DevBreak Posted April 25, 2009 Salut, Am cautat subiectul asta pe forum insa nu am gasit nimic relevant, desemena am cautat pe google, yahoo. Concret. Am observat aparitia pe suprafata masinii a unor asperitati si a unor puncte oxidate asemanatoare ruginii. Asperitatile se simt la atingere iar punctele fine de oxid se observa daca te uiti atent de la 30-40 cm. Inlaturarea acestor puncte se dovedeste destul de dificila: - spalare NU - wd40 NU - benzina NU - motorina NU - solutii de la "raionul auto" anti gudron, anti rugina, anti... - NU - Scratch remover - partial (freci de innebunesti) Urmele au aparut de cateva saptmani (sau atunci au fost observate) insa pare ca se inmultesc de la o zi la alta. Am aruncat un ochi si la alte masini din parcare si am observat probleme similare... cred ca este ceva din atmosfera insa este frustrant. Mai are cineva de aici problema asta? Pe mine ma obsedeaza chestia asta si parca nu vreau sa merg pe casco iar peste 6 luni sa am aceeasi problema. Share this post Link to post
sergiuhusca Posted April 25, 2009 Masina ta este in garantie! Nu stiu de ce ar trebui sa apelezi la casco! Share this post Link to post
DevBreak Posted April 26, 2009 Salut, Dupa cum am scris si mai sus am observat ca problema, semnalata de mine, afecteaza si alte masini din acceasi zona (BMW, Logan, Skoda) la care m-am uitat de aproape (cu acordul proprietarului) @sergiuhusca Garantie - Este Full Casco fara Franciza - Este Insa poate exista o solutie mai simpla (nu neaparat mai ieftina). Apel la garnatie am facut pentru probleme mecanice (vezi posturi legate de rulmentul de presiune care intre timp face scandal iara) Pe casco vreau sa schimb parbrizul si alte elemente care nu sunt acoperite de garantie (pe la sfarsitul leasingului) On topic Pe lista se mai poate adauga si acetona cu rezultat ZERO TODO Sa verific si in portbagaj sa vad daca au aparut astfel de puncte Share this post Link to post
closchkutza Posted April 27, 2009 Ha, fix aceeasi problema ca la mine, descrisa aici: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=26352&hl= Share this post Link to post
DevBreak Posted April 27, 2009 @ closchkutza Da tata, asta este, numa ca la mine punctele sunt un pic mai mici si dese. Am citit topicul tau dar nu am vazut o rezolvare, pana la urma tu ce ai facut? Share this post Link to post
closchkutza Posted April 27, 2009 Nimic, le-am lasat in plata domnului sa vedem ce se intampla. Oricum, nu am ce face decat sa revopsesc toata masina, lucru ce nu se va intampla, cel putin nu in urmatorii 3 ani, zic eu. Share this post Link to post
DevBreak Posted April 27, 2009 (edited) Nasol, O sa merg pe la service sa ved ce recomandari oficiale primesc. Pina una alta sunt foarte frustrat deoarece masina 1 an si 6 luni si mai am de platit la ea LE Edit: Am fost la service, s-a purces la spalarea masinii de doua ori cu apa calda si toate nebuniile, rezultat partial negativ. Am observat faptul ca la spalari succesive se curata. Polish inca nu vreau sa fac! Edited April 27, 2009 by DevBreak Share this post Link to post
Mircea Posted April 27, 2009 Sub ce copaci parchezi? Plop/nuc/fructiferi cumva? Share this post Link to post
DevBreak Posted April 27, 2009 Salut, In zonele in care parchez nu sunt copaci, am citit aici cateva posturi despre tei si plopi! Share this post Link to post
Iuiu Posted April 27, 2009 Mai apar si prin Iasi puncte asemanatoare la masinile care parcheaza frecvent langa CET, probabil de la fumul de la cosuri. Share this post Link to post
DevBreak Posted April 27, 2009 @ Iuiu Furnale nu am vazut pe langa mine (este unul dar este dezafectat) insa la CET-uri nu am fost atent (din cate stiu astea folosesc gaz). Cu certitudine este ceva din atmosfera deoarece partile interioare nu sunt afectate. Share this post Link to post
Abram Burel Posted April 27, 2009 Este o problema "tipica" de contaminare. Este cu siguranta un factor chimic agresiv prin preajma. Cerceteaza in zonele inconjuratoare si vezi aria de cuprindere. Pe urma vezi ce se cuprinde in ea ca producatori de astfel de factori. Dupa aia, da-i in gat! S-ar putea s anu fie usor la inceput, dar daca-i strangi pe toti cei cu Skoda, BMW, etc. poate, poate... Share this post Link to post
Myg Posted April 27, 2009 @ Iuiu insa la CET-uri nu am fost atent (din cate stiu astea folosesc gaz). Posibil sa fie condensul de la un turn de racire, al unui CET, si eu am patit ceva asemanator, la alta masina, din cauza condensului. Share this post Link to post
paul_marines Posted April 28, 2009 (edited) Pentru a apela la garantie ar fi fost necesar sa efectuezi acea verificare periodica a caroseriei si a suprafetelor vopsite. Pentru o protectie adecvata pe viitor recomand ceruirea caroseriei dupa spalarea acesteia cu spuma activa. Daca ai CASCO care include si agenti chimici corozivi atunci cumuleaza mai multe defecte si shoo pe ei. Pune te rog si ceva poze cu zona afectata sa ne putem prezenta o parere mai apropiata de situatia data. Edited April 28, 2009 by safari hunter Share this post Link to post
DevBreak Posted April 30, 2009 Salut, Mersi de sfaturi safari hunter. Poze am facut insa nu se observa (aparat prost) acele puncte. Casco este FULL si cu siguranta asa o sa procedez intrucat dupa iarna asta am o gramada de ciobituri in zona de uzura a portierelor din spate (pur si simplu este ciuruita vopseaua). Share this post Link to post
puchi Posted April 30, 2009 (edited) In zona asta ?Eu am protejat`o cu ,colant transparent . Edited April 30, 2009 by puchi Share this post Link to post