Jump to content
Sign in to follow this  
Satori

Izolatie Aripa

Recommended Posts

Nu garanteaza nici mama chevy-urilor ca in conditiile de namol din Ro, scurgerile vor face fata (dovada canalizatia de pretutindeni).

 

Pe de alta parte, chestia cu "buretu" trebuie observata cu atentie. Dupa 5 ani de exploatare, dracia nu da semne de rugina prin preajma, dar nici nu am vreo dovada in caiet ca ei sunt de acord cu evolutia. Oricum, parca as cam iesi din garantie pe caroserie, deci si-au facut datoria :(

Share this post


Link to post

Intrebare de om obosit in miez de noapte:

Unde naiba mai exact sunt scurgerile alea din praguri?

 

Later edit: Hai ca am gasit... Maine ma duc sa verific daca si la Aveo e ca la Kalos.

Edited by root

Share this post


Link to post

la o verificare mai atentă am observat buretele numai în partea stângă. există vreo explicaţie logică? :idea:

Share this post


Link to post

Daca te uitai cateva posturi mai sus gaseai si raspunsul...

Repet: Pe partea dreapta, intre aripa si contraaripa, este gura de admisie a filtrului de aer motor. Daca puneau izolatie si acolo era ca si cum ai respira cu vata in nas. :)

Share this post


Link to post

In prima poza este incercuita scurgerea apei prin prag care se infunda datorita namolului din romanica. In poza a 2-a este prezentat namolul care se aduna in prag...in aproximativ 3 luni de cand nu a mai fost spalat namolul din aripa...asa ca bagati jetul sau spuneti-le celor de la spalatorii sa bage jetul acolo fara mila.

post-851-1247612448_thumb.jpg

post-851-1247612455_thumb.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post

azi am spălat cu turbojetul în spatele aparatorilor de noroi şi în praguri ,iar apoi am aplicat în service un tratament anticoroziv cu ceară lichidă cum se practică la recall-ul de la logan. sper să aibă un efect preventiv în cazul de acumulări viitoare de noroi. [-O<

Share this post


Link to post

Ai lasat sa se usuce inainte sa dai cu ceara?

Share this post


Link to post

operaţiunea de ceruire sa efectuat după aproximativ 4 ore ,iar temperatura exterioară în jur de 30 grade.

înainte de ceruirea propriuzisă în prima fază se pulverizează o soluţie care înlătură umezeala , se aşteptă un sfert de oră iar apoi se pulverizeayă amestecul pe bază de ceară.

Share this post


Link to post

Poti spune la ce service ai facut aceasta operatiune? Sau macar daca la un reprezentant Chevrolet sau un service third-party?

Share this post


Link to post

E, asa da- bravo. Cat te-a ajuns operatiunea?

Share this post


Link to post

ceruirea s-a realizat la un service din reteaua dacia. au rechemat toate loganurile mai vechi de 3 ani pentru aplicarea tratamentului.

Share this post


Link to post

Am testat recent si o sa folosesc la masina mea o ceara foarte misto. E vorba de NOVOL PROFESSIONAL, Gravit 640. Am gasit la bidon de 1 litru, se aplica cu pistolul insa merge f. bine si cu pensula. Este ideala pentru praguri, usi, contra-aripi. Se usuca repede si, culmea, mai are si un miros f. placut. La consistenta ei, cred ca se poate folosi o seringa de 50 ml si arunca in locul ala care va inverzeste :D

Share this post


Link to post

Uitati minunatia de izolatie din aripa. Dupa ea am gasit foarte mult noroi. Desi aveam grija sa dau cu jet puterinc jos la aripi, noroiul era intre aripi si prag de 5-6 cm in sus.

ps: Am reusit sa o scot desfacand suruburile de la protectia de plastic de pe interiorul aripii. Spor la mesterit.

ps2: Imi pare rau ca nu am facut o poza. Deocamdata nici urma de rugina. :uff:

post-851-1249760751_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...