Jump to content
Sign in to follow this  
vb

Aprindere MIL - Engine Check

Recommended Posts

Si eu la fel. Am fost pana la km 60 si inapoi, becul sta aprins dar probabil ca o sa se stinga la urmatoarea "evaluare". Cand m-am intors in Bucuresti nu am mai simtit tremurat la ralanti. Pare ok dar o sa vad maine cand e rece verdictul.

Share this post


Link to post

Azi dimineata becul s-a stins si nu mai e nici urma de tremurat la ralanti si pare ca problema a disparut. Sa vad cum merge si in urmatoarele saptamani. Masina e "puternica" din nou. Thanks all pentru sfaturi si sugestii!

Share this post


Link to post

Weekend-ul viitor sa-i mai faci un tratament natural, cat mai ai aditivul in benzina.

Share this post


Link to post

Degea si Jinx ar trebui sa traga o concluzie din cele relatate si sa o respecte.

Share this post


Link to post

Corect. Sunt super fericit ca s-a rezolvat problema pe cale naturala cum zice Tolin si ca nu mi-au defacut motorul

Share this post


Link to post

Eu ma gandeam ca mai bine ar ramane cu calamina pe supape sa le schimbe ca pana in august mai am garatie, si sunt sigur ca o sa mai am problema, acum oricum am de gand sa bag la 4 plinuri de benzina 1 aditiv (asa scrie pe GUNK) si poate nu are sa mai faca.

Parerea mea: masina iarna trebuie bine incalzita inainte sa pleci de pe loc (lasata la relantii pana turatia ajunge la 900), eu unul nu sunt de acord cu turatul excesiv, deoarece sa curatat fara a exagera cu turatiile (3000 maxim) nu cred ca asta este rezolvarea, nici subturata.

Eu schimb vitezele la 2500 si scade la 2000, adica nu merg cu ea sub 2000 dar nici 3500-4000.

Edited by degea

Share this post


Link to post

Daca schimbi la 2500 iti cade in 1500 nu in 2000.

Share this post


Link to post

La 2000 scade, chiar azi am observat, am facut proba de minim 10 ori si de la 2500 scade la 2000, ia incearca si ai sa vezi.

Edited by degea

Share this post


Link to post

Si de ce stai sa o incalzesti atata ?... Eu in 10 s dupa ce'am pornit motorul am si plecat ...

 

@degea - si la 2000 e putina subturare . Masina se simte bine de la 2500 in sus ... ( daca ai 16v )

Share this post


Link to post

Daca schimbi a I-a la 2500 rpm nu poti pica pe >= 2000 rpm (la Kalos), doar de la treapta a III-a in sus.

Share this post


Link to post

tolin ... cum recomanzi sa pleci cu ea "la rece"? ... Neincalzita sau sa stai x secunde ? ( x= ? )

Share this post


Link to post

Incalzirea se face in mers atat la benzina cat si la diesel. Stai doar daca ai geamurile inghetate si nu vezi pe unde mergi..

Share this post


Link to post

Fie iarna, fie vara, eu plec cu masina asta, doar, dupa ce vad ceva din linia lui 1000 rpm, deci, nu-i vorba despre timp. Dupa ce aceasta conditie este indeplinita pot merge oricum cu ea si motorul ajunge la temperatura de regim mai repede. Pana atunci, nu trec de 4000 rpm, dar turatia sustinuta permite curatarea bujiilor afumate la ralanti.

 

PS Cu motor VVT sau cu motor euro2 poti pleca mai repede, nu-ti pune piedica EGR-ul.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Razv daca nu o incalzesc cu siguranta mi se va aprinde MIL-ul deoarece in Bucuresti chiar nu ai unde sa o accelerezi ca trebuie sa pui frana, de 3 ori am patit asta. Oricum nu o turam mai mult de 3000.

Share this post


Link to post

Simptom:acum cateva seri pornesc motorul, si nu s-a mai turat asa cum face de obicei la pornire. N-am turometru dar impresia mea e ca a ramas undeva pe la 1000. Oricum insesisabil fata de regimul de relanti normal. Bar bar...tremurat, parca ar fi dat in nas dar am turat-o cat sa nu faca asa. Dupa ce s-a incalzit nu a mai facut. E vioaie si nu consuma mult in rest.

E pe cale sa mi se aprinda becul ? Sa-i pun Gunk si sa ma duc un pic pe autostrada preventiv ?

Share this post


Link to post

Nu are ce strica.

Share this post


Link to post
... E pe cale sa mi se aprinda becul ? Sa-i pun Gunk si sa ma duc un pic pe autostrada preventiv ?

La motorul tau este nevoie de aplicat procedura de Idle Learn. Gasesti un tutorial pe tema asta.

Share this post


Link to post

Uite aici

Share this post


Link to post

Luata masina azi de la Di-Bass Ploiesti.

Schimbate supapele , bujiile in schimb , la 2 sapt dupa ce am cerut ( contra cost) inlocuirea lor au ramas aceleasi. Raspunsul celui de la garantii , stupefiant: a luat bujii care nu se potrivesc la Kalos.

Feriti-va de Di-Bass Ploiesti . Sunt varza.Initial seful de service a zis ca reparatia dureaza 2 zile . A durat 5 .

Motorul pare a merge ok , i-a revenit "vana" si nu mai intrerupe deloc.

Edited by body

Share this post


Link to post

Este DiBas. Cu un s.

Ce te mira ca a luat bujiile gresite? Si tu gresesti cand scrii numele firmei lor.

Share this post


Link to post

body, dar de ce au schimbat suupapele cand puteau sa le curete pe cele vechi?

Share this post


Link to post

@satori Ma doare undeva de numele firmei lor poate fi cu un "s" sau doi "s". Trebuie sa fii tare incapabil daca nu esti in stare sa iei ( comanzi) un set de bujii.

Ce sa mai zici de alte piese.

Oricum sfat pentru cei din Ploiesti , nu va duceti la Di-Bas( cu un s) - pentru satisfactia lui satori. Erau de fiecare data la garantii clienti nemultumiti de serviciile lor. Mai era cineva care ceruse schimbarea unui far aburit ( avea chiar apa in el ) si il purtau pe drumuri de vre-o 3 saptamani.

@dadu Acum 2 ani la radacini cand am reclamat aceeasi problema acolo au curatat doar supapele , dar dupa cum vezi problema a revenit.

Share this post


Link to post

Multumesc pentru satisfactie, te recomand tuturor.

Daca ai fi citit pe aici mai atent, ar fi trebuit sa stii ca DiBas nu e recomandat indiferent de orasul in care se afla. Sunt un fel de G&P mai recunoscuti pentru GM.

Pe de alta parte, eu nu i-am auzit niciodata sa umble cu NGK-uri. Deci nu te astepta sa le comande vreodata.

Share this post


Link to post

Spre stiinta lui satori , adusesera bujii NGK , numai ca aveau alt cod .

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...