Jump to content
Sign in to follow this  
avram_bogdan

Joc In Pivot

Recommended Posts

Salutare tuturor!

Am si eu o intrebare; pivotul la matiz se poate schimba independent de bascula?

Mie mi s-a spus ca numai cu tot cu bascula!......

 

Mersic...

Share this post


Link to post

Doar cu tot cu bascula(brat), ca si la Tico dealtfel.

Share this post


Link to post

Sunt ieftine, dar ai grija sa cumperi doar poloneze sau originale. Nu chinezarii.

Share this post


Link to post

Are cineva idee daca se gaseste surubul de strangere a pivotului la fuzeta? Nu ma sfatuiti sa pun orice surub, pentru ca mai special, e filetat doar in capat, iar partea nefiletata e mai groasa, sa prinda canelul de pe axul pivotului.

Share this post


Link to post

Se gaseste ,dar va trebui sa cauti cam mult(are pas mic ) ,ai grija surubul ala are mare importanta(are rol de siguranta pentru pivot ),daca ai filetul stricat in fuzeta se poate sa ti-l strice si pe cel nou !

Share this post


Link to post

Se poate pune un surub mai lung cu o piulita cu autoblocare la o adica.

Share this post


Link to post

Am gasit suruburi pentru pivoti in ambele parti, problema mea este ca nu am reusit sa desfac niciunul dintre ele, practic sare tubulara din ele( si nu sunt tubulare din alea ieftine decalibrate), o sa incerc la un service ( sigur sunt mai priceputi) sa vedem si cat o sa ma coste.

Share this post


Link to post

Cat au costat, le-ai gasit in magazin ?

 

Daca ai pus tubulara de 14 pe ele, nu are cum sa sara, numa' daca sunt suruburile de proasta calitate, si s-a rotunjot hexagonul.

Share this post


Link to post

Da le-am gasit in magazin , in Pitesti , 2 lei bucata , ambele tipuri. Nu stiu ce fel de suruburi sunt, cert e ca nu am reusit sa le desfac si nici nu am mai insistat sa nu stric hexagonul de tot.

Edited by VAXXi
Nu mai cita mesajul anterior ! foloseste ADD REPLY.

Share this post


Link to post

E ciudata treaba..poate ai pus tubulara cu un numar mai mare, zic si eu...sigur ai folosit de 14?

Share this post


Link to post

E ciudata treaba..poate ai pus tubulara cu un numar mai mare, zic si eu...sigur ai folosit de 14?

 

Da, iti dai seama ca 15 nu mergea, nu stiu de cand nu au mai fost schimbati pivotii dar e clar ca nu va fi usor sa desfac acele suruburi

Share this post


Link to post

Incearca si aici, poate te ajuta.

Share this post


Link to post

Am ajuns, in final, cu pivotii ( cel de pe drepta facea un zgomot infernal la orice gropita sau denivelare) la schimbat la un mecanic- initial a spart o tubulara( pur si simplu a crapat longitudinal) cand a incercat sa desfaca surubul de la fuzeta. Solutia a fost sa desfaca aproape tot de pe acolo: etrier, planetara, capata bara si sa scoata pivotul si discul de frana afara pentru o mai usoara manevrare. Dupa cateva ciocane serioase si niste sprey de rugina a reusit sa scoata nenorocirea de surub.

Si daca tot ne-am apucat de demontat am schimbat si flansele amortizor + rulment ( care practic nu mai exista). Astazi urmeaza roata de pe stanga- sper sa nu mai avem acelasi probleme.

Share this post


Link to post

Dupa aceste schimbari eu am impresia ca au aparut si schimbari in modul de deplasare al masinii. Ceea ce vreau sa spun este ca masina nu trage in stanga sau in dreapta, dar in viraje parca o simt cum pleaca de sub mine si trebuie sa o controlez mult mai bine ca inainte. Cel putin in zilele astea ploioase parca eram pe gheata in asa fel se comporta.

 

Solutia la care ma gandesc eu ar fi geometria.................voi aveti alte cauze sau rezolvari?????

Share this post


Link to post

Geometria trebuia sa o faci oricum dupa schimbarea unor piese cum ar fi brate sau flansele de la amortizoare, nu doar daca se comporta ciudat.

Edited by argon

Share this post


Link to post

Am facut astazi geometrie roti in pitesti- undeva in zona fostului magazin PIC. Niste oameni foarte de treaba- pret 75 ron.

Avea o abatere de 15 mm- iar nenea de s-a ocupat de ea a zis ca era imens de mult- sincer asta a avut repercursiuni aspura cauciucurilor care s-au tocit in interior vizibil in aprox 300 km.

Share this post


Link to post

Pai avea dreptate, nici nu ma mir ca-ti mergea masina total aiurea pe drum, tinand cont ca valoarea constructiva e 1+/-1 mm.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...