Jump to content
Sign in to follow this  
BlackJ

Probleme Faza Scurta La Lacetti!

Recommended Posts

Am probleme cu faza scruta de la o vreme. In prima faza cand am observat ca nu merge nu am luat nici o masura si a doua zi si-a revenit. In seara asta am observat din nou ca nu merge faza scurta si am verificat releul de lumini, sigurantele si nu au nici o problema. Nu stiu ce sa fac? Sper sa ma ajute cineva cu un raspuns, multumesc!

Share this post


Link to post

Un contact pe la maneta...?

Share this post


Link to post

E posibil sa fie blocul de lumini dupa mine!

Share this post


Link to post

Nu e blocul de lumini si nici releul. Am patit si eu la fel, credeam ca am fost un caz singular. Pentru ca la service nu i-au dat de cap si vroiau sa schimbe tot blocul de sigurante am rezolvat-o singur cu schema in brate. Din pacate buba a fost la un conector de cablaj (splice box) amplasat foarte nasol, sub cupola ceasurilor de bord. Am taiat papucii de pe fire (topite) si le-am cositorit. Se pare ca este o eroare de proiectare. Firele, papucii, sunt prea firave pentru curentul celor doua becuri de faza scurta. Pot da mai multe detalii daca crezi ca te descurci singur, altfel sfatul meu este sa cauti un electrician auto bun pentru "operatie" ...

Share this post


Link to post

Multumesc frumos! Am rezolvat-o! Era de la blocul de sigurante...dar unde nu am putut umbla pt ca era turnat pe portiunea aia...de la un picior al releului de lumina pana la mufa de pe spatele blocului de unde plecau firele catre far nu mai aveam continuiate si am facut un simplu strap cu un fir si acum merge fara probleme! Era ciudat pt ca imi cupla releul, totul mergea perfect...sigurantele ok si nu stiam ce sa mai fac si cu o simpla lampa i-am dat de cap!

Eu am dat jos ceasurile de bord pt ca mi-am pus leduri cu SMD in loc de acele becuri old style si practic sunt puse in acea cupola, dar nu prea vad cum ai umblat acolo..m-ai facut curios si maine imi scot din nou ceasurile ca sa vad daca e cum zici tu! Ms oricum pt sfat! Toate cele bune!

Share this post


Link to post

Blocul de jonctiuni e fixat pe traversa de metal din spatele ceasurilor, pe stanga, mai este unul in dreapta. La mine era carbonizat in dreptul firului busit. Verifica si reglajul pe inaltime al farurilor, se alimenteaza din acelasi punct. Exact asa ziceau si la service, ca nu are continuitate blocul de sigurante insa defectul e unde am zis.

Share this post


Link to post

Pai chiar ma intrebam unde este exact...o sa ma duc chiar acum sa verific

si multumesc frumos...pt ca sincer vreau sa il fac sa mearga ca inainte nu cu improvizatii cum am facut acum! Multumesc pt help! Dar mai am o intrebare!....Ai dat doar ceasurile jos? Pt ca stiu ca nu prea ai accesc acolo unde zici tu sa umblu!

Edited by BlackJ

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...