Jump to content
Sign in to follow this  
sirsq

Problema Tico

Recommended Posts

Salut in primu' rand.

 

De ceva vreme ma confrunt cu o problema la ticozauru meu, in mers cand accelerez (creste viteza la masina) totul e ok, cand merg constant cu o viteza sau ramane in frana de motor mi se aprinde becul de la frana de mana. Cand franez se intampla acelasi lucru. Poate are cineva o solutie si pentru mine, din ce am intrebat nu a stiut sa-mi spuna cineva concret are sau nu ''senzori'' la placute/saboti. Anyway urmeaza sa ma duc sa schimb si sabotii si placutele.

 

P.S. : Gasesc si eu pe cineva in constanta sa desfaca bordul meu sa imi schimbe ledurile ca nu mai merge niciunu si sa se uite de ce nu-mi indica nivelul la combustibil, ca sa nu ma apuc sa dau rezervorul jos sa constat ca nu e de la 'plutitor'.

Share this post


Link to post

Frana de mana are soclul pe undeva in spatele vasului pt. lichidul de frana,deci vezi sa nu cumva sa ai un contact imperfect!Vizavi de acul de la combustibil,exista doua posibilitati:1.-sa fie firul de deasupra rezervorului dezlipit sau 2.-sonda stricata!

Share this post


Link to post

Completeaza cu niste lichid de frana...atunci cand lichidul este sub nivel in mers ti se aprinde becul de la frana de mana...si eu pateam la fel si dupa ce completam nu se mai aprindea. Sunt in proportie de 95% convins ca asta este problema ta, mai ales dupa ce ai spus tu ca ti se aprinde atunci cand franezi sau esti in frana de motor...

Share this post


Link to post

Are dreptate @Leutzu, am patit acelasi lucru, dupa ce am completat cu lichid, s-a rezolvat problema.

Share this post


Link to post

Salutare,

merci pt sfaturi chiar acum ma duc sa iau niste lichid si revin cu ce constat dupa ce completez.

Share this post


Link to post

Multumesc pt ajutor, s-a rezolvat. Cum a-ti spus, era de la lichid. Ce m-a indus in eroare e un zgomot probabil la sabot dreapta spate cand pun frana ceea ce acum 2 sapt nu se auzea. Tre sa-l schimb si p'ala se aude ca si cum ar calca fier pe fier.

 

Salut, merci inca odata

Share this post


Link to post

Sfatul meu este sa verifici si repatitorul de frana si eventual pistonasele de la frana pentru ca daca ti-a scazut nivelul de lichid relativ repede sunt toate sansele ca unul din acestea sa fie stricat si sa piarda lichid.

Share this post


Link to post

Daca n-ai scapari de lichid este clar ca si placutele si/sau sabotii sunt uzate

Share this post


Link to post

Asa e si mai ales ca atunci cand sabotii sunt terminati incepe sa si piarda lichid. Mie, la o frana mai tare chiar mi-a sarit pistonasu din cilindru.

Edited by Mircea
Nu mai cita inutil mesajul anterior!

Share this post


Link to post

Ulterior am schimbat si placutele si sabotii, spre mirarea mea sabotii chiar mai aveau 'carne' totusi se auzeau ca si cum ar freca fier pe fier. Acum s-a imbunatatit si frana si nici galagie nu mai face salut.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...