Jump to content
Sign in to follow this  
Esperatul

Alegerea Actuala La Capitolul Mini

Recommended Posts

Hmmm...Nu te contrazic, insa mi-e cam greu sa cred ca la Focus erau toate alea la vedere prin portbagaj. Ca doar tot Ford am si eu si nu se vede nimic. Si nu e primul, e al treilea. Ai mei au un Focus Trend CL, la care iarasi nu se vede nimic. O fi fost poate o exceptie (jenanta, ce e drept, dar totusi...exceptie). In ceea ce priveste pretul, poate parea mare, dar spune si ce dotari avea la banii aia. Sunt convins ca era mai mult decat burdusit, pentru ca stiu masina alor mei, care are destule la 17.000 DDP, motor 1.6 TDCI, de 115 cai.

 

In ceea ce priveste aspectele scoase in lumina de Esperatul, pot spune urmatoarele, despre Fiesta, ca cu asta merg zilnic:

- stabilitatea este mai mult decat buna, este o placere sa o conduci pe serpentine sau pe drumuri puternic virajate, iar directia este buna, nu am avut a ma plange asupra ei. Si am facut intr-un an si 5 luni 39.000 de km, deci am mers ceva cu ea, zic eu. E adevarat ca stabilitatea este influentata si de dimensiunea cauciucurilor. Eu am 195/50/15, iar cele de iarna sunt 175/65/14. Diferentele se cam simt.

- spatiul...e mic. Pentru mine e suficient, ca eu sunt destul de subnutrit, dar pentru cineva un pic mai solid poate fi incomod, depinde de conformatie. In spate se poate sta, daca vrei neaparat, dar eu, personal, nu as sta. E si normal, ca eu stau in fata, pe stanga :D

- calitatea plasticelor mie mi se pare OK, nu prea am cu ce sa o compar decat cu alte forduri :) .

- in ceea ce priveste calitatea ansamblarii, era loc si de mai bine, insa la Ghia, contrar opiniei de aici, sa stii ca se vede diferenta fata de echiparea Confort (asta a fost cealalata Fiesta pe care am avut-o)

- antifonarea la a mea, actuala, e mai nasoala decat la cealalta. Probabil ca e si vorba de un dram de noroc aici, asa cum calitatea la cealalta era un pic mai slabuta la ansamblare, asa si la asta, antifonarea e mai proasta.

- dpdv al nervilor...ce-as putea spune despre un diesel de 68 de cai? OK, comparativ cu loganul 1.4 mpi e plina de draci :D . Comparativ cu loganul 1.5 dci e mai putin nervoasa, dar este totusi peste. Loganul de 1.6 o ia, iar cel de 1.6 16v o face sa planga. Nu stiu cu ce altceva as putea sa o compar, pentru ca motorul este totusi mic, turbina este normala, nu are geometrie variabila, viteza maxima atinsa a fost 170 reali (peste 180 pe bord), consumul in oras (Bucuresti) este de 6%, mixt (60 extra - 40 urban) este de 4.8-5%, extra este 4.2-4.5 cu aer pornit, mers cu 110-120.

 

Cam asta as putea spune despre Fiesta Ghia 1.4 TDCI :)

Edited by Brainiac

Share this post


Link to post
Hmmm...Nu te contrazic, insa mi-e cam greu sa cred ca la Focus erau toate alea la vedere prin portbagaj. Ca doar tot Ford am si eu si nu se vede nimic. Si nu e primul, e al treilea. Ai mei au un Focus Trend CL, la care iarasi nu se vede nimic. O fi fost poate o exceptie (jenanta, ce e drept, dar totusi...exceptie). In ceea ce priveste pretul, poate parea mare, dar spune si ce dotari avea la banii aia. Sunt convins ca era mai mult decat burdusit, pentru ca stiu masina alor mei, care are destule la 17.000 DDP, motor 1.6 TDCI, de 115 cai.

 

Crede-ma, nu avea NIMIC iesit din comun. Acum nu pot sa-mi aduce aminte exact ce era pe lista, insa banuiesc ca nu se putea compara cu un nivel precul Sol la Corolla. La Varlaam abia l-am asteptat pe @john ca sa vad daca nu cumva a fost o intamplare, insa m-am luat repede cu vorbaria si-am uitat sa-i verific hayonul :) Acum sunt convins ca s-a mai cosmetizat, cu siguranta (din moment ce nu mai sunt 'guri sa urle'), dar ceea ce am vazut ramane intiparit.

 

@Esperatul - stiu, tocmai de acceea am si facut comparatia cu Mazda3. Cat despre C4, da, am cam omis faptul ca va fi inlocuit (mie inca imi pare noua ;) ).

 

LE: Subscriu si eu cu parere la 1.4 TDCI - capul constantenilor a fost deja facut franjuri - am avut o experienta cu un astfel de Fiesta culoarea Brainiacului de la Bucuresti pana aproape de Ovidiu, CT, si vreau sa zic ca pe scurtatura de la Nazarcea/Poarta Alba (1 banda pe sens , o gramada de gropi, curbe destule), aveam probleme srioase in a ma tine dupa el. Mai mereu am stat in 3a la peste 5mii numa' ca sa fiu "pregatit" pentru clipa in care broscuta (ca asa ii ziceam :) ) ) 'ciupea' acceleratia. Si nu prea am avut pe ce sa dau vina, eu fiind numa' cu izbita in masina si cateva bagaje lejere, iar el avand Fiestau' burdusit + 3 persoane...

Si nu, nu conduc subturat :D

Edited by Immortal

Share this post


Link to post
@Brainiac: la 12.500 CIP e fiesta ST :)

@Moshu: Merci, motor si sasiu primeaza, familia incape intr-un smart :) ) . Ai mers cu Focusul nou? In ce fel un Yaris ar putea fi peste un Focus (nou) ?

 

Am facut drive test cu Focusul si Avensis si parerea mea despre Focus se situeaza la un nivel mediu cum si masina se doreste sa fie la clasa ei. Toyota Avensis nu intra in aceiasi gama, poate mai curand Noua Corolla, insa trebuie sa spun ca am fost placut surprins de calitatea si confortul oferit de masinile acestei firme. Personal eram incantat de versiunile off - road conduse in jungla (4 Runner / Land Cruiser / Hilux), dar am constatat aceiasi grija fata de detalii si la clasa limuzinelor asamblate in Anglia. Un minus al marcii il reprezinta dotarile optionale de bun simt cum ar fi: cruise controlul / compartiment de depozitate refrigerat / climatronic cu 2 zone de distribuitie, etc sa fie disponibile numai la cele de top exclusiv nu si la clasele de echipare medii . Configurarea masinii nu este posibila, firma care importa fiind in imposibilitatea de a comanda direct masina de la producator.

Edited by safari hunter

Share this post


Link to post
Crede-ma, nu avea NIMIC iesit din comun. Acum nu pot sa-mi aduce aminte exact ce era pe lista, insa banuiesc ca nu se putea compara cu un nivel precul Sol la Corolla. La Varlaam abia l-am asteptat pe @john ca sa vad daca nu cumva a fost o intamplare, insa m-am luat repede cu vorbaria si-am uitat sa-i verific hayonul :) Acum sunt convins ca s-a mai cosmetizat, cu siguranta (din moment ce nu mai sunt 'guri sa urle'), dar ceea ce am vazut ramane intiparit.

Nu am hayon :tongue: in schimb tin minte ca mi-a zis cineva la Varlaam de faza cu chestiile alea din porcbagaj, nu mai retin concluzia :rolleyes:

La masina mea nu am observat nimic suspect iar cand am avut portbagajul plin nu s-a agatat nimic pe acolo.

Share this post


Link to post

Numai eu puteam fi - era proaspat in minte, la vremea aia. Sincer, nu-mi aduc aminte cum de-ai reusit sa ma duci cu prajiturica... :) )

Share this post


Link to post

( nu vreau sa astept japonezii/coreeniisa treaca inot cu piesele in caz de ceva )

 

Nu cred ca ar fi cazul.A prieteni care au japoneze si sunt uimit de ceea ce inseamna masina japoneza.

Deja discutam cu sotia si urmatoarea masina a familiei (sper cat mai curand ...adica pana la sfarsitul anului) va fi o honda civic 5 usi. Da recunosc ca pretul este putin cam maricel 20k euro,dar eu zic ca este cea mai buna investitie referindu-ma la fiabilitate.

Sfatul meu este sa iti iei o japoneza.Consuma si putin,putere,confort,fiabilitate.

Macar nu sunt facute pe la turci.

Salutari si HAVE A GOOD CHOICE!

Share this post


Link to post

Thx.

Faza cu trecutul inot piesele nu se refera neaparat le fiabilitate. Aproape orice as lua in 3-4 ani sunt sigur ca nu o sa pice nimic, poate doar cu ghinion. Problema apare la un accident si nu numai. Valoarea la revanzare depinde foarte mult de disponibilitatea pieselor de schimb faza care la randul ei e legata de prezenta respectivului model in peisaj. La noi e plin de golfuri si astre si astea se cauta la sh pentru ca se gasesc multe piese si mecanicii le cunosc(fiind multe). Nu mai zic ca reviziile la Honda probabil sunt unele din cele mai scumpe din Rom. Honda Civic e porcos de scumpa acum ca abia a aparut, e cam cat Accordul. Civic as lua doar Type R la momentul asta, dar nu am banul de asa ceva.

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post
Pentru ca in faza asta fiecare va spune ce i-a placut lui, cum s-a simtit EL intr-o anumita masina, fara sa poata sa le compare intre ele. Uite, de exemplu lui Tico ii place Corsa, Iuliei probabil la fel, eu sunt cu Fiesta, Zmeul si Emil care au facut un drive-test cu Fiatul sunt pentru aceasta masina...samd. Dar obiectiv nu poate fi niciunul dintre noi, oricat am vrea :osanale:

Uiti ca am facut test drive la Costinesti cu ambele (Corsa si Fiesta) si stiu care sunt diferentele intre ele, cel putin cele care sar in primul rand in ochi - la acceleratie, stabilitate si frane. Si mai erau si altii cu noi :)

 

GP e aceeasi platforma cu Corsa, deci...

Este, dar (cum ti-am mai spus) tu faci marea greseala sa desconsideri Corsa din start.

 

Cu discurile de frana e intradevar naspa, la nemti stiu ca daca ai peste 100 de cai sunt obligatorii la masini mici.

La Opel cel putin, pentru diesel discurile sunt in standard, indiferent de puterea masinii sau de model.

 

Despre Corsa noua vorbeste si cu Claz, el este foarte in masura sa-ti dea niste date reale si de actualitate :)

Share this post


Link to post

Eu totusi cred in continuare ca C4 1.6 16v benzen este o alegere foarte buna sau daca vrei cu adevarat diesel mergi pe 1.6 HDI 92 CP care costa 15.229E varianta SX sau daca vrei cu adevarat ceva deosebit mergi pe varianta Coupe 1.6 HDI ICE PACK care vine cu jante aliaj de 16" si arata bestial la numai 15.909E DDP .

Pina una alta C4 este la baza Peugeot 307 care este o masina Ok, deci la C4 ai aceleasi probleme ca la 307 .

In legatura cu deprecierea Citroen nu stiu daca este chiar asa mare, de fapt este tot atit de mare ca la VW . Un Golf din 2002 este mai scump decit Xsara cu 1500E dar Golful la achizitie a costat cu 3000E mai mult .

Share this post


Link to post

Unchi-miu are 307 prefacelift 2.0HDI 90cp . Dar cum poti sa te gandesti sa dai 16k euro pe C4 cand la banii aia e Focusul, model mai nou, acelasi motor (vb de diesel) - vezi atasamentul cu oferta care am primit-o de la BDT. A se vedea si cele de 2.0 care sunt criminal de scumpe.

 

PS. Cum mai Bogdane, tu care esti cu germanii imi recomanzi masini facute de mancatorii de ceapa?!? :) )

Fise_stoc_Ford_Focus_12.03.2007.xls

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post

Citeste postul nr 20 si o sa intelegi de ce si mai citeste aici http://vwforum.vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=116986 .

Se pare ca VW nu mai este in stare sa faca masini ieftine si bune, acum ei viseaza motoare cu turbina electrica si alte OZNuri iar masina neamtului de pina in 20k E a devenit Toyota . Noroc ca exista AUDI :D

 

Ford nu as cumpara in viata mea, nu-mi place ideea de masina americana proiectata in Germania, fabricata in Spania si cu motor frantuzesc.

Prefer totusi masina frantuzeasca la care nu-i cer sa nu zdrangane dar care are o multime de "brizbrizuri electronice" in bord care-ti fac viata la volan mai frumoasa. Iar cind ma dau jos din masina imi place sa zica lumea ...ce masina frumoasa. Pina una alta C4 Coupe si Megane 2 Coupe sunt cele mai frumoase masini frantuzesti (parerea mea, nu dati cu pietre) .

 

Ai dreptate au acelasi pret =)) , cum naiba sa fie FOCUS la acelasi pret cu C4 ? Deci la 16kE iei C4 Coupe cu clima bi-zona, jante aliaj 16", 6xAirbag, pilot automat,ESP+ASR + multe alte "briz brizuri" iar la aceiasi bani Focusul e chel, adica sa fim serios AC manual pt anul 2007 nu este optiune ci standard .

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post

Maestre, citesti printre randuri?

Extrag din ce am atasat mai devreme:

 

New FOCUS Trend Collection, 1.6 TDCi - 90 CP, 5 usi

ABS (Anti Lock Brake System) + EBD (Electronic Brake Distribution)

Airbag-uri frontale, sofer si pasager

Airbag-uri laterale

Climatizare cu zona dubla

Oglinzi electrice si incalzite, carcasa de culoarea caroseriei

Jante de 16" din otel, capace cu 5 spite

Faruri de ceata cu ornament in culoarea caroseriei

Coloana volan ajustabila axial si vertical

Computer de bord

 

DDP: 15,815 EURO

 

ESP+ discurile spate: 441euro. + tempomat ~150 euro

Total ~16.500 euro

 

Pret C4 Berlina: Ice Pack(fara nici o janta de aliaj): 13.914 euro fata TVA, 16557 euro cu TVA

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post

Esperatule ai fum de dizel in oki ?

 

Ford Focus

-Hatchback, 3 usi

-Trend

-1.6 L Duratorq TDCi Common Rail, 90 CP

PRET CIP : 13,146 EUR

 

Optionale

PRET CIP : 1,411 EUR

Culoare

PRET CIP : 239 EUR

Tapiterie

PRET CIP : 0 EUR

TOTAL

PRET CIP : 14,796 EUR

 

Asta de pe siteul FORD, iar la acest model de motorizare NU am optiune tempomat si citeva alte gadgeturi care le are C4 care costa 13.369E CIP .

Ai uitat sa pui la FOCUS, AIRBAG PERDEA ca doar am zis 6xAIRBAG nu 4xAIRBAG cum tot zici tu, deci fa comparatia reala nu din burta pune la Focus jante aliaj 16", pune pilot automat ESP si ajunge la 21.5ooE DDP cu motorul de 2L TDCI . Asa ca pe la banii astia (23k E) iti iei Golf 5 GT TDI@170 CP sau GTI @200 CP.

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post

Pai si ce ma intereseaza ce e pe site-ul ford?

Eu vorbesc dupa oferta care e acum la Ford cu reduceri de pana la 2000 de euro. Ma intereseaza masini in 5 usi. Am atasat xls'ul cu acest scop.

Ok + 150 euros pt airbaguri perdea. Altceva?

Vezi ca C4 in 5 usi nu are la oferta respectivva jante de aliaj, nici oglinzi incalzite, nici vopsea metalizata, nici discuri spate ;)

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post

O luam de la capat ?

Am zis asa :

ESP + ASR (Program electronic de stabilitate)

6 Airbag-uri (airbag-uri frontale, laterale si cortina)

ABS + EBD

Climatizare bi-zona

Radio CD cu 6 boxe si comenzi pe volan

Jante Aliaj 16"

Pilot automat si computer de bord

Oglinzi si geamuri electrice fata

Inchidere centralizata cu telecomanda

Proiectoare ceata

Pachet "viata la bord" ** adica cotiera si multe spatii de depozitare .

 

Am pus asta la Ford Focus si am iesit la 18.ooo E DDP, nu inteleg de ce continuam discutia ?

Vorbeam de C O U P E nu de berlina :o ... e asa grea lb Romana ? Pretul de 18k E este pentru varianta in 3 usi de la Focus pt a nu creea diferente mari .

 

De fapt poti compara oricare model de Focus cu C4 si C4 iese mai ieftin ca sa nu mai zic de faptul ca C4 1.6 HDI COUPE are 110 CP nu 90 .

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post

Pentru ca datele pe care le prezinti sunt incorecte:

 

C4 in 5 usi la oferta Ice Pack conform http://www.citroen.ro/promotionC4_Ice_Pack.php :

ESP + ASR (Program electronic de stabilitate)

6 Airbag-uri (airbag-uri frontale, laterale si cortina)

ABS + EBD

Climatizare bi-zona

Radio CD cu 6 boxe si comenzi pe volan

Pilot automat si computer de bord

Oglinzi si geamuri electrice fata

Inchidere centralizata cu telecomanda

Proiectoare ceata

Pachet "viata la bord" **

Oglinzi incalzite: 52 euro

nu are nici o janta de aliaj, da?!?

13.966 euro fata TVA, ~16600 euro cu TVA

 

 

In oferta care am atasat pe pagina unde scrie NFOC019Z_VM este :

New FOCUS Trend Collection, 1.6 TDCi - 90 CP, 5 usi

ABS (Anti Lock Brake System) + EBD (Electronic Brake Distribution)

Airbag-uri frontale, sofer si pasager

Airbag-uri laterale

Climatizare cu zona dubla

Oglinzi electrice si incalzite, carcasa de culoarea caroseriei

Jante de 16" din otel, capace cu 5 spite

Faruri de ceata cu ornament in culoarea caroseriei

Coloana volan ajustabila axial si vertical

Computer de bord

Sistem electronic de control al vitezei

CIP: 13,290 EURO

ESP + discuri: 441

airbaguri cortina: 150 euro

Total CIP: 13881

Total DDP: 16518.39

 

Compriendes?

Nu ma intereseaza Coupeul, ce dracu sa fac cu el?!?

 

Cu aia 20 de cai... intradevar... da-i pul la loc la domnu Voinea :)

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post

1 la mana eu vb de Coupe iar tu mai sus ai spus ca si SMART e bun pt ca familia ta este compusa din 2 persoane .

2 la mana vorbim de un motor de 110CP vs 90CP

3 la mana Focus nu are cotiera :P

Share this post


Link to post

E bun si Smartul dar un coupe il vinzi greu :)

Bag de seama ca te-am convertit, pe cand un Focus :P . Din pacate focusul are doar 90 de cai, asta e. Bineinteles, daca vrei cotiera, Focusul sare din schema.

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post

Deci se pare ca iar ai citit pe sarite :) ) Deci eu tot la masina nemteasca o sa raman numai ca nu la aia ieftina :)

De fapt asta au descoperit si colegii de pe vwforum, adica faptul ca un Golf de pina in 18k E CIP este mult mai prost decit un GTI sau un TDI de 2L . De fapt statistic vorbind cele mai proaste G5 sunt alea cu motoare mici si nivel de echipare TRENDLINE iar cele mai bune sunt cele GT sau GTI .

Share this post


Link to post

E discutia voastra, dar imi permit sa intervin.

Am comandat pentru firma Focus in 5 usi si pentru 99 eur (+VAT), primesc si cotiera (si nu din vinilin, ci model Mondeo 2006).

Am ales Focus, desi nu are decat 90 de cai (as fi preferat cel cu 110, dar nu mai este disponibil), din motive de... Tariceanu (asta ca sa aveti un motiv de barfa).

 

Spor :dizzy:

Share this post


Link to post

Nu prea vad legatura cu Tariceanu :o

Motorul de 110CP TDCi costa cu 1600E mai mult in Germania iar motorul de 1.8 TDCi nu se mai vinde in Germania deci raspunsul vine de la sine .

Share this post


Link to post

Anul trecut a existat in oferta 1,6 TDCI cu 110 CP. Nu am inteles de ce in 2007 nu mai este disponibila aceasta motorizare!

Tariceanu? ATS, Citroen? Ce naiba, sa apas pe butonul de ON pentru tine? :)

Nu este un topic de versus, dar am citit cate ceva despre C4 si nu sunt dat pe spate de masina. Forma la C4 coupe mi se pare interesanta, dar cam atat.

Inca ma indoiesc de calitatea fabricatiei la Citroen!

 

Spor

Share this post


Link to post

Esperatul a comparat in tot topicul mere cu pere, masini cu dotari garla comparate cu masini fara ac, etc :)

Ma mir ca nu a comparat inca pret cip cu ddp :) )

Share this post


Link to post

Un exemplu maestre sau iti cer prea mult?

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post

Am facut azi niste poze la noul focus de la birou.

 

post-2315-1176919164_thumb.jpg post-2315-1176919173_thumb.jpg post-2315-1176919182_thumb.jpg post-2315-1176919190_thumb.jpg

post-2315-1176919199_thumb.jpg post-2315-1176919205_thumb.jpg post-2315-1176919211_thumb.jpg post-2315-1176919219_thumb.jpg

Edited by CieloFan

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...