Jump to content

Pierderea Uleiului Din Cutie Prin Cablul De Kilometraj


Recommended Posts

ciao,

am o problema legata de pierderea uleiului din cutie care se prelinge prin cablul de kilometraj si ajunge pe podul pedalier (covoras), si chiar pe incaltaminte.

am verificat nivelul uleiului in cutie, este ok, am schimbat si cablul de kilometraj, dar problema a ramas.

ma poate ajuta cineva cu un sfat?

exista vreun semering in zona cablului de kilometraj?

multumesc

Link to comment

Ai verificat celelalte lichide? (lichid de frână, servodirecţie...).

Mai ales lichidul de frână...

 

Aproape sigur nu poate fi ceea ce suspectezi.

Chiar dacă s-ar prelinge pe (lângă) cablul de kilometraj, dpdv gravitaţional nu prea ar avea cum să ajungă în cabină.

Edited by rm.popa
Link to comment

stiu ca e un cablu de otel, dar un capat intra in cutia de viteze si are 2 garnituri pentru etanseizare

 

am verificat lichidul de frana e in regula si nu am servodirectie

chestia cu uleiul se intampla cand parcurg distante mai lungi de 50 km, in oras nu patesc poate din cauza ca rulez cu viteza mica.

si mie mi se parea imposibil sa urce uleiul, dar nu am alta explicatie decat ca urca pe cablul de kilometraj cand acesta se invarte mai repede.

Link to comment

Practic se poate verifica usor. Dupa un astfel de drum mai lung, desfaci cablul de kilometraj de la cutia de viteze si vezi daca are ulei pe el. Acolo se cupleaza pe un angrenaj tip roata melcata care il invarte, nu are semeringuri, etanseizarea catre exterior se face prin garnitura de pe piulita, iar cea catre cablul metalic propriu-zis o face camasa cablului. Este posibil ca la tine sa fie uzat si miscarea de rotatie constanta sa faca posibil ceea ce spui.

Colegii, cablul de otel care trece prin camasa cablului de kilometraj si care preia si transmite miscarea de rotatie este multifilar, iar miscarea de rotatie il poate transforma intr-o mini-pompa cu melc, asa ca este posibil sa urce uleiul pe ea pana sus. :) De altfel, exista si in sectiunea CNEL un subiect asemanator.

Link to comment

multumesc mult domnu Mircea

ceea ce spui tu este intr-adevar plauzibil

o sa desfac din nou cablul de kilometraj care are 2 garnituri mici si pe care eu le-am banuit a fi duse, tocmai de aceea am schimbat cablul, dar se pare ca alta este problema.

Link to comment

Ia incearca sa-l pozitionezi altfel. Misca-l in alta pozitie, fa-i o curbura in jos etc. Ca sa nu mai se amorseze uleiul pe el...

Edited by Mircea
Link to comment
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...