Jump to content
Sign in to follow this  
ibogdan75

Ajutor!ce Este Aceasta Piesa?

Recommended Posts

Pe bune ca nu e bine sa masori o tensiune cu ohmmetrul b-(

+ca pe fiecare scala iti indica altceva

Share this post


Link to post

Miemi bazaie IaC-ul normal timp de 3-4 sec la acelasi interval sonor :) deci merge bine :P .

Share this post


Link to post

Denied, bazaitul aleatoriu poate sa aiba legatura cu dozarea necorespunzatoare a amestecului la ralanti. Daca intre timp i-a fost refacut reglajul la carburator, e explicabil de ce bazaitul aleator nu se mai aude.

 

Dr.L, hai ca-i buna! Bineinteles ca nu se masoara o tensiune cu voltmetrul. :)

Ideea era sa vada omul daca mai fac contact firele cu senzorul. Daca intre cei doi papucei ai o valoare de cateva sute de Ohmi (am masurat asta pe cand eram sigur ca e un termistor), e clar ca exista un contact electric acolo. Pe de alta parte, presupunand ca e o termocupla intr-adevar, chiar crezi ca tensiunea mica a aparatului de masura pus pe scala de sute de Ohmi poate sa dauneze? Sau se strica aparatul cu cei cativa mV pe care i-ai masurat tu? Presupunand ca e o termocupla, oare nu are si o componenta (caracteristica) rezistiva interna?

Oricum, era doar o sugestie de verificare a continuitatii electrice.

 

CatalinC, exprimarea ta e ambigua. Ce inseamna "interval sonor"? E vorba cumva de "interval de timp"? Bazaitul asta apare in mod repetat in timpul functionarii motorului sau dupa ce l-ai oprit?

 

Toate cele bune.

Edited by Kinetix

Share this post


Link to post

In mers nu-l aud,dar valva functioneaza, face vacum in carcasa filtrului de aer,si da, bazaitu e continuu pe intervalul de timp de 3-4 secunde dupa oprirea motorului :)

Share this post


Link to post

Am desfacut piesa de pe masina,am reusit sa-i schimb firele (pilit umpic in jur) si am facut un dop de poxilina deasupra :) ).Totodata am costatat ca acea piesa avea canalul pe unde se scurge apa aproape blocat de depuneri.Am curatit..pus la loc..nimic senzational pana acuma.O sa urmaresc consumul sa vad daca are vreo influenta.La rece piesa mea indica o valoare de 5,2k...e un fel de termistor care lucreaza invers..adica isi coboara rezistenta odata cu cresterea temperaturii.Am depistat o belea..e normal sa fie plina canistra aia neagra de benzina tot timpul?

Share this post


Link to post

In postul anterior am gresit, dar nu mai pot corecta... :( Am vrut sa spun ca nu se masoara o tensiune cu Ohm-metrul.

Canistra aia e plina cu un soi de carbune pentru "neutralizarea" vaporilor de benzina care ar putea iesi din carburatorul cald, in stationare. Nu trebuie sa fie plina cu lichid si trebuie sa fie usoara daca o ridici cu mana. De fapt, actioneaza ca un soi de filtru de aer. Daca sufli prin stutul ala mare, ar trebui sa iasa aer pe capatul celalalt.

Edited by Kinetix

Share this post


Link to post

La RXM pe site,la piese sh am vazut 'Termocupla' ,poate e vorba de piesa asta,pt cei care o cautau

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...