Jump to content
Sign in to follow this  
aztec

Modele De Tico De La Mama Lor

Recommended Posts

"Asa, si daca era stapanul ce ?'

 

pai l-am intrebat de cind are masina si daca a cumparat-o din Romania. Raspuns primit:

- din 1998

- da, din Romania, dar "pe comanda" si adusa din Coreea

 

 

"sa-i furi cutia...'

 

glumesti ... erau 2 in masina + doamna de la volan

Share this post


Link to post
"sa-i furi cutia...'

 

Si care e smecheria daca avea cutie automata?

Trebuia sa-l intrebi cat consuma Tico-ul cu cutie automata.

Eu am vrut sa cumpar un Cielo cu asa ceva si consuma in oras 13-14% plus ca reparatiile la cutiile astea te usuca la buzunar.

Share this post


Link to post

eheee...

pai tico poa' sa consume si 9%... depinde cum mergi cu el

(si asta cu o cutie manuala)

Share this post


Link to post

o cutie automata daca e folosita cum trebuie reuseste sa faca economie de carburant, dintr-un motiv f simplu si usor de inteles: schimba vitezele numai pe cuplu, deci cand e consumul mai mic.

 

folosita in kick-down...creste si consumul. dar si masina se misca altfel.

Share this post


Link to post

din ce scrii rezulta ca o cutie automata e mai performana - si la consum si la demaraj

Share this post


Link to post

Tico cu cutie automata: 120km/h viteza maxima si demaraj "Hai cu tata". Cutie de conceptie veche, motor mic, etc.

Share this post


Link to post

eee... asa da! credeam ca spui ca fuge mai bine ala automat si consuma si mai putin cand nu bagi piciorul

Share this post


Link to post
o cutie automata daca e folosita cum trebuie reuseste sa faca economie de carburant, dintr-un motiv f simplu si usor de inteles: schimba vitezele numai pe cuplu, deci cand e consumul mai mic.

 

te inseli. cutia automata de cielo schimba si la 1700 de rpm daca apesi usor acceleratia... si sigur aia nu e turatia de cuplu max...

Share this post


Link to post

sa ne lamureasca ZLI, ca el a facut transporturi. asta daca nu a lipsit la transmisii.

 

si da, schimba pe cuplu. si da, e mai economic.

 

si da, in kick-down face ravagii.

Edited by dann

Share this post


Link to post

masinile cu cutii automate cu care am mers eu schimbau treptele in functie de apasarea pedalei. sa dau un ex: daca apsai 50% pe pedala schimba la 3500. daca apasai 10% schimbau la 1700. daca apasai 100% mergea in max si apoi schimba.

dar aici suntem offtopic...

Share this post


Link to post

dann? cutia automata consumu mai mult si e mai puturoasa.

 

schimba pe naiba pe cuplu ... cam toate schimba in functie de catd e brusc si de adanc apesi pedala. si pana intra cutie automata in kickdown cu o manuala retrogradezi de mult. ( masini identice / cutii diferite ) de ce tot timpu cutiiel automate au consumuri mia ridicate s performante mai slabe ?

Share this post


Link to post

Hai va rog io frumos, ori faceti un topic separat "Manuale vs Automate" ori va opriti aici. Totusi topicul asta discuta diverse modele de echipare pe Tico asa cum se prezinta ele in Korea sau alte tari. Cat de fiabile si utile sunt cele 2 tipuri de cutii de viteze se poate discuta pe un topic separat.

 

Merci.

Share this post


Link to post

eu sunt posesorul unui Tico Automatic si daca era sa sa ma iau dupa sfaturile "specialistilor", ar fi trebuit demult sa renunt la masina. Am la bord 140mii Km fara nici un fel de probleme, numai in perioada de garantie a avut niste smuncituri la trecerea de la viteza 1 la 2, dar care au disparut de la sine. Este f comoda la condusul urban, ofera acceleratii comparabile cu MT (poate cu o secunda mai mult). Consumul mediu:5.5

Share this post


Link to post

pune niste poze sa vada si ochiul nostru. de unde ai luat masina ?

Share this post


Link to post

:o fftopic: Te asteptam la intalniri !!!

Share this post


Link to post

Masina am luat-o in `98 de la Daewoo Craiova. S-au importat numai 10 bucati toate de culoarea purpuriu special. Cand m-am interesat de masina nici nu aveau pret, erau aduse de un an si nu intreba nimeni de ele.

S-au vandut toate la o luna dupa ce am spart "gheata" .

Pozele pe vineri.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

da, din Romania, dar "pe comanda" si adusa din Coreea

Share this post


Link to post

de bordul de Tico cu turometru se mai aude ceva?

nu gasim chiar pe nimeni sa ne ajute? [-O<

Share this post


Link to post

nu stiu daca e topicul potrivit, dar am vazut ceva de suzuki alto. Eu caut un far de spate pt un alto si poate ma puteti ajuta cu un sfat ,pe unde sa caut.

Mersi

Share this post


Link to post

Tico Rally

post-67-1164366245_thumb.jpg

post-67-1164366257_thumb.jpg

post-67-1164366268_thumb.jpg

post-67-1164366277_thumb.jpg

post-67-1164366289_thumb.jpg

post-67-1164366298_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Mda, cam nebuni sudamericanii astia. Peruani, columbieni numai oameni unu si unu. Acolo e nebunie nu e pasiune. Am mai vazut ticouri "de curse" pe siteuri de pe la ei...

Share this post


Link to post

Toate bune si frumoase, dar cum facem sa ne procuram si noi bord de tico cu turometru. Colegii nostri polonezi or avea asa ceva?? :-?

Edited by danker62

Share this post


Link to post

S-a mai discutat. Bordul se modifica iar ca sa il trimiti acolo sa il lasi cateva saptamani/luni pentru modificare nu se merita. Unde mai pui ca stai fara bord in tot acest timp. Nu mai tin minte pretul dar stiu ca per total nu se merita.

Share this post


Link to post
Cutia automata are doar 3 trepte, masina devine f. puturoasa, iar vmax cam 120. Sigur creste si consumu'. Pe masinuta asta nu e afacere. La clasa asta singura cutie care se merita este una manuala fara ambreiaj, dar pe Tico nu a existat asa ceva

AI DREPTATE MEN , MAI BN PUNEM UN V10 BMW CU SMG(CUTIE)CE ZICI? :lavolan:

 

aztec:ai grija la caps.. si bn ce inseamna?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...