Jump to content
Sign in to follow this  
Leutzu

Masina Noua...

Recommended Posts

Da cam ce masina cauti, care-i "profilul" tau ?

Daca esti tanar, necasatorit si vrei putina distractie ...eu ti-as recomanda Suzuki Swift Sport 1/6 125 cai sau For Fiesta ST 150 cai - te-ai incadra cu banii.

Daca nu-ti mai poti permite distractia de mai sus, atunci mergi pe Focus ... cred ca stii ca in continuare este considerat etalon pentru celelalte masini la manevralibilitate si tinuta de drum.

Oarasi imi place f. tare desingul de la Lacetti HB .

Share this post


Link to post
De fiat cam fug relativ pentru ca am auzit ca sta cam prost la articulatii cu toiate ca motoarele sunt fenomenale, iar preturile la service sunt enorme (ma refer la revizii).

300 de lei la 10 mii de km e mult?

Share this post


Link to post

Un polo nu te-ar incanta? :rolleyes:

- Polo 1.4 TDI Sportline 80cp(pret cip 12468,pret DDP 14953 euro)

- Polo GTI 1.8 Turbo 150cp(pret cip 13998,pret DDP 17001 euro)

- Polo 1.4 TDI Trendline 80cp(pret cip 10957,pret DDP 13140 euro)

 

Sunt si variante mai ieftine.

GTI-ul merita banii :mrgreen:

Share this post


Link to post

Leule, fiatul e de luat in calcul, dar nu punto clasico, pentru ca si-au cam batut joc de el. La grande punto Andreib spunea ca a avut ceva probleme, toate legate de asamblare (graba strica treaba). Motorizarile lor sunt excelente, dieselul il regasesti si pe opel, iar benzinarele in 16 v sunt foarte sprintare. Subscriu si eu la ce zice @Zmeu, o revizie e in jur de 300-350 ron sau 500 ron cu schimb placute si saboti (fiat albea star 1,2 16 v 82 CP)

Share this post


Link to post

Eu la Grande Punto nu am avut nicio problema. Sunt posesor de GP mai vechi cu doua saptamani decat Andrei.

Edited by Zmeul cel rau

Share this post


Link to post

Eu m-as uita spre Focus, multilinkul ala mi se pare super. Depinde insa de nivelul de dotari existent pe Trend sau Ambiente. E clar ca amandoua trec de limita de suma propusa de tine, dar e Ford. De ce or fi scos TDCIul de 1,6 si 110CP nu stiu, dar a fost o greseala.

 

In cazul in care vrei benzina un Lacetti Sedan de 1,6 Platinum este aproape 13.500 euro ddpul! Si are cateva dotari...

 

Spor,

Octavian

Edited by nic_otava

Share this post


Link to post
Parintii mei au facut de curand o comanda pentru un Fiat Punto Clasic - cu motorul turbodiesel 1.3 Multijet 16v. Pretul este 10900Euro cu tot cu TVA iar ca dotatri... daca pui toti banii pomeniti in calcul il iei full...

Punto clasic seste o bataie de joc: incepand de la oglinzile si manerele de portiere de logan, pana la lipsa tetierelor spate si pana la tetierele fata din cauciuc (a la ducato). Nu este o optiune din pdv-ul meu.

 

Grande punto 1,4/70 cp in 5 usi si este extraordinar.(aproximativ 12600 cu tot cu tva si ceva optionale)

Acum astept sa-mi iua fiat-ul din srvice dupa cateva pb mititele dar tampite:

1. servodirectia s-a hotarat de vreo 3-4 ori ca nu este o zi buna pt ca ea sa functioneze

2. o boxa spate zangane

3. capacul torpedoului se inchide aiurea

 

Sunt tare curios sa vad rezolvarea acestor pb, va tin la curent. Daca am uitat sa mentionez: masina are 700 km :| .

 

Reviziile nu costa f mult dar ce este de mentionat este garantia pe trenul de rulare de numai 45kkm sau 2 ani.

 

Ca motorizari sunt f reusite: atat cele pe benzina (cu raport de compresie ridicat, 11.1:1) cat si cele diesel sunt f bune: trag bine si consuma putin (eu am 1.2-ul pe benzina si sunt chiar incantat).

 

 

ALegerea rationala pt o masina de oras din gama fiat ramane panda: rezistenta, ieftina, mica, fiabila si consum redus.

Edited by andreib

Share this post


Link to post
De ce or fi scos TDCIul de 1,6 si 110CP nu stiu, dar a fost o greseala.

 

L-au scos pentru ca avea turbina cu geometrie variabila si si-au dat seama ca in conditiile unei garantii de 4 ani, fara limita de km, asa cum are Fordul, ar fi avut costuri foarte mari de inlocuire a acestor turbine, care ar fi fost in mod evident mai putin fiabile decat cele "normale".

 

Subscriu la intrebarea lui Dinoc: catre ce anume te orientezi? Ce gen de masina te intereseaza?

Share this post


Link to post

Îmi pare rău că multă lume subestimează Opel Corsa (modelul nou) înainte de a se urca în el şi ”a da o tură”.

 

După mine este o maşină reuşită, este o diferenta mare fata de Corsa vechi. Am făcut o comparaţie între maşini din această clasă prin decembrie 2006 când şi-a luat frate-miu maşină şi a ieşit câştigătoare.

 

Ca idee: Polo este OK dar e un pic mai scump faţă de Corsa şi dacă vă uitaţi cu atenţie la materiale, la felul cum este făcută maşina, la antifonare iese mai bine Corsa.

Fiesta e mai urâtă şi are materiale mai plasticoase la interior... mie nu-mi place deloc.

Noua Fabia - nu ştiu, atunci nu era dar probabil că merită luată în calcul

Citroen C3- model cam vechi şi cu aspect de buburuză

 

Hyundai Accent - e ceva ce nu-mi place la ea, nu ştiu să spun ce dar... aici depinde de fiecare

Lacetti - totuşi e daewoo (adică încă sub opel)

Mai este şi Kia Ceed

 

Dacă vă uitaţi câte maşini a vândut fiacare marcă în Europa o să vedeţi Opelul printre primele locuri iar Hyundai, Kia printre ultimele. Asta arată câte piese, câte service-uri, câţi mecanici pricepuţi, câţi posesori gata să te ajute cu informaţii, manuale de reparaţii etc vei avea după ce o cumperi şi mai ales după ce iese din garanţie.

 

Opelul (ca şi Skoda) sunt modele apărute de curând deci şi cu o valoare de revânzare bunicică.

Share this post


Link to post
Îmi pare rău că multă lume subestimează Opel Corsa (modelul nou) înainte de a se urca în el şi ”a da o tură”.

Un copil il astepti 9 luni ca nu ai ce face dar o masina cred ca merit sa vina ceva mai repede. Pana vine masina te si plictisesti de ea fara macar sa fi pus piciorul in noua achizitie.

Share this post


Link to post

@alexmohora - tot ceea ce ai spus sunt doar pareri strict subiective, legate de aspectul exterior sau interior al masinilor, sau pareri personale si neargumentate legate de service-uri sau de valoarea de revanzare. Sa stii ca nu tot ce zboara se mananca si nu tot ce se vinde bine beneficiaza de service-uri profesioniste sau de revanzari pe sume halucinante. Chiar sunt curios cum ai ajuns tu la concluzia ca noile Fabia si Corsa au valori de revanzare "bunicele" (in conditiile in care nu prea putem vorbi de revanzare decat dupa 2-3 ani de la aparitia modelelor) si ce inseamna asta in procente fata de pretul de achizitie... :scarpin:

Edited by Brainiac

Share this post


Link to post

14.000E si sa fie diesel

 

1.Opel Corsa 1,3CDTI 16V 90CP pret 14,600 DDP (5 usi ) 14.250DDP (3 usi) - la opel te duci si negociezi calumea cu ei , si poti primii intre 5-10 % reducere

2.Noul clio - livrare mult mai rapida

3.Ford Fiesta

-sunt multe modele , dar trebuie sa te hotarasti , o masina dintr-o clasa mai mare DAR cheala , sau o clasa ceva mai mica si mai bine dotata

-->uitate si la noul lacceti cu motod diesel de 130 CP parca , nu stiu pretul ca nu l-ma gasit pe net

Share this post


Link to post

Atenţie la noul Clio! Din câte ştiu eu, dacă nu are transmisie automată, e fabricat în Turcia.

Share this post


Link to post

Oriunde e fabricat, tot romb are pe capota, tot service scump, piese asemeni si calitate medie spre inferioara.

Share this post


Link to post

Daaa, dar e NOUL... romb.

Şi cel puţin, nu e "by ....". E "...."

Share this post


Link to post
@alexmohora - tot ceea ce ai spus sunt doar pareri strict subiective, legate de aspectul exterior sau interior al masinilor, sau pareri personale si neargumentate legate de service-uri sau de valoarea de revanzare. Sa stii ca nu tot ce zboara se mananca si nu tot ce se vinde bine beneficiaza de service-uri profesioniste sau de revanzari pe sume halucinante. Chiar sunt curios cum ai ajuns tu la concluzia ca noile Fabia si Corsa au valori de revanzare "bunicele" (in conditiile in care nu prea putem vorbi de revanzare decat dupa 2-3 ani de la aparitia modelelor) si ce inseamna asta in procente fata de pretul de achizitie... :scarpin:

 

Am ajuns la concluzia asta prin simpla constatare ca sunt abea aparute şi ca sunt mărci populare. Tu ce crezi ca se va vinde mai bine (ca pret) peste 3 ani un Astra clasic sau un Corsa model 2006, O Fabia 2007 sau un Renault symbol (fost clio) etc?

 

Pune-te in situaţia de a-ţi lua o maşină nouă. Nu preferi să fie la început de viaţă?

Share this post


Link to post

Ba da, as prefera chestia asta. Insa apar doua probleme: in primul rand, masinile la inceput de drum sunt in general scumpe, iar peste 3 ani vor beneficia de tot felul de reduceri, astfel incat devalorizarea cu siguranta va fi suficient de mare incat sa nu mai conteze faptul ca ti-ai luat un model nou aparut in defavoarea unuia deja existent. Iar in al doilea rand, aceste noi aparitii nu si-au demonstrat deocamdata fiabilitatea si nu si-au aratat problemele.

Share this post


Link to post
Îmi pare rău că multă lume subestimează Opel Corsa (modelul nou) înainte de a se urca în el şi ”a da o tură”.

 

După mine este o maşină reuşită, este o diferenta mare fata de Corsa vechi. Am făcut o comparaţie între maşini din această clasă prin decembrie 2006 când şi-a luat frate-miu maşină şi a ieşit câştigătoare.

 

Pai nici Corsa mea (model vechi deja) n-a avut nicio problema pana acum, si am trecut de 24k (nu vorbesc de probleme din vina mea, evident). Sunt in continuare foarte incantata de ea, doar ca motorul e cam micut pentru gustul meu acum.

Iar Corsa noua e faina rau, saltul intre modele e evident.

Share this post


Link to post

La banii astia, mi se par alegeri bune, noul GP sau Ford Fiesta. Desi cred ca ai putea sa te incadrezi si pentru un Focus!

Si despre Swiftul Sport am auzit citit numai lucruri bune! :D

Share this post


Link to post

Swift-urile s-ar utea sa fie bune, oricum masinuta arata super-bine si la interior si la exterior. Pana la urma, si motorul de Tico si Matiz, tot suzuki a fost la baza.

Share this post


Link to post

Tico este Suzuki cu totul

Share this post


Link to post

Parca e ceva mai rezistent, si oarecum gandit pt. conditiile din Romania! :D

Share this post


Link to post

Gata, se pare ca viitoare masina va fi un Mitshubishi Lnacer 1.6 sau 2.0, maine ma duc cu taicamiu la drivetest. Dupa achizitionarea masinii ramane sa vad cu ce raman eu fie cu lancer-ul sie ii iau suzuki-ul lu taicamiu, in functie de cum se descurca buzunarul cu consumul lancer-ului. :)

Share this post


Link to post

Consum real Lancer 300hp ( are un coleg ) = la 140 km/ora = 18 % ; oras, mers normal = 20-22 %

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...