Jump to content
Sign in to follow this  
tixti

Sa Imi Cumpar Nubira Sh?

Recommended Posts

mi-au montat o fulie de alternator cu care mi-au mooit cureaua de accesorii in 5 km,

 

:o fftopic: Shi zishi bre ca-ti facura la cure' ai? :scarpin:

Share this post


Link to post

Asa se spune in limbaj tehnic, de service. :P

Share this post


Link to post

Am citit o gramada pe forum, am citit si parerile voastre. S-ar parea ca aveti dreptate. M-am decis si stau cumintel, nu ma bag la asa caruta mare. Nu doar motorul e problema, ci o gramada de alte furtune, bucse, etc. Nu sunt masini scoase la vanzare ca sunt defecte, ci pentru ca d.p.d.v. contabil au trebuit trase pe dreapta. La orice firma care se respecta, asa se face. Cand produsul se amortizeaza, se caseaza, indiferent daca arata si functioneaza perfect. Eu am avut de a face cu multe masini trecute de 200.000 km, am condus chiar si un Cielo cu 630.000 si l-am dus pana spre 680.000. Tot pe firma era, si stiu sigur ca nu i se facuse motorul. Dar asa cum spuneati, cam la doua luni facea un drum la Service sa ii mai inlocuiasca un furtunash, sa ii mai schimbe cate ceva. Kitul de ambreiaj s-a schimbat de 2 ori, pe la cutie a fost nevoie de o mica "ajustare", etc. Adica e ok, dai 2.000 euro pe masina acuma, mai bagi in cazul cel mai fericit 1.000 in ea acuma, dar s-ar putea ca in urmatorii 2 ani sa mai bag in ea vreo 2.000 cel putin. Si daca fac un calcul am ajuns la 5.000 euroi cu care as putea sa imi iau altceva de la proprietar, oricum, cu mai putini Km. Problema e ca nu am bani, nici macar 3.000 nu am, de aia eram eu incantat de pret. Orice suma de bani o iau, o iau din banca, mai am credit pentru casa, oricum sunt cocosat de credite si unul in plus m-ar rupe. Asta era motivul pentru care m-as fi bucurat la chilipir. Dar s-ar putea sa ma doara mai rau buzunarul daca o iau.

Oricum, multumesc mult pentru sfaturi, mi-au fost de mare ajutor.

Acuma, daca tot m-ati ajutat, va mai dau o tema. Aceeasi societate are si un Cielo cu 230.000 km. La "numai" 4.500 RON. Asta ar merita atentie???

L-am vazut si pe asta, e ok si la exterior si la interior, dar pana nu ii dau o cheie nu stiu nimic. Parca 230.000 suna mai bine decat 415.000, nu?

Pentru userul care dorea sa stie la ce firma sunt, o sa ii zic luni dupa-masa.

 

La mine la munca in momentul asta am o Dacia SuperNova care merge de rupe. Are in bord 220.000 km si la toamna o sa fie casata. (nu am nicio sansa la ea, pentru ca se vinde la Bucuresti, unde se bat pe ele samsarii, mai ales ca va avea un pret in jur de 1.000 Eur. Dar la fiecare revizie (din 10.000 in 10.000) s-a facut pe ea totul ca la carte. S-a inlocuit mereu tot ce era defect. La fiecare revizie ii schimb bucsaraie, pivoti. Ulei numai de cea mai buna calitate. Placute de frana, saboti, curele, cum zice la carte. In momentul asta nu e mare diferenta intre ea si una care are sa zicem 30.000 in bord, apartinand unui particular. O revizie pe mine ma costa 1.500 lei. Ca doar nu dau de la mine. Pe asta ma bazez si eu cand zic ca n-ar fi tocmai rau sa iau o masina intretinuta de o societate comerciala. Mai ales ca stiu ca cu ele au umblat mai mult directori sau sefi de compartimente. S-ar putea sa ma insel, dar, repet, pana nu dau cheie nu stiu nimic. Sper ca saptamana cealalta sa reusesc sa ii dau o cheie si atunci stiu mai multe.

Edited by tixti

Share this post


Link to post

Din ce stiu eu despre masini , cel mai mare plus al autoturismelor Daewoo este fiabilitatea.

Am un coleg cu un Cielo ce are in bord vreo 260 k km si merge impecabil.

Share this post


Link to post
Am citit o gramada pe forum, am citit si parerile voastre. S-ar parea ca aveti dreptate. M-am decis si stau cumintel, nu ma bag la asa caruta mare. Nu doar motorul e problema, ci o gramada de alte furtune, bucse, etc. Nu sunt masini scoase la vanzare ca sunt defecte, ci pentru ca d.p.d.v. contabil au trebuit trase pe dreapta. La orice firma care se respecta, asa se face. Cand produsul se amortizeaza, se caseaza, indiferent daca arata si functioneaza perfect. Eu am avut de a face cu multe masini trecute de 200.000 km, am condus chiar si un Cielo cu 630.000 si l-am dus pana spre 680.000. Tot pe firma era, si stiu sigur ca nu i se facuse motorul. Dar asa cum spuneati, cam la doua luni facea un drum la Service sa ii mai inlocuiasca un furtunash, sa ii mai schimbe cate ceva. Kitul de ambreiaj s-a schimbat de 2 ori, pe la cutie a fost nevoie de o mica "ajustare", etc. Adica e ok, dai 2.000 euro pe masina acuma, mai bagi in cazul cel mai fericit 1.000 in ea acuma, dar s-ar putea ca in urmatorii 2 ani sa mai bag in ea vreo 2.000 cel putin. Si daca fac un calcul am ajuns la 5.000 euroi cu care as putea sa imi iau altceva de la proprietar, oricum, cu mai putini Km. Problema e ca nu am bani, nici macar 3.000 nu am, de aia eram eu incantat de pret. Orice suma de bani o iau, o iau din banca, mai am credit pentru casa, oricum sunt cocosat de credite si unul in plus m-ar rupe. Asta era motivul pentru care m-as fi bucurat la chilipir. Dar s-ar putea sa ma doara mai rau buzunarul daca o iau.

Oricum, multumesc mult pentru sfaturi, mi-au fost de mare ajutor.

Acuma, daca tot m-ati ajutat, va mai dau o tema. Aceeasi societate are si un Cielo cu 230.000 km. La "numai" 4.500 RON. Asta ar merita atentie???

L-am vazut si pe asta, e ok si la exterior si la interior, dar pana nu ii dau o cheie nu stiu nimic. Parca 230.000 suna mai bine decat 415.000, nu?

Pentru userul care dorea sa stie la ce firma sunt, o sa ii zic luni dupa-masa.

 

La mine la munca in momentul asta am o Dacia SuperNova care merge de rupe. Are in bord 220.000 km si la toamna o sa fie casata. (nu am nicio sansa la ea, pentru ca se vinde la Bucuresti, unde se bat pe ele samsarii, mai ales ca va avea un pret in jur de 1.000 Eur. Dar la fiecare revizie (din 10.000 in 10.000) s-a facut pe ea totul ca la carte. S-a inlocuit mereu tot ce era defect. La fiecare revizie ii schimb bucsaraie, pivoti. Ulei numai de cea mai buna calitate. Placute de frana, saboti, curele, cum zice la carte. In momentul asta nu e mare diferenta intre ea si una care are sa zicem 30.000 in bord, apartinand unui particular. O revizie pe mine ma costa 1.500 lei. Ca doar nu dau de la mine. Pe asta ma bazez si eu cand zic ca n-ar fi tocmai rau sa iau o masina intretinuta de o societate comerciala. Mai ales ca stiu ca cu ele au umblat mai mult directori sau sefi de compartimente. S-ar putea sa ma insel, dar, repet, pana nu dau cheie nu stiu nimic. Sper ca saptamana cealalta sa reusesc sa ii dau o cheie si atunci stiu mai multe.

 

Mare noroc aveai cu SuperNova, e masina chiar foarte buna (eu am una - e a lui mama). Si Cielo la 230000 KM , asa parca mai merge dar tot trebuie sa fi atent la diverse detalii. Cutie de viteze , transmisie ambreiaj , vezi daca consuma ulei (scoate un fum albastrui daca da). Zic ca Cielo ul mai merita , mai ales ca totusi piesele ar fi mai ieftine. Oricum nu te astepta la cine stie ce. Va fi o masina buna asa de mers prin oras si ici colo pe afara dar asteapta-te si la unele probleme (casete de directie, bucsaraie). Intai de toate daca iei Cielo ul, du-te la service si shimba furtunele , ulei , filtre ,lichide si verifica sa nu existe scurgeri pe nicaieri. De asemenea fa-i o inspectie detaliata ca sa fi sigur ca nu apar problemele mentionate.

 

Desi recomandarea mea ar fi sa nu iei astfel de masini , daca nu ai prea multi bani si vrei totusi o masina "noua" ca vad ca ai dacie 1310, Cielo ul ar fi mai recomandat. Si din punct de vedere fiabilistic a stat mult mai bine ca nubira. Deci deja mai discutam.

 

Te felicit pentru ca ai luat decizia de a evita epava aia de nubira. Opteaza pentru cielo. SUCCES!

Edited by tudor2402popescu

Share this post


Link to post

Cielo toata ziua, daca km aia sunt reali. Am vazut si eu SOHC-uri cu peste 600.000 km si care se tineau, inca.

Share this post


Link to post
Problema e ca nu am bani, nici macar 3.000 nu am, de aia eram eu incantat de pret. Orice suma de bani o iau, o iau din banca, mai am credit pentru casa, oricum sunt cocosat de credite si unul in plus m-ar rupe. Asta era motivul pentru care m-as fi bucurat la chilipir. Dar s-ar putea sa ma doara mai rau buzunarul daca o iau.

Daca nu ai bani nici macar sa o cumperi nici nu ar trebui sa-ti treaca prin cap sa iei o masina cu atatea probleme (Care are nevoie de bani seriosi pentru restaurare)... Stai linistit, mai asteapta ca mai apar si altele...

Share this post


Link to post
Cielo toata ziua, daca km aia sunt reali. Am vazut si eu SOHC-uri cu peste 600.000 km si care se tineau, inca.

 

Da, categoric, sunt Km reali. Nici nu incape vorba. Totul e de o transparenta desavarsita. Nu sunt particulari sa umble cu pacaleli. Se vede un pic de ulei pe la bujii, ceea ce duce cu gandul ca ceva e in neregula. Trebe vazut insa ce anume :) .

Share this post


Link to post

La cielo zic ca poti sa te bagi dar in prealabil inspecteaz-o atent, si mai ales da o tura cu ea asa mai lunga (10 Km). Atentie sa nu fie cu cutie automata deoarece , in specificul oricarei cutii automate , iti poate face probleme.VEzi daca trage directia, zgomote, vezi suspensia (zgomote , rigiditate), franele, instalatia electrica (de la becuri nefunctionale care se pot inlocui cu costuri mici pana la diverse accesorii).De asemenea vezi si caroseria sa nu aiba rugina(puncte de atac). Tapiteria se poate curata, iar pe scaune pui niste huse. Treburile de genul vopsit pot costa mai putin, functie de unde faci operatiunea. De asemenea probabil ca o sa mai vrei sa ii pui radio nou ,etc.

 

Pentru buget scazut asa cum sustii ca ai, cieloul e mai indicat la 4500 ron adica cca 1600 Euro. Si daca zici ca ai 3000 Euro disponibil pt masina, mai bagi maxim 20-25 milioane in ea si iti mai raman bani. Vinzi si Dacia si mai castigi bani. In locul tau asa as face . Sfatul meu. Succes oricum.

 

Da, categoric, sunt Km reali. Nici nu incape vorba. Totul e de o transparenta desavarsita. Nu sunt particulari sa umble cu pacaleli. Se vede un pic de ulei pe la bujii, ceea ce duce cu gandul ca ceva e in neregula. Trebe vazut insa ce anume :) .

 

 

Uleiul la bujii indica consum de ulei deci o necesitate de segmentare ( sa dea Domnul sa fie doar de atat!).

Share this post


Link to post

Uleiul la bujii indica o ganitura de capac de culbutori stricata (problema usor de reparat). Daca bujiile demontate de pe masina sunt afumate sau ancrasate cu ulei, problema este mai grava si necesita demontarea motorului/segmentare/schimbare simeringuri supape etc.

Share this post


Link to post
Atentie sa nu fie cu cutie automata deoarece , in specificul oricarei cutii automate , iti poate face probleme.

 

=)) =))

Share this post


Link to post
=)) =))

 

 

Nu inteleg ce este de ras. Cam orice cutie automata incepe sa faca probleme, iar daca au fost exploatate si de soferi de firma ca " vezi Doamne e masina firmei si nu ma intereseaza " si mai are si 200000 km e normal sa inceapa sa apara probleme mai mult sau mai putin grave. Basca ca putini stiu ca totusi o cutie automata necesita o intretinere mai pretentioasa decat cea manuala (alte uleiuri , trebuie respectate STRICT specificatiile de ulei, completarea se face cu acelasi tip de ulei nu cu alte uleiuri, trebuie verificat periodic nivelul de ulei - de aceea multe au joja, unele cutii automate au filtru de ulei !!! ) La multe serviceuri unii parca nici nu au auzit de astea.

La VW (cel putin la PORSCHE ROMANIA) te si intreaba daca vrei sa iti schimbe filtrul de transmisie (automata) la schimbul de ulei. Daca ii intrebi cat te mai tine filtrul ei zic ''dom'le poti sa il schimbi la urmatorul schimb ca ,mai merge". Si filtrul ala nu este ieftin!

 

Referitor la uleiul pe la bujii , mda... nu am stiut ca poate fi si capacul la chiulasa strans insuficient. Eu de cate ori am vazut treaba asta la Dacie Oltcit dar si la alte masini (Opel, Renault, VW, Ford ,Toyota, Peugeot Etc) era si un depozit zdravan de ulei pe electrozii bujiei. Deci semn clar de consum de ulei.

Share this post


Link to post

Da, categoric, va tin la curent. Cutia e manuala (5+1). Geamuri electrice, servodirectie, aer conditionat. Cam atat. Interiorul chiar e foarte ok, exteriorul l-am studiat foarte bine si nu vazui nici umbra de puncte sau rugina. Am suit tinichelele pe cric (si Nubirele si Cielo) si am tras de roti si nu am gasit nimic in neregula - asta dupa cate ma pricep si eu ca posesor de Dacie veche :) ). Dupa 230.000, teoretic, un Cielo e la adolescenta - maturitate, deci mai are pana la segmentare, dar depinde foarte mult de cum i s-a pus ulei si cum i s-au facut reviziile. Celelalte probleme (conducte, garnituri, parti electrice mai usoare se rezolva la Radacini). Am un amic care lucreaza pe acolo si ma ajuta cu tot ce trebuie (adica o revizie din bara in bara, zice el cu costuri ca intre prieteni). Cauciucurile nu par a fi foarte rulate, posibil ca au mai putin de 15.000, iar rezerva din portbagaj e ca si noua. Pot oare interveni probleme la servodirectie, sau alte parti mecanice in miscare, atat de ascunse incat sa nu le vad la un tur de pista???

 

PS: cu cat discut cu voi mai mult si mai citesc pe forum, cu atat imi dau seama ce tampenie as fi facut daca luam o Nubira de celea. Cielo s-ar putea sa merite luat. Ma refer in primul rand la bugetul meu si apoi au fost masini reusite pentru folosul poporului. Eu am mers mult cu Cielo si am fost foarte incantat. Daca nu vrei curse si raliuri, sau performante deosebite, e o masina de nota 14.

Pana o sa ii dau prima cheie sa vada ochiu si sa auda urechea (adica dupa 15 august)... vorbesc vorbe dar macar ma documentez bine si ma duc cu lectia bine invatata.

Multumesc inca o data.

 

....Referitor la uleiul pe la bujii , mda... nu am stiut ca poate fi si capacul la chiulasa strans insuficient. Eu de cate ori am vazut treaba asta la Dacie Oltcit dar si la alte masini (Opel, Renault, VW, Ford ,Toyota, Peugeot Etc) era si un depozit zdravan de ulei pe electrozii bujiei. Deci semn clar de consum de ulei...

Inca ceva.. doua lucruri. Maneta de viteze se misca extrem de usor, parca prea usor (la rece bineinteles). Intra in viteze parca ar fi din plastilina tot sistemul, nu intampina nicio rezistenta. Bine e o chestie pe care o intalnesti in general la masini mai folosite. Va dati seama ca in 230.000 km, e posibil sa se fi folosit facaletul poate si de 50.000 de ori.

Cat priveste uleiul, anul trecut am vizitat multe targuri sa imi iau un Cielo, si aproape toate aveau ulei pe sus, pe la capac. E o boala a lor? Chiar si cel pe care l-am condus eu, la firma, avea in permanenta ulei pe capacul de culbutori. Fara sa consume ulei prea mult in schimb. (Ii bagam cam un litru la 10.000km, cand faceam schimbul). Si baietii de la garajul firmei unde lucram ziceau ca e boala lor, la Cielo mereu e ulei pe acolo, ca trebe schimbata nu stiu ce garnitura, dar nu voaiau patronii (romanescul merge si asa).

Asa o fi oare?

Share this post


Link to post

Asa-i.

Share this post


Link to post
Da, categoric, va tin la curent. Cutia e manuala (5+1). Geamuri electrice, servodirectie, aer conditionat. Cam atat. Interiorul chiar e foarte ok, exteriorul l-am studiat foarte bine si nu vazui nici umbra de puncte sau rugina. Am suit tinichelele pe cric (si Nubirele si Cielo) si am tras de roti si nu am gasit nimic in neregula - asta dupa cate ma pricep si eu ca posesor de Dacie veche :) ). Dupa 230.000, teoretic, un Cielo e la adolescenta - maturitate, deci mai are pana la segmentare, dar depinde foarte mult de cum i s-a pus ulei si cum i s-au facut reviziile. Celelalte probleme (conducte, garnituri, parti electrice mai usoare se rezolva la Radacini). Am un amic care lucreaza pe acolo si ma ajuta cu tot ce trebuie (adica o revizie din bara in bara, zice el cu costuri ca intre prieteni). Cauciucurile nu par a fi foarte rulate, posibil ca au mai putin de 15.000, iar rezerva din portbagaj e ca si noua. Pot oare interveni probleme la servodirectie, sau alte parti mecanice in miscare, atat de ascunse incat sa nu le vad la un tur de pista???

 

PS: cu cat discut cu voi mai mult si mai citesc pe forum, cu atat imi dau seama ce tampenie as fi facut daca luam o Nubira de celea. Cielo s-ar putea sa merite luat. Ma refer in primul rand la bugetul meu si apoi au fost masini reusite pentru folosul poporului. Eu am mers mult cu Cielo si am fost foarte incantat. Daca nu vrei curse si raliuri, sau performante deosebite, e o masina de nota 14.

Pana o sa ii dau prima cheie sa vada ochiu si sa auda urechea (adica dupa 15 august)... vorbesc vorbe dar macar ma documentez bine si ma duc cu lectia bine invatata.

Multumesc inca o data.

 

E bine daca e cu transmisie manuala. La servodirectie , vezi sa nu curga lichid si vezi cat de usor se roteste volanul (cu motorul pornit nu cu el oprit ca altfel tragi ca de caine mort), de asemenea daca la cap de cursa apare un scartait semn ca ar fi ceva la pompa.La un tur de pista trebuie sa vezi cum ruleaza, sa nu traga dreapta sau stanga (cauzele pot fi de la presiune incorecta in pneuri pana la uzura capete de bara , bielete si pivoti,bucsaraie, dar si drumul) , sa nu opuna rezistenta la rulare (defect de unghi convergenta sau cadere - se poate uneori auzi si un scartait continuu de anvelopa pe asfalt la rulare), uita-te la starea anvelopelor fata (uzura sa fie uniforma - daca au) . VEzi totusi daca ITP ul a expirat sau mai e valabil. Si cat mai e valabil. Daca ai e valabil un an , e bine , daca mai ai putin de 2- 3 luni e bine sa le corectezi la un service specializat la fel si daca e expirat.

 

Totusi referitor la miscatul usor al manetei nu cred ca e vorba neaparat de o problema. MAsina are o varsta. Si la a mea cand avea abia 500 Km maneta era mai rigida acum intra in viteza mai usor. Oricum schimba uleiul si la scurgerea uleiului sa se inspecteze daca sunt sau nu aschii metalice mari in ulei (desi nu cred dar e bine de stiut) . Schimba toate uleiurile(motor, cutie) , antigel , lichid servo, garnituri, furtune de cauciuc. Dupa ce intri in posesia ei, ai revizuit-o si totul e bine, reviziile ti le poti face in parcare. E simplu.

Edited by tudor2402popescu

Share this post


Link to post

@tixti

Jocurile la trenul de rulare la masinile mai rasarite decat vechea berlina nu se descopera cu mana, ci cu ranga, nu e poanta, se baga ranga in anumite locuri la articulatii si un mecanic poate spune cu siguranta daca e ceva putred pe acolo. Poate Maitre sa confirme daca nu zic vreo prostie. Si cu cutia de viteze, nu-ti face griji, ti s-a mai spus, sunt probleme de reglaj al timoneriei, cand nu mai intra sau agata.

Share this post


Link to post
Nu inteleg ce este de ras. Cam orice cutie automata incepe sa faca probleme, iar daca au fost exploatate si de soferi de firma ca " vezi Doamne e masina firmei si nu ma intereseaza " si mai are si 200000 km e normal sa inceapa sa apara probleme mai mult sau mai putin grave.

 

 

In general o cutie automata daca a fost ingrijita bine ( ulei si filtru schimbat la timp ) , nu a fost forjata atunci cand era inca rece ( se recomanda parcurgerea a minim 5 km pana sa-i dai talpa ) tine mai mult decat tine masina in sine , si oricum mai mult decat o cutie manuala . Ai toate sansele daca ai grija de ea , pe termen lung sa te coste mult mai putin ingrijirea ei decat te costa la una manuala .

Numai bine .

Share this post


Link to post
Intra in viteze parca ar fi din plastilina tot sistemul, nu intampina nicio rezistenta. Bine e o chestie pe care o intalnesti in general la masini mai folosite. Va dati seama ca in 230.000 km, e posibil sa se fi folosit facaletul poate si de 50.000 de ori.

La 230.000km timoneria probabil deja are un joc substantial. Nu e problema grava, cutiile de viteze de daewoo sunt f rezistente si nu ridica probleme deosebite. Probabil va trebui schimbata timoneria, dar nu e o operatiune f complicata sau scumpa si va transfroma complet feelingul schimbatorului.

 

Problema cu capacul e tipica, sunt multe cielo care au pb cu pierderi de ulei pe acolo pentru ca nu sunt stranse corect suruburile si se deterioreaza garnitura la montaj. Nu e grav, se rezolva. Ce ar trebui verificat in schimb de un specialist este uzura axei cu came, care se stie ca este un defect comun la cielo, ce se agraveaza la km multi si daca uleiul folosit este slab calitativ.

 

Daca vrei sa vezi starea motorului fa un test de compresie(uscat/cu ulei), scoate bujiile si vezi in ce stare se afla (eventual fa o poza si pune-o aici).

Share this post


Link to post

cand iei asa o masina ai doua variante:

- ori bagi 2-3000 euro sa o faci buna (ma refer schimbat tot felul de maruntisuri pe langa motor si suspensie) - si ai o oarecare garantie ca te va duce din pct A in pct B

- repari doar strictul necesar - si mergi cu rtiscul ca oricand sa te las-n drum sau sa nu porneasca intr-o dimineata, sau sa o ia la stanga cand tu rotesti volanul spre dreapta...

 

ambele variante sunt mancatoare mari de timp si bani...

Share this post


Link to post

Cam in aceeasi situatie am fost si eu. Am ales sa cumpar masina (adevarul e ca pretul a fost mult prea mic sa refuz oferta, in + cu ~ 7k km in urma suferise o revizie generala, astfel starea era foarte buna).

Dupa parerea mea pretul pe care il platesti pe ea e cam mare, iar costurile ulterioare vor ridica si mai mult pretul. Astfel ajungi sa ai o masina destul de veche pe care ai platit... mult prea mult :|

Share this post


Link to post

Nu trebuie specialist pt a se masura uzura axului cu came...bate si tacane daca e uzat. Chiar si asa, un ax nou e vreo 400ron si mai costa probabil 100 ron tachetii. LE inlocuiesti si nu mai ai bataie la cap (de fapt la urechi :D ). Poti sa iei un Cielo mai scump la 100k km si dupa 10k sa inceapa sa-ti bata si ce te faci? Mai bine schimbi tu la cel rulat si 100-200k km stai linistit ;)

In ce priveste Nubira, un coleg de-al nostru din Bucuresti (Bebelushu) venea la intalniri cu o Nubira2 de serviciu cu peste 700k km in bord. Arata absolut normal, doar consumul de ulei era cam mare, rezolvabil cu o segmentare. Conteaza enorm de mult cum sunt parcursi acele sute de mii de km, una e daca se fac drumuri Bucuresti-Arad sau Iasi etc si retur, si alta e frichineala prin Bucuresti...Orice Nubira cumperi, cu 70k ireali (posibil peste 200k) sau 400k reali, tot trebuie sa-i faci distrubutia si o poti face in regie proprie cu piese ieftine de la nicubarbu si iesi mult mai ieftin, poate doar 100E

Uzura furtunelor e data mai mult de vechime si nu de km, cel putin la furtunele de vacuum. Un Tico din 99 cu furtune la fel de imbatranite si la 2000E merita luat pe cand o Nubira nu sa inteleg...

Nu-i nimic, aceste masini "numai bune de casat" vor ajunge pe mana unor samsari care le vor da kilometrajul la 150k si le vor vinde cu minim 2500E...

Ar fi haios ca aceeasi Nubira sa constituie subiectul unui viitor topic deschis de un nou user care isi pune problema daca sa cumpere aceasta masina de la samsar, "intinerita" la 150k si scumpita la 2500E :) )

Edited by Senna

Share this post


Link to post

Doar 2500 E ? Daca imi zice mie firma respectiva care le vinde... eu o vand cu cel putin 4000 E O :)

Share this post


Link to post

Eu stiu sigur ca sunt samsari care le dau km inapoi nu pana la 150k, ci le fac de 80 - 90k, le declara tinute in garaj, etc. Baga maxim 500 euro in ele si le vand cu peste 4000. Deci profit de minim 1500. Aasa e, acum am vorbit cu un amic care face curse in Italia si Spania si mult timp s-a dus cu Nubira. Acuma are o Toyota Avensis. A mers cu Nubira peste 800k km. E adevarat ca masina aia nu prea a vazut mers urban decat maxim 10 procente. A vandut-o la un student cu 90 milioane, in urma cu mai bine de juma de an. Cica ar merge struna si acuma, cu toate ca acuma vede fugareala prin Bucuresti. In toti acesti ani, nu s-a umblat la motor. Doar kitul de ambreiaj, pe la ABS a avut o defectiune si cam atata. Bineinteles, consumabile si ceva pivotareala si bucsaraie de doua ori pana a vandut-o, dar asta e. Poate nu imi zice el tot sau a uitat daca i-a mai facut si altceva, dar am tendinta sa il cred, stiu ca au fost masini reusite, cele de la Daewoo in general. De aceea m-am decis sa iau Cielo cel cu km mai putini, dar pana saptamana viitoare nu se poate ca sunt persoanele in concedii pe acolo. Urati-mi succes. Multumesc :)

Share this post


Link to post

Felicitari pentru alegere ,succes mai departe, si tine-ne la curent . Sa te vedem cat mai curand prezentand-o la rubrica MASINA MEA in cadrul acestui forum.

Share this post


Link to post
Aasa e, acum am vorbit cu un amic care face curse in Italia si Spania si mult timp s-a dus cu Nubira. Acuma are o Toyota Avensis. A mers cu Nubira peste 800k km. E adevarat ca masina aia nu prea a vazut mers urban decat maxim 10 procente. A vandut-o la un student cu 90 milioane, in urma cu mai bine de juma de an. Cica ar merge struna si acuma, cu toate ca acuma vede fugareala prin Bucuresti. In toti acesti ani, nu s-a umblat la motor. Doar kitul de ambreiaj, pe la ABS a avut o defectiune si cam atata. Bineinteles, consumabile si ceva pivotareala si bucsaraie de doua ori pana a vandut-o, dar asta e. Poate nu imi zice el tot sau a uitat daca i-a mai facut si altceva, dar am tendinta sa il cred, stiu ca au fost masini reusite, cele de la Daewoo in general.

Bafta cu alegerea ta!

Nubira mea are ~ 1mil 300k km (motor "facut" la 750k prima data apoi in urma cu cateva luni la o revizie generala unde au mai fost inlocuite absolut toate.. de la consumabile, segmentare, furtune, bucsi, pivoti, amortizoare, placute, discuri etc etc etc). Singurul lucru pe care il am de facut la ea peste cateva mii de km la revizie (pe langa consumabile) e sa schimb ambreiajul... e destul de obosit.

Deci, se poate, intr-adevar. La fel, masina a mers 97% extraurban.

Edited by EM!L

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...