Jump to content
Sign in to follow this  
Alinutz

Cutia De Viteza

Recommended Posts

UIte unul mai bun

 

Este exact sub planetara.

post-15307-1212821765_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Hai că l-am găsit.

Mama lui de buşon!

Mai prost e că n-am cheie potrivită, dar am vorbit cu un prieten şi aştept să văd ce găseşte.

Ştie careva ce latură are pătratul? Mie îmi pare de 10.

Share this post


Link to post

latura de 10 mm.

 

M-ai bine vezi in poza asta .Si scrie ce ai gasit .Ulei mult s-au putin .Succes!!

post-8104-1212829887.png

Share this post


Link to post

Este exact ca cel de la usa (de la clantza)

Share this post


Link to post

Hai că asta cu mânerul de la clanţă e tare.

Oricum n-am făcut rost de nimic până acum, aşa că o să încerc cu clanţa :) )

Decomdată se pare că vine ploaia. Vă ţin la curent.

Share this post


Link to post

N-ai o cheie franceza ?

Share this post


Link to post

Cheie franceză am, dar n-am "pătratul" cu latura de 1 cm.

Cel de la clanţă e prea mic. Oi face eu rost cumva...

Share this post


Link to post

Ti-ajung cele doua laturi ale cheii franceze, nu-i nevoie de patru laturi sa desfaci/strangi surubul. Nu trebuie sa iasa zeama din el. Manerul cheii il poti prelungi cu o teava, daca este strans prea tare.

 

PS numai croitorii si tamplarii folosesc cm ca unitate de masura.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Stai că m-ai ameţit de tot.

Din câte am văzut eu, buşonul e precum cel de la baia de ulei a bătrânei Dacii (iar uleiul la Dacia lui taică-meu l-am schimbat singur de destule ori).

Adică nu are o "excrescenţă" (precum capul unui şurub - ori ceva de genul unui prezon), de care să pot apuca cu o cheie (franceză sau nu), ci o "gaură" în care intră un profil pătrat de 10 (nu centrimetri :) ).

Deci ce aş putea face doar cu franceza? Ce să apuc cu ea?

Share this post


Link to post

Tolin ,a facut o gluma .Cum naiba sa prinzi cu cheia franceza .Vezi daca nu merge patratul de la un chlichet,vezi si prin magazine de piese auto .

Share this post


Link to post

Am vazut ca esti din Buc. Daca nu ai rezolvat cu aceea cheie,te pot ajuta eu .O sa caut prin trusele din garaj sigur am.Deh daca am avut dacie am o tona de scule. ID mess cristian_iuly

 

Eu stau in militari.

Share this post


Link to post
...Adică nu are o "excrescenţă" (precum capul unui şurub - ori ceva de genul unui prezon), de care să pot apuca cu o cheie (franceză sau nu), ci o "gaură" în care intră un profil pătrat de 10 (nu centrimetri :) )....

Sunt eu mai atehnic insa aici pare a fi vorba de un banal imbus de 10.

Share this post


Link to post

Corecteaza-ma daca gresesc dar din cate stiu si eu imbusul nu e patrat. Are parca mai multe laturi...

Share this post


Link to post

Corect, cred ca e vorba de un pentagon!

Edited by starsteel

Share this post


Link to post

Imbus cu 5 laturi? Stiam ca are 6. Vreti si poze?

Share this post


Link to post

Ce ziceti de o bucata de un surub barosan si un flex? Pentru un patrat de 10, ar trebui un surub de 14. Dupa ce se face din partea filetata profilul de rigoare, zic ca restul e... jucarie.

Daca nu aveti flex, e o ocazie nemaipomenita de cumparat unul. Nu glumesc, scula asta nu trebuie sa lipseasca nimanui care are pretentii ca vrea sa... surubareasca :)

Share this post


Link to post

Nu-i cam multă muncă?

Mai repede mă duc la nea Gică, la ateleirul din colţul străzii, o urc pe elevator (dacă are...) şi am rezolvat problema.

Numai timp şi chef să fie...

Share this post


Link to post

Am vazut ca esti din Buc. Daca nu ai rezolvat cu aceea cheie,te pot ajuta eu .O sa caut prin trusele din garaj sigur am.Deh daca am avut dacie am o tona de scule. ID mess cristian_iuly

 

Eu stau in militari.

Edited by criss_blue

Share this post


Link to post

Pai, coane rm.popa, tu vrei pasiune fara munca? :D Asa ceva nu se poate. Du-te la nea Gica, poate te "rezolva" el :) Si poate are si un loc unde sa stai pe spate intre timp... Hai sa o dam draq de munca! Mai bine stam pe aici si barfim...

Share this post


Link to post

AB, aici chiar nu m-ai nimerit.

Dar chiar să stau să "fabric" un profil pătrat, când pot să merg oricând să cumpăr o cheie potrivită... (ca să numai zic că oricum n-am prin casă nici vreun şurub atât de gros)

Ideea e doar că în această perioadă am alte "priorităţi", care îmi ocupă foarte mult timp (ce-i drept, în faţa calculatorului, unde mai iau câte o pauză de bârfă pe forum...).

Speram s-o pot rezolva într-un sfert de oră, cu ce am "prin bătătură".

Cum problema nu e urgentă, iar prin bătătură nu prea am ce-mi trebuie, mai poate suporta amânare.

 

@criss_blue> Mulţam frumos, dar eu sunt prin Ştefan cel Mare...

Share this post


Link to post

Bai frate si cate dezbateri si polemici pentru un banal patrat .Si tu acum renunti .Pai e frumos colega :spumelagura: .Eu intr-o juma de ora am si scos uleiul .(vezi operatiunea la mine)

Share this post


Link to post

Până la urmă problema s-a rezolvat prin "internare" la Gold&Platin + operaţie pe cutie: înlocuire sincron, pinion, craboţi şi 2 rulmenţi.

Rezolvat pe garanţie. A durat 3 săptămâni.

Au zis că n-ar fi fost buba de la user (face aşa de la 7-8.000 km., dacă nu şi mai devreme), ci că aş fi nimerit eu o cutie mai... proastă.

Asta aşa, ca să mă scuz şi eu.

Share this post


Link to post

va salut sunt nou pe acest forum si am si eu o mica problema.

am un aveo sedan din 2008 1000km si imi cam agata in vit 1 si cand bag in a 2-a. eu sunt incepator. care credeti ca este problema, avand in vedere ca masina este noua. va multumesc.

Share this post


Link to post

Problema se rezolva la service, pe garantie.

Share this post


Link to post

Eu nu am nici o problema la cutie. CAnd e rece uleiul intra cam zgomotos in viteze (nu carait), dar cand se incalzeste totul revine la normal. Pe marsarier insa (foarte rar) , da un usor carait. Ideea e sa apesi de 2 ori pedala de ambreiaj. Am impresia ca pe marsarier nu are sincronizare. Vreau totusi sa schimb uleiul din cutie. Merge 75W80 sau 75W90 ? Ca 75W85 nu am gasit nicaieri desi am cautat de mi-a venit acru.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...