Jump to content
Sign in to follow this  
2007catch

Problema Cu Ac ?

Recommended Posts

Buna ziua. Am un Aveo 1,2 model 2008 .Ieri masina a stat in soare (afara erau 15 grade) si am vrut sa racoresc interiorul si am observat urmatoarea problema : Cind apas butonul A\C nu se aude nimic(doar se aprinde luminita din buton) , nu se simte acea mica scadere din puterea motorului (in mers) , ventilatorul de pe radiator porneste daca pornesc AC si se opreste daca opresc AC (motorul rece) , si aerul e ca si cel bagat fara AC . Ma poate ajuta cineva , ce se intimpla ?

Share this post


Link to post
Verifica siguranta.

 

care siguranta si unde o gasesc? (sub capota sau in interior? )

Share this post


Link to post

Uite aici: F13

post-5518-1207649142_thumb.jpg

Edited by s0r|n3l

Share this post


Link to post

F13 - OK

F 5 - OK

 

Uare problema asta n-ar trebui sa o rezolve ei in garantie? Masina are 8 luni .

Edited by 2007catch

Share this post


Link to post

Ba da, ar trebui sa se rezolve pe garantie, dar in cazul in care defectul nu s-a produs din (ma repet) defect de fabricatie...garantia nu acopera daunele

Edited by uskt2005

Share this post


Link to post
... Uare problema asta n-ar trebui sa o rezolve ei in garantie?

Uarecum ...

Share this post


Link to post
Ba da, ar trebui sa se rezolve pe garantie, dar in cazul in care defectul nu s-a produs din (ma repet) defect de fabricatie...garantia nu acopera daunele

 

 

In cazul asta ce defect ar putea fi ? In decembrie si in ianuarie stiu ca functiona deoarece am apasat din greseala pe butonul AC si imediat am simtit o scadere a puterii motorului si aer rece iar acum nici macar nu cupleaza ?

Share this post


Link to post

Masina este in garantie?

 

Dute peste ei... eu am avut probleme cu radiatorul si era defact de asamblare. Asta nu insemna ca nu a mers... s-a stricat in perioada da garantie trebuie reparat.

Ma indoiesc ca ai putut strica AC

Share this post


Link to post

Pai masina am luat-o in august 2007 si pina acum am 10400km iar garantia este de 3ani/100000km limita de km nu se aplica in primii doi ani(asa scrie).

Edited by 2007catch

Share this post


Link to post

Este posibil sa fi pierdut freonul. Stiu ca si la Daewoo, in cazul unei presiuni insuficiente in instalatie (simptom de freon lipsa), nu pornea compresorul.

 

Este o metoda de protectie, adica (freonul are si rol de lubrifiant, iar pornirea compresorului fara ungere nu cred ca i-ar prinde deloc bine).

Share this post


Link to post

Si in cazul celor mai multe scurgeri ale freonului sta la baza o piatra care aduce la pierderea garantiei...dar in acest caz intra CASCO in problema...si tot se rezolva

Share this post


Link to post

Baitani- io am citit pe undeva ca si iarna trebe folosit sistemul de AC, in caz contrar se usuca si crapa garniturile torice. Macar la doua saptamani trebe folosit 10 minute (minim) sistemul de AC. Eu am folosit si iarna sistemul AC si azi cand am vrut sa racoresc masina (a stat in soare cam 5 ore)- si-a facut treaba.

Share this post


Link to post

Pornirea AC iarna se recomanda pentru a asigura ungerea periodica a garniturilor torice de etansare, care-s din cauciuc.

Share this post


Link to post

Multam de sustinere si confirmare! Tot aici pe forum am citit despre asta. Oricum in service nu-ti zice nimeni nimic.

Share this post


Link to post

Uite ce am descoperit la un studiu mai amanuntit , sa fie oare asta problema ?

post-16304-1207656739_thumb.jpg

Share this post


Link to post

:D , exact ! S-a rupt firul care alimenteaza compresorul.

Edited by adostar

Share this post


Link to post

...firul care alimenteaza compresorul.

:wallbanger: sper sa fie asta cauza ( mama lor de koreeni , au strins de clestele ala de sertizat pina au digerat orezul ) . Oricum incerc cind ies de la servici sa sertizez alta mufa tata . Va tin la curent .

Edited by 2007catch

Share this post


Link to post

Cum? :aloooecineva: ori a fost prost sertizat in mufa ori...

 

Update:

@2007catch Mai iute de mana

Edited by DevBreak

Share this post


Link to post

:) Eheeeee va dati seama ca nu am putut astepta pina ajung acasa deoarece masina sta in soare de citeva ceasuri si iarasi e cloceala in interior ( plus ca eram framintat de problema ) , asa ca m-am pus pe treaba si am rezolvat problema cu mufa si ce sa vezi ? , am pornit motorul si cind am apasat pe butonul de AC am auzit acel tacanit specific si aerul a inceput sa vina tot mai rece . :drinkers:

Multumesc tuturor , mai ales celor care m-au speriat cu garantia (def. de fabricatie) ca asa m-au facut sa studiez daca e vreo problema legata de pietre si asa am observat firul rupt .

Share this post


Link to post

Bine ca ai rezolvat asa. :) Eu am ceva amintiri mai putin placute cu asamblarea.. si nu m-ar mira sa mai apara cate ceva pe ici pe colo...

Share this post


Link to post

Cred ca firul era tensionat deoarece a trebuit sa-l prelungesc cu citiva cm ( vreo 10 la numar ) . Altfel deocamdata n-am de ce sa ma pling .

Share this post


Link to post
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...