Jump to content
Sign in to follow this  
Laurycã

Peugeot 207 Rosu Ca Focul

Recommended Posts

Sa fi vazut ce i-a patit sufletzelul pe triburile.ro, unde nu se pot folosi diacritice si aparea userul Lauryca.

Share this post


Link to post

alx, nu ma supar. :mrgreen: Si-au mai schimbat si gagicile gusturile, acum coboara din Bmw-uri, Audi, Volvo-uri si Accord-uri toate negre.

Edited by Laurycã

Share this post


Link to post

Masina a împlinit un an si a avut parte de prima si ultima revizie la dealer. A costat în schimbarea uleiul si filtrelor (mai putin cel de motorina) si a costat 432,00 lei. Cu aceasta ocazie s-a montat si un colier la furtunul de la admisia de aer de la turbo pentru ca din fabrica masinile nu vin cu asa ceva. Probleme nu am avut cu masina in 12500 de km, doar o siguranta arsa de la motorasul stergatoarelor.

Share this post


Link to post

Deci ... nu prea e fiabila :) S-o stapanesti sanatos.

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

Sper s-o tina tot asa, mai ales ca am observat ca si consumul e mai mic dupa 10 000 de km parcursi.

Share this post


Link to post

Laurica, cum stai cu antifonarea? Cu zgomotul motorului in habitaclu? La un 206 mai vechi mi s-a parut galagios 1.4 HDi-ul, dar eram afara, nu inauntru. Banuiesc ca e alt motor, ca la ala la 4 mii si oleaca incepea zona rosie pe turometru, la tine incepe la 5 mii.

Edited by Adi_Iacob

Share this post


Link to post

E acelasi motor de pe 206 (8HZ), probabil cu foarte mici deosebiri. Zona rosie de pe turometru e vrajeala (eu nici nu am observat-o pana acum), puterea maxima fiind la 4000 rpm. Antifonarea e mai buna decat la 206, masina fiind si mai grea decat 206 (nu numai din acest motiv). Motorul e galagios (deranjant) cand e rece, dupa ce se incalzeste fiind mai silentios. Oricum mi se pare unul din cele mai silentioase motoare diesel (cu exceptia celui de la Honda, care e rege la silentiozitate).

Share this post


Link to post
Deci ... nu prea e fiabila :)

 

Sa-ti fie invatatura de minte, data viitoare sa iei coreeana!

 

Laurica, cum stai cu antifonarea?

 

207-le este mult mai bine antifonat ca 206. Si Symbolul e mai bine antifonat ca 206, dat sub (cu mult sub) 207.

 

E acelasi motor de pe 206 (8HZ), probabil cu foarte mici deosebiri. Zona rosie de pe turometru e vrajeala (eu nici nu am observat-o pana acum), puterea maxima fiind la 4000 rpm. Oricum mi se pare unul din cele mai silentioase motoare diesel (cu exceptia celui de la Honda, care e rege la silentiozitate).

 

Nu e vrajeala cu zona rosie. Motoarele diesel fratuzesti sunt atat de rafinate incat sa traga liniar, de la 1200 rpm si pana aproape de zona rosie.

 

Noul motor Honda de 2.2 diesel, 150 cp, a fost puternic depunctat in testele de specialitate, datorita zgomotului mare. Cel vechi, de 140 cai, era, intr-adevar, mai silentios.

Share this post


Link to post
Noul motor Honda de 2.2 diesel, 150 cp, a fost puternic depunctat in testele de specialitate, datorita zgomotului mare. Cel vechi, de 140 cai, era, intr-adevar, mai silentios.

 

Un link catre aceste teste de specialitate... ?

 

Chiar daca ar fi, e o problema ce apare pe parcurs, spre deosebire de Corolla, care are o problema de lipsa de personalitate, din fabricatie. Dar ce sa zici si tu, doar ai primit-o cadou.

 

Ca sa ma lamuresc, tu ai Clio Symbol si vorbesti despre lipsa de personalitate?

 

M-am obisnuit si cu greutatea imensa a masinii, cred ca cea mai mare din clasa - 1298 kg înscrisa în cartea de identitate.

 

Cum simti tu asta? :)

Share this post


Link to post
Un link catre aceste teste de specialitate... ?

 

http://auto.orange.fr/Autos/guide-auto/face_a_face/honda_accord_audi_a4_MDFA-7G4JEC.html#

 

Face au discret TDI, le i-DTEC de Honda ne peut s'empêcher de claquer à bas régimes.

Malheureusement, le 2,2 l Honda se révèle un peu moins plaisant que le 2.0 TDI Audi. Un vilain creux s'invite sous les 2 000 tr/mn, avant l'arrivée brutale de la cavalerie. Silencieux à haut régime, il pâtit de la désagréable sonorité typiquement diesel à bas régimes.

l'Accord déçoit, en revanche, par son manque d'agrément en ville (moteur rugueux

 

http://raduborcea.wordpress.com/2009/02/17...-i-dtec-150-cp/

 

Nu mi-a placut sunetul motorului. Face ca tractoru ( ! ) ), spre deosebire de noul Avensis, echipat cu 2.2 D-CAT 177 CP, care este ceva mai silentios

 

Ca sa ma lamuresc, tu ai Clio Symbol si vorbesti despre lipsa de personalitate?

 

Da.

 

Cum simti tu asta? :)

 

Se simte. Si eu am simtit, la drive-test, pe modelul 1.4 16v 90 cp (cel vechi, nu cel facut cu BMW, de 95 de cai), cum se lupta motorul, ca sa zic asa :) , cu greutatea masinii.

Share this post


Link to post
Cum simti tu asta? :)

O simt mai puturoasa decat un 206 cu acelasi motor. Un chip tunning cred ca ar mai atenua senzatia (se adauga 22 de caluti si vreo 45 de Nm la cuplu), intr-un fel e chiar necesar .Oricum am asa ceva in planuri.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...