Jump to content
Sign in to follow this  
Satori

Fiat Albea Star. Hyundai Accent.

Recommended Posts

Se doreste o masina in stare sa faca 50kkm pe an fara costuri de intretinere foarte mari, solida, care sa nu dea impresia nici de foarte foarte nici de ieftin ieftin, masina de carat oamenii in/out din firma.

Din cand in cand mai cara si ceva, nu mai mult de 300-400kg (pliante si alte chestii).

S-a propus Fiat Albea Star. Ce parere aveti de ea? In primul rand mie mi se pare cam slaba ca motorizare...

Share this post


Link to post

In testul ams Albea a luat fata la punctaj general urmatoarelor masini: Logan, Cielo, Fabia, Kalos, Accent, Symbol.

Puncte tari: finisarea interioara, calitatea materialelor si a executiei, ergonomia, spatiul interior, capacitatea portbagajului.

Puncte in media clasei de pret: dinamica generala a masinii, care in pofida motorului mic (1.2 16v seria Fire) are o cutie care ii ofera reprize bune, frinele si tinuta de drum.

Puncte slabe: consumul raportat la cilindree, e aceeasi poveste cu Matizul, daca vrei ceva de la el trebuie sa mergi turat si consuma similar cu un 1.4; daca soferul nu e obisnuit cu mersul sus in ture, masina probabil ca ar fi considerata lenesa.

In general, seria de motoare Fire (cu 16 supape) de la Fiat sint apreciate bine ca prestatii si fiabilitate.

Fiind cel mai apropiat ca pret si filozofie de proiectare de Logan eu zic ca si-ar face bine treaba pentru care se cumpara.

Share this post


Link to post

Din puct de vedere al designului primeste 0. Ca ganeratie si platforma este invechita, motor subdimensionat pentru dimensiunile masinii. La toate astea se adauga faptul ca este fiat, deci o masina destul de slaba mai ales dpdv electric(foarte multe persoane cu pb electrice). Pretul este rezonabil dar cred ca tocmai ati perdut o oferta de reducere de 1000eur(a fost la sf lui 2004). La asta se mai adauga costurile de intretinere mari (inu stiu cum e in Buc dar la noi au cea mai scumpa manopera din oras)Deci per ansamblu eu NU as lua masina aia. Mai degraba un Clio Symbol sau un Kalos.

Share this post


Link to post

mdea... recunosc ca la Clio nu s-au gandit dar as fi fost eu impotriva. Kalos este exclus ca este "motorul prea mare" (se refereau la CP).

Eu incerc sa aduc argumente impotriva Albea 1,2 dar se pare ca nu e chiar asa rea, din cate zice Felix.

Share this post


Link to post
mdea... recunosc ca la Clio nu s-au gandit dar as fi fost eu impotriva. Kalos este exclus ca este "motorul prea mare" (se refereau la CP).

Pai Kalos 1.4 8v are cam aceeasi putere cu Albeea si cam acelasi consum dar eu o consider mai rasarita. Totusi eu nu stiu ce aveti voi cu Clio, eu am facut scoala pe un Clio Symbol, 20kkm si nu trancanea nimic, intra in viteze superb chiar daca era cam puturoasa(1.5Dci 65cp) si aia era masina chinuita, iti dai seama.

Cat despre ce scrie in reviste/teste parerea mea este ca-s avioane, candva citeam si eu asa ceva pana mi-am dat seama ca-s ffffffff subiective review-urile.

Share this post


Link to post

Sincer, dintre masinile din testul ams (cam astea sint in segmentul acesta de pret si de utilizare) eu mi-as lua Hyundai Accent, nu Albea ... io unul cred ca Fiat are probleme de fiabiliatate, dar la Stilo, nu la astea mai mici si mai simple ...

andreib, platforma e un face-lift la Siena, deci are vreo 7 ani ... io zic ca este la maturitate ...

Share this post


Link to post

Eu zic ca-i invechita, ca si Sienna a fost o imbunatatire minora de la predecesorul sau.

Intradevar, si eu mi-as lua accent dar trebuie sa platesc multe taxe , deci ramane numai varianta leasing care are un mare defect: rata casco e 6.5% din valoarea masinii (in general e 4.5%). A, si mai are un defect Accentul: prea mult plastic in interior cu aspect ieftin si urat. :-?

Edited by andreib

Share this post


Link to post

oribil sau urat? daca e oribil nu e buna, daca e doar urat... nu e masina persoanala asa ca scopul nu este sa ii placa utilizatorului ci sa nu ii displaca.

hai sa luam in considerare si hyundai atunci... ca intretinere, care este mai ieftina? (luan in considerare si fiabilitatea, bineinteles)

Share this post


Link to post

Pai hai sa spunem ca sunt doua masini care mie imi pare ca intra in recorduri ca cele mai urate create vreodata: Fiat Albea si o oarecare masina romaneasca aparuta recent pe piata :D .

Ca si garantie Hyundai are 5 ani garantie, 100kkm, revizii la 15kkm. Masina este fiabila, cutia de viteze este superba, motorul destul de reusit, mers regulat si curba de cuplu destul de bine distribuita(am testat cel pe benzina de 1.3l, 12v si 85cp), masina destul de bine izolata fonic si realizata. Pretul este de 7000eur cea pe benzina si 8500eur cea diesel(1.5l, 3 cilindri, turbo diesel, 82 cp). Echiparea de baza este generoasa, incluzand 4 geamuri electrice, inchidere, aer conditionat cu filtru de polen, vopsea metalizata, proiectoare, ABS+EBD, 2 airbag. Cosumul comunicat de producator este f mic(6.2 bezina, 5.5 motorina-confirmat de propritari cam cu 0.5-1l mai mult). Minusurile sunt taxe ridicate la plata cash, bord saracacios cu prea mult plastic cu un aspect nu tocmai reusit. O chestie deosebita sunt triplele cu leduri ce formeaza un cerc, deosebite noaptea. Ca aspect exterior primeste un 7 pe timp de zi si un 9 pe timp de noapte!!! :thumbl: . Masinuta merita dupa parerea mea. :osanale:

Share this post


Link to post

si eu inclin pentru Hyundai Accent daca intra in discutie albea, clio si kalos.

ma repet si eu: ce se scrie prin revistele de specialitate e de un mare subiectivism, de altfel bine mascat.

eu zic ca un test drive se impune. am merd cu accent-ul si m-a surprins f. placut.

Share this post


Link to post

m-ati convins, pare cea mai buna alegere pentru ceea ce caut eu. :) >-

 

PS: personal raman la kalos, din motive subiective, cel putin. accent e total lipsit de personalitate la exterior... circuletele alea ma lasa rece :(

Share this post


Link to post

da satori, tu probabil preferi linii mai fluide la o masina.

mie imi place exteriorul la accent-ul asta nou, mai colturos, mai agresiv, in comparatie cu prima dezvoltare a accent-ului, daca ti-o mai aduci aminte, f. rotunda, de-mi venea s-o compar mereu cu o rata.

si un mare minus, o obisnuinta la koreeni: roti subdimensionate. accent-ul are pe 13'', cu toate ca e clar c-ar trebui de 14.

Share this post


Link to post

nope, nu e vorba despre linii fluide sau drepte ci despre omogenitatea designului. la accent se combina un profil patratos cu niste curbe si chiar cerculetze b-( design pe bucati. nu mi se pare deloc agresiva.

Share this post


Link to post

Albeea e model de agresivitate =)) . E ca in reclama aia de la 307 cu elefantul care se aseaza pe masina =)) =)) .E model al anilor93-94 si la acelasi nivel de tehnologie!!

Share this post


Link to post

discutam de accent nu de albea, dar deviem... pentru ce e folosita masina => nu e nevoie de look agresiv.

Share this post


Link to post

Domnu' poate sinteti bun sa-mi comunicati pe ce platforma s-a facut Siena! io stiu ca a fost inventia Fiat pentru pietele emergente si am citit ca au luat-o aprox. de la 0 (zero :D ). Apropos, tot Giugiaro a desenat si Albeia (sic :banana: ), dupa cum s-a semnat si pe Kalos, hehe!

Share this post


Link to post

uitati-va cu atentie la o albea: arata ca un tantar supraponderal pe niste roti care au la randul lor anvelope de matiz.

nu e o masina pt oameni seriosi... ca noi!

Share this post


Link to post

da, ar fi trebuit sa fie mai coborata. nu stiam ca albea si kalos au parinte comun, dar acum imi dau seama ca au ceva in comun ca design...

Share this post


Link to post

Dar de Ford Fusion ce ziceti?...e masina pe care o au aia de la fabrica de portocale :D (oringi)

 

Ford Fusion. Priveste lumea de sus…

…la un pret cu 990 Euro mai jos.

 

Ford Fusion este micul “mare explorator” conceput pentru a face fata cu usurinta situatiilor intalnite zi de zi in aglomeratia urbana. Designul robust si pozitia mai inalta la volan iti asigura o vedere panoramica de invidiat. Fusion se distinge de celelalte automobile de clasa mica prin pozitia inalta de condus ce confera o buna vizibilitate, ergonomie si accesibilitate. „Fusion este primul autovehicul special proiectat pentru a ajuta cuplurile tinere moderne sa circule în cele mai bune conditii în traficul urban.”, a declarat Martin Leach, Vicepresedintele Departamentului pentru Dezvoltarea Produselor de la Ford Europa.

In plus, interiorul modulabil este surprinzator de spatios si confortabil pntru o masina atat de mica. Privita din exterior, masina seamna cu un autoturism de teren, beneficiind insa de avantajul unui consum redus de combustibil. Gama de motorizari permite alegerea intre propulsorul 1,4 l TDCi turbodiesel common-rail, ce dezvolta o putere de 68 CP si un cuplu 160 Nm, sau motoarele Duratec 16 V pe benzină, disponibile în varianta de 1.4 litri, 80 CP sau cea de 1.6 litri, 100 CP.

 

Acum Ford Fusion iti economiseste 990 Euro pentru ca iti ofera gratuit aer conditionat si vopsea metalizata. Oferta este limitata.

post-74-1106896975_thumb.jpgpost-74-1106896988_thumb.jpgpost-74-1106896998_thumb.jpgpost-74-1106897007_thumb.jpg

Share this post


Link to post

@iuzer a treia imagine... daca nu ziceai ca e fusion as fi fost 100%sigur ca sunt intr-o fiesta.

cred ca iese din raza de pret. nu stiu cat costa dar oricum, cu preturile de la service, sigur iese.

Share this post


Link to post

Albeea este incercarea Fiat sa patrunda pe piete noi, low cost.Trebuie sa te gandesti ca masina este baza gamei fiat, deci implicit cea mai putin atent lucrata. Ideea lor de caroserie e un hambar pe platforma de mini(de colo si roticelele de carucior ). Eu stiu punto de 1 an care a venit din Italia si pe un drum de tara s-au deschis toate geamurile de la sine putere :) ) .Deci gandestete bine inainte de a lua masina, nu degeaba a ajuns fiat la un pas de faliment ci datorita produselor necompetitive si nefiabile.

Share this post


Link to post

daca ati fi avut un fiat fabricatie 1980 incoace (NU vorbesc de pana in 80) vi s-ar lua de aceasta masina.

fiatul este o masina proasta, din toate punctele de vedere.

ca masina noua, e proiectata sa reziste 3 ani (cat e garantia) iar dup-aia incep toate alea sa cada de pe ea.

puteti lua ca exemplu si preturile din germania la sh unde un fiat e cu cel putin 1000 de euro mai ieftin decat cea mai slaba masina germana (opel) - adique cu 20%.

 

eu unul am facut greseala mai demult sa iau un fiat ritmo ('86) si mi-am blestemat zilele. cea mai proasta dacie o preferam junghiului aluia (avea 100k km la bord si era luat din germania de ai mei).

 

in concluzie, eu nu mai vreau sa aud de fiat cate zile oi trai. poate sa fie si barchetta sai mai stiu eu ce super-sport.

 

daca as fi in locul firmei tale, as lua accent diesel sau clio. astea se invart pe la 10000 de euro +-100. macar asa as sta linistit minim 5-6 ani ca nu stau cu ea prin service.

Share this post


Link to post

Despre FIAT nu ar trebui sa vorbiti pt ca este cel mai bun prieten al mecanicilor

Am in firma 7 masini Fiat Punto la care s-a stricat caseta de directie .

Sunt in garantie deci hai la garantie .

Acolo surpriza caseta de directie este considerata consumabil deci nu se ofera garantie .

Bun atunci hai sa reparam caseta .

Nu nu se poate pentru ca " nu se repara" asa ca trebuie inlocuita .

Bine atunci hai sa inlocuim caseta .

Platit comandat venit dupa 2 luni probabil ca se face in Argentina sau in Australia .

O caseta este 1000 Euro adica pt 7 masini puteam cumpara una bucata Cielo Standard.

Edited by tete

Share this post


Link to post

Eu am Fiat Ducato, care este renumit ca cel mai fiabil model de la Fiat, si cel mai bine vandut van in Europa multi ani la rand. Ce pot sa spun despre ea:motor exceptional, caroserie medie, suspensie nashpa si elctronice VARZA(nu am avut niciodata placerea sa-mi mearga toate electronicele in acelasi timp-ba murea un switch de la un ventilator, 3 in total, ba un releu, ba stopurile spate etc). :) >-

Edited by andreib

Share this post


Link to post

cu dubele si mini-furgonetele e alta mancare de peste. astea au un mod special de conceptie si nu poti compara cu turismele.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...