criss_blue Posted June 7, 2008 UIte unul mai bun Este exact sub planetara. Share this post Link to post
rm.popa Posted June 7, 2008 Hai că l-am găsit. Mama lui de buşon! Mai prost e că n-am cheie potrivită, dar am vorbit cu un prieten şi aştept să văd ce găseşte. Ştie careva ce latură are pătratul? Mie îmi pare de 10. Share this post Link to post
puchi Posted June 7, 2008 latura de 10 mm. M-ai bine vezi in poza asta .Si scrie ce ai gasit .Ulei mult s-au putin .Succes!! Share this post Link to post
criss_blue Posted June 7, 2008 Este exact ca cel de la usa (de la clantza) Share this post Link to post
rm.popa Posted June 7, 2008 Hai că asta cu mânerul de la clanţă e tare. Oricum n-am făcut rost de nimic până acum, aşa că o să încerc cu clanţa ) Decomdată se pare că vine ploaia. Vă ţin la curent. Share this post Link to post
rm.popa Posted June 7, 2008 Cheie franceză am, dar n-am "pătratul" cu latura de 1 cm. Cel de la clanţă e prea mic. Oi face eu rost cumva... Share this post Link to post
tolin Posted June 7, 2008 (edited) Ti-ajung cele doua laturi ale cheii franceze, nu-i nevoie de patru laturi sa desfaci/strangi surubul. Nu trebuie sa iasa zeama din el. Manerul cheii il poti prelungi cu o teava, daca este strans prea tare. PS numai croitorii si tamplarii folosesc cm ca unitate de masura. Edited June 7, 2008 by tolin Share this post Link to post
rm.popa Posted June 7, 2008 Stai că m-ai ameţit de tot. Din câte am văzut eu, buşonul e precum cel de la baia de ulei a bătrânei Dacii (iar uleiul la Dacia lui taică-meu l-am schimbat singur de destule ori). Adică nu are o "excrescenţă" (precum capul unui şurub - ori ceva de genul unui prezon), de care să pot apuca cu o cheie (franceză sau nu), ci o "gaură" în care intră un profil pătrat de 10 (nu centrimetri ). Deci ce aş putea face doar cu franceza? Ce să apuc cu ea? Share this post Link to post
puchi Posted June 7, 2008 Tolin ,a facut o gluma .Cum naiba sa prinzi cu cheia franceza .Vezi daca nu merge patratul de la un chlichet,vezi si prin magazine de piese auto . Share this post Link to post
criss_blue Posted June 8, 2008 Am vazut ca esti din Buc. Daca nu ai rezolvat cu aceea cheie,te pot ajuta eu .O sa caut prin trusele din garaj sigur am.Deh daca am avut dacie am o tona de scule. ID mess cristian_iuly Eu stau in militari. Share this post Link to post
starsteel Posted June 8, 2008 ...Adică nu are o "excrescenţă" (precum capul unui şurub - ori ceva de genul unui prezon), de care să pot apuca cu o cheie (franceză sau nu), ci o "gaură" în care intră un profil pătrat de 10 (nu centrimetri ).... Sunt eu mai atehnic insa aici pare a fi vorba de un banal imbus de 10. Share this post Link to post
criss_blue Posted June 8, 2008 Corecteaza-ma daca gresesc dar din cate stiu si eu imbusul nu e patrat. Are parca mai multe laturi... Share this post Link to post
starsteel Posted June 8, 2008 (edited) Corect, cred ca e vorba de un pentagon! Edited June 8, 2008 by starsteel Share this post Link to post
Lucian M Posted June 8, 2008 Imbus cu 5 laturi? Stiam ca are 6. Vreti si poze? Share this post Link to post
Abram Burel Posted June 8, 2008 Ce ziceti de o bucata de un surub barosan si un flex? Pentru un patrat de 10, ar trebui un surub de 14. Dupa ce se face din partea filetata profilul de rigoare, zic ca restul e... jucarie. Daca nu aveti flex, e o ocazie nemaipomenita de cumparat unul. Nu glumesc, scula asta nu trebuie sa lipseasca nimanui care are pretentii ca vrea sa... surubareasca Share this post Link to post
rm.popa Posted June 8, 2008 Nu-i cam multă muncă? Mai repede mă duc la nea Gică, la ateleirul din colţul străzii, o urc pe elevator (dacă are...) şi am rezolvat problema. Numai timp şi chef să fie... Share this post Link to post
criss_blue Posted June 8, 2008 (edited) Am vazut ca esti din Buc. Daca nu ai rezolvat cu aceea cheie,te pot ajuta eu .O sa caut prin trusele din garaj sigur am.Deh daca am avut dacie am o tona de scule. ID mess cristian_iuly Eu stau in militari. Edited June 8, 2008 by criss_blue Share this post Link to post
Abram Burel Posted June 8, 2008 Pai, coane rm.popa, tu vrei pasiune fara munca? Asa ceva nu se poate. Du-te la nea Gica, poate te "rezolva" el Si poate are si un loc unde sa stai pe spate intre timp... Hai sa o dam draq de munca! Mai bine stam pe aici si barfim... Share this post Link to post
rm.popa Posted June 8, 2008 AB, aici chiar nu m-ai nimerit. Dar chiar să stau să "fabric" un profil pătrat, când pot să merg oricând să cumpăr o cheie potrivită... (ca să numai zic că oricum n-am prin casă nici vreun şurub atât de gros) Ideea e doar că în această perioadă am alte "priorităţi", care îmi ocupă foarte mult timp (ce-i drept, în faţa calculatorului, unde mai iau câte o pauză de bârfă pe forum...). Speram s-o pot rezolva într-un sfert de oră, cu ce am "prin bătătură". Cum problema nu e urgentă, iar prin bătătură nu prea am ce-mi trebuie, mai poate suporta amânare. @criss_blue> Mulţam frumos, dar eu sunt prin Ştefan cel Mare... Share this post Link to post
puchi Posted June 8, 2008 Bai frate si cate dezbateri si polemici pentru un banal patrat .Si tu acum renunti .Pai e frumos colega .Eu intr-o juma de ora am si scos uleiul .(vezi operatiunea la mine) Share this post Link to post
rm.popa Posted September 23, 2008 Până la urmă problema s-a rezolvat prin "internare" la Gold&Platin + operaţie pe cutie: înlocuire sincron, pinion, craboţi şi 2 rulmenţi. Rezolvat pe garanţie. A durat 3 săptămâni. Au zis că n-ar fi fost buba de la user (face aşa de la 7-8.000 km., dacă nu şi mai devreme), ci că aş fi nimerit eu o cutie mai... proastă. Asta aşa, ca să mă scuz şi eu. Share this post Link to post
vlad3221 Posted September 25, 2008 va salut sunt nou pe acest forum si am si eu o mica problema. am un aveo sedan din 2008 1000km si imi cam agata in vit 1 si cand bag in a 2-a. eu sunt incepator. care credeti ca este problema, avand in vedere ca masina este noua. va multumesc. Share this post Link to post
tolin Posted September 25, 2008 Problema se rezolva la service, pe garantie. Share this post Link to post
tudor2402popescu Posted September 25, 2008 Eu nu am nici o problema la cutie. CAnd e rece uleiul intra cam zgomotos in viteze (nu carait), dar cand se incalzeste totul revine la normal. Pe marsarier insa (foarte rar) , da un usor carait. Ideea e sa apesi de 2 ori pedala de ambreiaj. Am impresia ca pe marsarier nu are sincronizare. Vreau totusi sa schimb uleiul din cutie. Merge 75W80 sau 75W90 ? Ca 75W85 nu am gasit nicaieri desi am cautat de mi-a venit acru. Share this post Link to post