Jump to content
Sign in to follow this  
vb

Aprindere MIL - Engine Check

Recommended Posts

Daca nu sunt indolent, nu o sa o ratez :P

 

Cat o tin asa la 4000-5000? Sato imi zicea sa fac miscarea asta lasand-o in frana de motor dupa ce ajung la 5000 si pe urma sa o iau de la inceput.

Share this post


Link to post

tine-o la o turatie cat de cat constanta in jur de 5000rpm in a 3-a, pana la km 16..iar la intoarcere faci "urcusurile si coborasurile" de care zicea Satori.

Edited by s0r|n3l

Share this post


Link to post

Corect.

Share this post


Link to post

Nu am fost ieri la service ca incepuse sa clipoceasca si am fost in cora si mi-am luat GUNK (8,99 lei) si am sa fac maine plinul si il bag, sa vad unde prind sa-i dau o forja. Poate pe A2 dar sa prind sa intorc la Km 16 daca nu la Fundulea :)

Share this post


Link to post

Cei de la Di-Bass Ploiesti au primit supapele si luni ma duc la ei.

Trebuie sa umble si la plutitorul de la rezervor pt ca nu mai indica corect indicatorul de nivel carburant.

Foarte dezamagit de masina asta .

Share this post


Link to post

body sunt foarte deacord cu tine in legatura cu dezamagirea, este clar ca daca am ocazia sa o dau nu am sa ezit.

Share this post


Link to post

offtopic:

 

nu va suparati , cei care spala motoarele doar ca sa dea o impresie mai buna la cei care le cumpara dupa , dar nu este ceva frumos, mai ales ca o spuneti asa pe fata , imi pare rau sa stiu ca sant asa oameni, vindeti`le la oameni adevarul daca intradevar tineti la un automobil , dar am uitat, traim in romania :spumelagura:

... ia exemplu, sa nu vinzi iluzii. =))

Share this post


Link to post

Masina nu are defecte, nu am nici o vina ca e proasta din constructie, ce-i de la Chevrolet iti explica: "iti vindem o masina prosta, iti uram nu mai bine si nervi de otel" Nu dau o masina stricata, mai are inca si garantie.

Share this post


Link to post

Cu ceva timp in urma ma plingeam si eu de acelasi bec aprins plus alte citeva ( discuri frina schimbate,etc), iar cineva a vrut sa ma ajute facindu-mi recomdarea sa vind masina daca nu sunt multumit. Asa am si facut am vindut masina ( Aveo 1,4 16v Platinum) si mi-am cumparat noul Lancer. NU vreau sa fiu rau sa fac compartii pt ca sunt masini din clase diferite, dar m-am saturat sa ma tot plimb prin service sa aud acelasi lucru " Probabil ca mergeti subturat" sau " Schimbati benzina" si tot felul de sfaturi. Mentionez ca nu e prima masina pe care am condus-o si am carnet de peste 10 ani. Am sa mai stau pe site-ul acesta ceva timp iar daca am sa pot ajuta o voi face dezinteresat.

Una peste alta va doresc numai bine.

Share this post


Link to post

si pe mine ma bate gandul sa o schimb cu noul lancer sau cu civic sedan...dar nu fac asta ca "sa scap de ea". Pana la urma nu poti compara o masina cu pret cip de maxim 8000E cu una de 18.000E, si nici nu vreau sa fac asta.

Masinuta asta chiar isi merita banii, chiar daca a mai facut mici probleme care s-au rezolvat sau sunt in curs de rezolvare. Orice masina are probleme, mai mari sau mai mici. Depinde de fiecare cum le interpreteaza.

La un moment dat Satori (sper sa nu ma insel) chiar a spus ca majoritatea masinilor au acel bec, depinde de fiecare ECU cum e setat sa ti-l aprinda (becul)...adica sunt unele erori, care pt. altii par comune si nu se mai obosesc sa le aprinda becul (pur si simplu bypas-eaza eroarea) asta nu inseamna ca ea nu exista sau nu a existat vreodata.

Share this post


Link to post

Eu nu m-am plans niciodata de bec aprins ci , de un lucru grav : tremuraturi , culminand cu oprirea la ralanti ( la stop etc) a motorului . Iar sfaturi de genul sa mergi pe autostrada cu a treia la 140 mi se par aiurea .Nu am cumparat o masina ca sa merg cu a treia cu 140 ca vezi doamne trebuie sa se curete calamina depusa.De asemenea dupa ce deja au umblat in motor , masina sa pateasca la aproape 2 ani acelasi fenomen mi se pare jenant.

Parerea mea .

In primavara voi vinde masina urmand sa-i dau nevesti-mii lancer-ul meu , iar eu o sa-mi achizitionez noul Lancer - sper sa vina si la noi varianta cu noul motor de 2 l benzina .

Problema este cunoscuta la GM , ca dovada cele ( cel putin) 2 circulare trimise in acest sens de GM prin care se recunoaste ca sunt probleme cu un anumit tip de supape.

Share this post


Link to post

Perfect de acord cu voi, dar aia care nu isi permit lancer sau civic CE FAC?

Share this post


Link to post

OFF TOPIC: mda...e clar aveo (kalos) sunt niste masini mai putin reusite, dar ca sa ne calmam unpic si sa nu exageram, am un prieten care si-a luat Hyundai Accent (nou) si vreau sa va zic ca sa imprietenit cu ce-i de la service, ii viziteaza cat de des se poate, are si el foarte mari probleme. Si ca tot am luat-o cu comparatiile intrati pe orice forum de la orice firma, toate masinile au probleme, unele diferite de altele. Crede-ti ca la ei lipseste rubrica "PROBLEME TEHNICE" sau e goala? Masini perfecte nu ai sa gasesti, si in nici un caz in banii astia, sper ca asta sa fie "necazul" lui aveo(kalos) ca sincer as fii multumit. Daca tot sunt off topic cu consumul nu ma plang, in matiz bagam 40 lei pe sapt pentru drumul la munca, acum bag 50 lei.

ON TOPIC: maine fac plinul si bag GUNK, si am sa merg cu a 3-a cu 4000-5000 de ture pe A2 sa vedem ce iese, am sa vin cu detalii ce se intampla, daca este sau nu o solutie de a scapa de Engine Check (daca nu ii scot becul de acolo) ;)

Share this post


Link to post
La un moment dat Satori (sper sa nu ma insel) chiar a spus ca majoritatea masinilor au acel bec, depinde de fiecare ECU cum e setat sa ti-l aprinda (becul)...adica sunt unele erori, care pt. altii par comune si nu se mai obosesc sa le aprinda becul (pur si simplu bypas-eaza eroarea) asta nu inseamna ca ea nu exista sau nu a existat vreodata.

Nu chiar. Pur si simplu misfire se inregistreaza in calculator dar nu aprinde becuol. Asta pentru ca sunt nenumarate cauze generatoare de misfire. Renault si by Renault au acest feature si e posibil sa-l aiba si alti producatori.

Body, problema ta este atipica, relativ la ce se scrie pe aici. Mai degraba tind sa cred ca ai o alta problema de fabricatie, iar cei din service nu sapa mai adanc de supape, pentru ca se confunda ceva simptome.

Share this post


Link to post
Perfect de acord cu voi, dar aia care nu isi permit lancer sau civic CE FAC?

 

Nici eu nu-mi permiteam altceva in momentul in care am luat aveo (cu toate ca mai aveam alternative, de ex. noul accent (pe vremea aia)) si am ajuns la concluzia ca cea mai buna alegere este un chevy (8600E CIP Full 5m).

Si in momentul asta in aceeasi bani, probabil tot aveo as alege.

 

OFF TOPIC:...am un prieten care si-a luat Hyundai Accent (nou) si vreau sa va zic ca sa imprietenit cu ce-i de la service, ii viziteaza cat de des se poate, are si el foarte mari probleme. Si ca tot am luat-o cu comparatiile intrati pe orice forum de la orice firma, toate masinile au probleme, unele diferite de altele. Crede-ti ca la ei lipseste rubrica "PROBLEME TEHNICE" sau e goala?

 

tot OFFTOPIC: exact asta vroiam sa subliniesz si eu. De ex. daca va uitati pe forum la Honda (ca tot a venit "vrand-nevrand" vorba de civic) ca si ei se plang de relanti instabil, greierasi, etc. Si ei si multi altii.

 

Nu chiar. Pur si simplu misfire se inregistreaza in calculator dar nu aprinde becuol. Asta pentru ca sunt nenumarate cauze generatoare de misfire.

 

asta trebuia sa-mi iasa si mie da' m-am pierdut in detalii... :D

Share this post


Link to post

Ar fi interesant de stiut ce diferente sunt in exploatarea kalosului lui Jinx fata de cand masina era in posesia lui Satori.

Satori, din cate stiu, nu a avut probleme. Ce elemente s-au schimbat:

- tipul benzinei?

- stilul de condus?

Share this post


Link to post

Cine crede ca de depuneri sufera doar unele motoare, sa combine 1 parte C7H16 cu 10 pana la 14,7 parti de aer sa vada ce rezulta. Doar ca unii fabricanti de motoare au hotarat sa nu mai streseze utilizatorii cu semnalizarea pe MIL a erorilor de misfire.

Share this post


Link to post

Dar totusi cred ca problema nu este atata aprinderea becului la kalos(aveo) si neaprinderea lui la alte modele...ci consecintele (tremuraturile...faptul ca se moare motorul)...

Share this post


Link to post
Ar fi interesant de stiut ce diferente sunt in exploatarea kalosului lui Jinx fata de cand masina era in posesia lui Satori.

Satori, din cate stiu, nu a avut probleme. Ce elemente s-au schimbat:

- tipul benzinei?

- stilul de condus?

 

 

S-a mai discutat de diferentele dintre mine si Sato aici. Ca sa rezum el a avut grija mult mai mare la stilul de condus. Am facut si niste greseli cum ar fi: benzina de la Agip(once), am mers cu ea pe rosu cu benzina(once) si uneori talpi cand plecam de pe loc ca sa impresionez gagici asa cum zice cineva :tongue: . Sato zice ca stilul meu a dus masina in stadiul asta. Eu zic ca jumate eu , jumate cauze naturale.

Edited by Jinx

Share this post


Link to post

Plecat de pe loc, chiar vara sa fie, inainte ca turometrul sa arate mai putin de 1000 rpm ?

Share this post


Link to post

Pai vara deobicei plec fara sa ma uit la turometru si acum ca e frig astept cam 5 min ca sa scada turometrul de la 1100-1200 sub 1000 si atunci plec. Sa nu crezi ca de fiecare data cand plec de pe loc o duc la 4000. Am facut asta de cateva ori pe la inceputuri, cand nu ascultam.

 

 

 

Dar totusi cred ca problema nu este atata aprinderea becului la kalos(aveo) si neaprinderea lui la alte modele...ci consecintele (tremuraturile...faptul ca se moare motorul)...

 

Pe mine cel mai tare ma deranjeaza ca nu trage, mai putin ca tremura.E mult mai puturoasa. Weekendul asta fac si eu miscarea cu forja pe autostrada. Poate ma intalnesc cu degea si facem o liniuta la 5000 de ture :)

Share this post


Link to post

OFFTOPIC: si eu alimentez de la Agip in general, iar rareori de la MOL si nu am avut problemele de care zici. Din contra, copmarativ cu omv/petrom chiar simt ca nu mai tremura la relanti, nici in sarcina macar. Nu mai tremura ca inainte, ca o vibratie tot o simt in schimbator (cred ca batator la ochi ar fi daca nu s-ar simti). Inainte de asta tremura si volanul.

Asa ca nu cred ca Agip e de vina.

Partea cu plecatul de la semafor de la 3k rpm in sus, o fac deseori, si nu ca sa impresionez, pur si simplu'mi place sa simt ca nu's cu caruta. Si pe langa asta o mai "trezesc" din amorteala. (sa nu se inteleaga ca fac asta dupa ce dau cheie...NU)

Cu ea pe rosu am mers o singura data cand m-am intors din austria si am zis ca bag in Romania, la Arad; numai ca am prins coloana si ceata si asa s-a aprins, altfel cred ca ajungeam cu el stins.

O singura data, prima de altfel, mi s-a intamplat si mie (cred ca tot in perioada rece, anul trecut), in momentul unei plecari de la semafor (motor cald, etc), plecat normal sa simt incepe sa faca figuri de genul inec. Ma uit in oglinda si in spatele meu o mare perdea de fum negru. ma uit la bord...un bec statea frumos aprins. Dupa 2-300 metri si-a revenit, a inceput sa mearga din nou normal.

Mers la service, reset, bec stins. A doua oara s-a aprins din nou si pana sa ajung la service, s-a stins. A 3-a si ultima data s-a aprins si nu mai vroia in ruptul capului sa se stinga. Mers la service. p0300, reset, bec stins. prima oara nu mai stiu exact cat a fost P0302 parca (sper sa nu mai insel). De atunci si inca 25k km, nu am mai avut nici o problema cu motorul. Intre timp la revizia de 30k mi-au schimbat si bujiile (fara sa le cer asta...in carte parca sunt trecute sa se schimbe la 45k...nu o am langa mine, sper sa nu gresesc...oricum, bravo lor. Cele vechi cam negricioase dar nu f. tare. Toate aprox la fel de mult "distruse".

p.s. OFFTOPIC: la prima prezentare la service cu becu' "individul" de acolo recomanda, ca si tuturor care s-au mai confruntat cu problema: nu mai baga 95, baga numai 98 sau si mai bine 100, si mergi cu ea mai turata. La care raspunsul meu: "ultimele plinuri au fost facute cu 98 si 100 cand s-a intamplat nenorocirea, iar de mers mai turat nu-mi permite motorul mai mult de 6300-6500rpm". Face ochi mari si da replica...a pai mergi Ok, tine-o tot asa! :o

La 2-azeci si ceva cand am fost sa schimb discurile: Da ai rupt un pic franele, nu o mai forja asa, mergi mai linistit. =))

Share this post


Link to post

Eu simt altceva, vis-a-vis de innecari...la 60km/h, intr-a 4-a, cat se poate de constant, incalzita, o simt ca mai zvacneste cateodata...sau se inneaca...pana acum bagat DOAR Carrera 95, auto nou din aprilie, cu 9000 km actual. mi s-a aprins si mie de cateva ori cebu' da' s-a stins. ramanea aprins dupa vreo 15 km cu viteza de peste 70/h...acu' nu mai face.

Edited by Wolfman

Share this post


Link to post

Am fost azi dimineatza la Di-Bas, mi-a sters eroarea si mi-a confirmat ca am calamina pe supape, a zis ca daca intr-o sapt face lafel sa ma duc sa o las acolo si imi va schimba supapele si dupa cate am inteles face o rectificare, asta pentru ca masina a mai avut anul trecut in decembrie o curatare de supape si evident nu mai avea sens inca una.

Edited by degea

Share this post


Link to post

Am pus GUNK si am facut plinul, am mers pe A2 ca trebuia sa ajung la Fundulea, nu am trecut de 3000 de ture, desi incepuse sa licareasca dinou MIL-ul, asa ca am mers normal si in 2 minute sa stins si a fuctionat perfect, sau curatat supapele singure fara sa exagerez cu turatiile, am schimbat la 2500 si am mers in a 5-a cu 110 km/h (3000 ture). Benzina am pus tot 95 Petrom desi ce-i de la service mi-au recomandat de 98.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...