat de cazatura, caci acopera o suprafata cam maricica.

Revin asupra a ceea ce am spus mai devreme cu "Cheia e intacta. Nici urma de zgarietura pe ea." Am tinut eu minte gresit.

post-8022-1242161938_thumb.jpg

post-8022-1242161953_thumb.jpg

post-8022-1242161958_thumb.jpg

post-8022-1242161964_thumb.jpg

Edited by vladawd

Share this post


Link to post

Urmele alea le puteai face foarte usor si cu un inel de chei mai "incapatanat". Nu e musai sa dai cu ea de asfalt ca sa o zgarii. Asa ca mergi pe garantie.

Share this post


Link to post

Problema este aproape rezolvata - pe garantie. Astept cheia comandata de catre cei de la Expocar Targoviste.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...