Jump to content
Sign in to follow this  
viorel607

Motoru Moare Cand O Trec Pe Liber In Mers

Recommended Posts

Indiferent de faptul ca nu este corecta manevra, masina nu ar fi trebuit sa se comporte asa.

 

 

:o fftopic:

Sunt perfect de acord. Ca idee si eu cam tot asa fac, rar imi "pregatesc" a doua inainte sa iau curba, de obicei cuplez in timpul curbei, pana atunci motorul merge la relanti. Ceva nu e normal. Ca idee, dupa ce schimbi viteza, si motorul " porneste", daca mai apesi odata pe ambreiaj isi tine relanti-ul sau face la fel?

 

PS. Fiecare isi conduce masina cum se simte el mai bine, niciodata nu mi-au placut "prejudecatile" astea cu, n-o tura, n-o subtura, nu merge pe liber, curbele se iau cu treapta a doua etc. Sincer ce face el nu mi se pare ca ar dauna motorului in vre-un fel, dimpotriva, va dau un contraargument, la un anumit grad de uzura la segmenti, in frana de motor masina "trage" ulei in camera de ardere.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Si eu cred ca stilul de condus e problema.

 

Pe liber numai asa, in coloana dinaintea semaforului, se sta.

 

Inainte de curbe se schimba inferior, se da drumul la ambreiaj, si pe la jumatatea curbei se accelereaza.

 

Nu se merge pe liber, ca sa nu ai nici control daca apare ceva neprevazut, si nici nu se tine ambreiajul calcat.

 

Eu le schimb numai la 3700-4000 ture si merge perfect. Imi da mai mare siguranta si stabilitate.

 

Ceva aditiv bun/injector cleaner, benzina buna, si o tura cu 130 intr-a 4-a si cu 150 intr-a cincea ar fi remediul zic eu.

Share this post


Link to post

Vai .. saraca masina !!!! ... no comment in rest .. ti'au fost explicate cauzele / solutiile

Share this post


Link to post

Tin sa precizez ca aceleasi probleme le-am avut si eu dar cu o DACIE :) cand cobram pante si foloseam frana de motor intre cele doua viteze murea motorul... ideea este ca atunci am ajuns pe niste linii de tren cand a murit motorul de tot iar trenul era in dreapta si urla... dar asta e o alta poveste. Atunci problema venea de la jiglere - ceea ce inseamna dupa cum au spus toti de pe forum... calco un pic mai tare SI ai grija de unde alimentezi poate fi si asta o problema.

Share this post


Link to post

offtopic: La Dacie cred ca nu exista persoana sa nu fi patit problema asta ... ( opreai , curatai carburatorul , desfundai jigloarele - parca asa se numesc nu jiglere- , si nu mai aveai probleme cateva sute de km) :D

Share this post


Link to post

OFFTOPIC: Asa-i doar ca de la batrane inveti...

Share this post


Link to post

Si eu am trecut prin astfel de momente ... mama ei de calamina ...

 

De cand merg ca nebunul nu a mai vazut calamina masina mea ...DAR si consumul s-a dus in ceruri ...

 

Rezolva asta cat mai e masina in garantie , operatia dupa aia o sa te conste in jur de 20 de milioane :wallbanger:

 

Eu rezolv calamina pe A2 ...la 6000 rpm

Edited by DMX

Share this post


Link to post

Postez si eu aici problema ca are legatura un pic.De cand cu frigul am 2 probleme :

1. face un zgomot cand ridic ambreiajul cand schimb vitezele dar s-a mai discutat asta in alt topic si nu sunt singurul pare a fi o problema generala la Chevrolet Aveo la unii dispare la unii nu exista in sfarsit o pun si pe asta si

2. acu ceva timp nu mai stiu 2-3 sapt. mi s-a intamplat sa nu proneasca de la prima cheie a pornit la a 3 prima data nu a pornit deloc aa doua oara a pornit si s-a oprit pana la urma si a treia oara a mers de atunci nu a mai facut probleme pana in dimineata asta cand iar nu a vrut de la prima cheie prima data i-am dat cheie a pornit si zu scazut rotatiile pana cand a murit a doua oara la fel a treaia oara am accelerat un pic sa nu mai moara si nu a mai murit.

Sa imi fac griji sau este normal masina este Aveo 1,2 si o am de 4 luni.

Share this post


Link to post

S-a discutat si asta... acum vreo 2 ani :) La vremea aia nu s-a ajuns la nicio concluzie. Problema a revenit in discutie anul asta, pe topicul de MIL. Recomandarea pe care am vazut-o zice de un "reset + idle learn". Nu stiu daca face bine, dar nu are ce sa strice. Doar daca nu e de acolo si nu faci procedura cum trebuie :(

Share this post


Link to post
... in dimineata asta cand iar nu a vrut de la prima cheie prima data i-am dat cheie a pornit si zu scazut rotatiile pana cand a murit a doua oara la fel a treaia oara am accelerat un pic sa nu mai moara si nu a mai murit.

Sa imi fac griji sau este normal masina este Aveo 1,2 si o am de 4 luni.

Ce benzina folosesti si cati litri pui la o alimentare, de regula ? Dar la cea mai recenta alimentare ?

 

Ca regula generala, la aceste motoare se porneste fara nici o pedala (acceleratie, ambreiaj) apasata. Cand actionezi demarorul, tine cheia o secunda in plus.

Altfel, in cazul tau, o procedura de Reset urmata de una de Idle Learn pot regla problema.

 

La motorul de 1,2L nu sunt probleme de motor, deloc !

Edited by tolin

Share this post


Link to post

La orice motor pot fi probleme. Poate voiai sa zici ca-i mai greu sa ti le faci.

Share this post


Link to post

Benzina pun lukoil 98.De pus nu am o regula depinde ce am in buzunar am pus cateodata am pus 30 litri cateodata doar 10 si cel mai des pun cam 20 litri pe rosu a fost doar cand am cumparat-o in rest nu a mai atins acul zona rosie.Cea mai recenta alimentare am pus 20 litri de la lukoil.Sa vad azi daca mai face ceva va anunt.Thanx de ajutor.

Share this post


Link to post

Revin cu impresii noi.Azi a pornit la a doua cheie nu am ambalat-o ca sa o tin pur si simplu a doua oara a mers singura pana pe la 3000 rot. si a zabovit o secunda pe acolo si dupa aia a coborat normal.In general sunt multumit de masina dar nu pot sa constat ca undeva este cam slaba calitatea sau proiectarea masinii din cate am auzit masina noua nu prea face din astea poate dupa cativa ani dar nu in primele luni si primii Km .De calamina si subturare nu e vorba in cazul meu merge destul de turat poate e benzina asta mai ramane.Eh asta e cat dai atata face cand o sa dau 20000 EU pe o masina o sa am pretentii din astea ridicate dar pomana Aveo-ul nu este pomana sau ieftin este pur si simplu mai slab calitativ si de aici si pretul mic.Nu va suparati pe mine ca am criticat Aveo-ul dar ma oftica ca imi face din astea.

Edited by ptr1aa
  • Like 1

Share this post


Link to post

Daca n-ai facut Idle Learn la prima pornire, ai scris dejaba. Si inca un sfat, de la mine, daca e primit: nu mai baga Lukoil in ea, iarna, cel putin.

Share this post


Link to post

Ce benzina sa pun ?

In legatura cu IDLE Learn o sa ma uit prin forum sa vad cum se face si o sa fac.

Share this post


Link to post

Oricare alta, in ordine: Petrom95, Rompetrol95, Mol95. Daca vrei performante, bagi Rompetrol98. Valabil pentru motorul acesta.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Thanx de ajutor o sa incerc si revin cu impresii.

Share this post


Link to post

Eu recomand tuturor celor care au motor ca al meu, 1,4 8V si in general celor care au motoare SOHC sa foloseasca Lukoil 95 fara nici un fel de problema.

Share this post


Link to post

@Mihai > cand o sa ai motor de 1,2L, vei intelege.

 

Despre celelalte motoare, nu ma intereseasa, bagi sulf in catalizatoare pana la loc comanda si toate gunoaiele pe care vi le vand rusii. Vorba aceea: "nu-i prost ala care vinde, ..."

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Off topic.Si eu eram fan benzina de la Lukoil si am pus 80% numai de acolo pana sa am problema cu MIL. Aveam impresia ca trage mai bine masina. Efect placebo sau nu :) Acum bag doar de la Petrom si de vreo trei saptamani cu tot frigul nu mai am nici o problema nici cu pornirea nici cu ralanti care sa scada vazand cu ochii cand iau piciorul de pe ambreiaj.

Share this post


Link to post

Ce cauti cu piciorul pe ambreiaj ? Porneste motorul fara sa apesi ceva, porneste-o din afara masinii ! Bagi cheia in contact "... si sut si gooool !"

 

Unele motoare (ECM-uri) Daewoo nu-s facute sa pornesca pe ger cu benzina slab volatila.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Am mers toata vara si toamna cu ea ("m-au obligat parintii"), sa nu bag alta si mai proasta (OMV Cararea 95), e suficient s-o mirosi.

 

Daca aveti bonuri moka de la OMV, dati-le la dusmani.

 

Altfel, nu se justifica sa bagi benzina de CO > 95 in acest motor. "Mai bun" nu inseamna "CO mai mare". Vrei sa mergi la blana, la viteza maxima declarata, da, bagi Petrom99 sau Rompetrol98. Dar pentru cat timp ?

 

Daca s-ar comercializa in RO benzina de CO91 (se produce, doar, pentru tarile cu apa calda), asa merge, in oras, cu benzina din aceasta !

 

PS n-am avut vreodata bujii mai murdare ca dupa utilizarea benzinei Cararea100.

Edited by tolin

Share this post


Link to post
...bagi sulf in catalizatoare pana la loc comanda ...

 

 

Tolin - in numele distractiei si a lipsei de bani - in cat timp se infunda catalizatorul?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...