Jump to content
Sign in to follow this  
Esperatul

Alegerea Actuala La Capitolul Mini

Recommended Posts

Acum vad ca nu e trecut ESP in lista aia de la dealer, pentru varianta de 11800 de euro. :-W Retinusem eu gresit (probabil de la EBD).

Oricum, are discuri fata + spate. (ventilate fata).

Pana aici suna bine. Daca si consumul ala din specificatii e macar pe aproape de realitate...

Share this post


Link to post
Eu zic sa te duci la un dealer Fiat. Am fost ieri, am intrat intr-un GP si brusc a trecut pe primul loc. Interiorul e de vis iar exteriorul il stii.

O sa fac un testdrive si cu GP, ideea e ca la 14833 EURO DDP pentru Dynamic 1.3 Multijet 16v 90 CP mi se pare mult pentru cat dau pe geamana corsa cu care imparte platforma si cu siguranta la revanzare se va da mult mai greu decat o Corsa. Pierzi bani cu masinuta asta ceva de speriat. Reclama cu starjetul la 10k euro e la misto, 10k euro e defapt versiunea cheala si cu 1.2 65 CP.

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post

Vezi ca acel corsa de 12350 de 90 de cai nu are nici AC nici geamuri fata. (sursa site di bas)

 

Intr-adevar, motorul de 2 litri diesel de la toyota nu merita. Ala de 1.4 si ala de 2.2 da.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Esperatul: Vezi ca acea comparatie a ta intre cele trei, Ford Fiesta, Opel Corsa, si Toyota Auris nu prea este aproape de adevar. Multe din dotarile pe care le are auris nu le au celelalte(si la siguranta si la confort). La pretul pe care l-ai dat tu acolo, Opel Corsa nu are decat ABS si airbag-uri frontale. Uite-te cu atentie la dotari. Auris este foarte bine dotata din fabrica la echiparea Terra (ai si confort si siguranta). S-ar putea sa iesi tot pe la acelasi pret la toate trei daca pui dotarea de la Auris.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post
Vezi ca acel corsa de 12350 de 90 de cai nu are nici AC nici geamuri fata. (sursa site di bas)

 

Intr-adevar, motorul de 2 litri diesel de la toyota nu merita. Ala de 1.4 si ala de 2.2 da.

Geamurile le are (Pachet Comfort Electric standard)

Clima e trecuta la optionale:

Pachet XZCD: AC, MP3, proiectoare : 975 euros

Climatizare automata: 336 euros

Oglinzi: 76 euros

__________

Total + TVa: 1664 euros

Ce nu am pus intradevar sunt pungile de aer laterale care sunt 800 de euro dar tot nu se apropie de pretul de yaris. Ce are in schimb e cutia in 6 trepte si pt 3-400 euros ai tempomat si QH.

 

Sursa: http://www.opelgtt.ro/newsite/ofertadetali...3_5usi_2007.pdf

 

Kia iese din carti, intra la capitolul coreeni care inoata cu piesele, plus ca nu am incredere in common railuri dezvoltate de coreeni. Prin Europa Ford se aliaza cu Peugeot ca sa faca un diesel competitiv, cred ca banii de dezvoltare sunt altii.

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post

Referitor la motorul de 1.4 de 90 de CP de pe Auris: nu cumva acest motor are turbina cu geometrie variabila? Pentru ca daca este asa...poti sa renunti la expresia "toyota cea fiabila". Acest motor va fi o gaura neagra pentru portofelul tau. Am avut un coleg de serviciu care si-a luat noul Yaris, motorul diesel de 1.3, 90 CP, evident geometrie variabila, masina l-a costat 16.800 de euro DDP!!!!! Si pe cuvant ca nu avea cine stie ce dotari pe ea. Eu nu stiu de unde tot scoateti voi comparatiile astea fabuloase de pret, dar...hai sa fim seriosi, Toyota e o masina NEJUSTIFICAT DE SCUMPA!

 

@Bogdan - corect, masinilie frantuzesti au aceleasi probleme ca si suratele lor germane, sunt ceva mai ieftine (dar nu cu mult, pentru ca stii bine ca una spune reclama de la teve si altfel arata si costa masina la dealer), insa dpdv al intretinerii sunt infioratoare. Revizie + schimbat placute de frana la un megane (benzina, nu diesel): 2000 RON. Ieftin, nu? Turbina pentru o Laguna (Laguna, nu Laguna 2), motor de 2.2 litri: 2000 de euro. Ieftin...aproape moca. Omul s-a dus si si-a luat una nou-nouta din germania, drumul plus turbina plus montaj: 1500 de euro. Deci nu ezitati, luati masini frantuzesti =))

Edited by Brainiac

Share this post


Link to post
As lua fara sa clipesc Auris de 1.6. Daca pare prea scumpa..

Locul 2: Colt de 1.5.

 

Intr-adevar dintre cele europene la banii astia doar C4 ar intra in schema.

 

Daca vreo una din capusele alea se compara cu cele doua.. eu is popa :) )

Auris 1.6 e 17-20k euro. Auris e defapt o Corolla facelift cu ceva schibari minore.

Inafara de treaba cu fiabilitatea si servicele ieftin care sunt asa trambitate, un Focus Ghia 2.0 de 145 de cai(care nu sta nici el rau la cele doua capitole) i-o da din orice pozitie vrei tu incluzand putere si tinuta de drum ;) .

O "capusa" ca fiesta ST care e la 15-16k euros e direct racheta ( 8.4sec pt 0-100 )

 

La bani pot sa ma intind pana in 20k , dar ma intereseaza devalozarea, si aici C4 sare din schema.

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post

O fi, dar la ghia ala lu' peste clima nu, discuri spate nu, mp3 nu, inclusiv pachet fumatori platesti si multe altele, du-te si vezi la concret :) )

Ghia a ramas o eticheta in romania, ma mir ca nu ai vazut. Ghia insemna FULL! Odata.

Nu stiu cum de nu ti-a sarit in ochi.. sa iei un Ghia, dar sa platesti separat bricheta =))

 

Mie mi-a placut tare focusul, si chiar am vrut sa imi iau, luam cam echivalent cu coyota mea pe la aceleasi dotari, dar cand am vazut ce bataie de joc e in romania, a sarit din schema.

Bre, la toyota si culoarea e "inclusi" ;)

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Ghia a ramas o eticheta peste tot, nu numai in Romania. Uitate pe ford.uk, o sa vezi Ghia pe undeva pe la jumatatea listei de echipari.

Chestia cu pachetul fumatori e o rautate, eu am Fiesta Ghia si a venit cu pachetul inclus, cu jante, cu vopsea, deci...nu e chiar asa cum spui tu. E adevarat, Ghia de acum nu mai inseamna Ghia de acum 5 ani, de exemplu, dar totusi...sa nu exageram :) .

Share this post


Link to post

Da, intr-adevar, de-acolo asa reiese, insa eu iti dau cuvantul meu ca nu am dat un ban in plus pentru nici un fel de pachet. Cum a venit masina, asa am luat-o, era Ghia de la mama ei. Aveam faruri de ceata, parbriz incalzit, oglinzi incalzite, jante, vopsea, CD, pachet fumatori, toate astea pe masina. De-asta spun ca mi-e greu sa cred ca Focusul, care este oricum, alta clasa, nu le are...

Share this post


Link to post

Au mai trecut 2 ani. Eu am fost la ei in toamna. E corect ce scrie in brosura.

Share this post


Link to post

Cu discurile de frana e intradevar naspa, la nemti stiu ca daca ai peste 100 de cai sunt obligatorii la masini mici.

Ca nu are bricheta e un punct in plus :) nu se fumeaza in masina.

Pai Ghia ar trebui sa fie un nivel de finisare mai bun, nu neaparat sa inglobeze toate dotarile, prefer sa o fac eu cum vreau ,astept dupa ea dar asta e.

 

Am cerut o oferta de la BDT pentru focus si un Ghia 2.0TDCI e 21.000 euro. In 5 ani masina asta o sa ma chinui sa o dau cu 9k euro, pentru mine devalorizarea asta e prea mare. In schimb un 1.6 TDCI 90 CP Trend collection e 15.5k, o oferta foarte buna.

 

Mie defapt imi trebuie ceva care sa tina cu casa vreo 2-4 ani pana o sa-mi permit (din toate punctele de vedere inclusiv consum si devalorizare) un Focus ST sau un Civic Type R. Ma intereseaza ceva care sa nu-mi manance timpul cu reparatiile asa cum face actuala si cu care sa pot pleca prin tarile comunitare fara sa stau cu grija ca raman pe acolo.

Share this post


Link to post
Am avut un coleg de serviciu care si-a luat noul Yaris, motorul diesel de 1.3, 90 CP, evident geometrie variabila, masina l-a costat 16.800 de euro DDP

Hai ca sa nu vorbim pe linga: http://www.toyota.ro/Images/09%2E01%2E2007...m420-493275.pdf

 

sol e 15900

sol multitronic e 16291.. si chiar e cea mai scumpa :)

 

Esperatule.. dar unde pui detectorul ? :) )

Share this post


Link to post
Esperatule.. dar unde pui detectorul ? :) )

 

La Bursa =)) . Sau schimb cu Sandra Brown .

Share this post


Link to post

:scarpin: Si unde e marea afacere? Probabil ca au mai scazut un pic preturile in ultimul an la Yaris, el si-a luat-o cand de-abia aparuse, iar motorul intr-adevar era cel de 1.4, cu geometrie variabila, nu 1.3, am gresit eu. Deci...16.300 de euro ca sa am in plus ce? MP3player, doua air-baguri si "boton" de start? Nu multumesc. Prefer Fiesta Ghia cu motorul de 1.6, de 100 de cai, care in 13.000 de euro CIP are un parbriz incalzit, are un motor mult mai putin stresat, are garantie 4 ani fara limita de km, nu 3 ani cu 100.000, samd...

Share this post


Link to post

Cu yaris am mers, e supermasina la clasa ei. Nu se compara cu focus nici daca le pui la distanta de 5 km, ca sa uiti de una pana ajungi la cealalta. Focusul nu m-a impresionat cu nimic. Nu mai zic alte modele toyota, clasa superioara (culminand cu land cruiser). E o parere personala, nu sariti la mine. Mai ales ca am mers cu ambele.

Daca as fi in locul tau, nene Esperatu', mi-as lua Auris. E drept ca nu am condus, dar mi-ar place.

Oricum ca alegere de brand, toyota.

Parerea mea, moncher...

 

Acum vis a vis de toate comparatiile facute aici, nu stiu ce primeaza la tine (am citit primul post!): confort total sau motorizare? Sau o combinatie cat mai fericita din toate, gen masina de familie? Si cat de mare e familia ta? Incape intr-un yaris? Sau intr-un focus? Sunteti genul care plecati cu totul de acasa sau cu cateva toale si cardul plin, cumparati pe loc tot ce aveti nevoie? Te-am intrebat la modul serios, pentru ca toate astea conteaza cand alegi o masina, mai ales daca vrei sa faci europa cu ea.

 

La urma urmei tu alegi, deci decizia e a ta... :) Eu iti doresc succes!

Share this post


Link to post

@Brainiac: la 12.500 CIP e fiesta ST :)

@Moshu: Merci, motor si sasiu primeaza, familia incape intr-un smart :) ) . Ai mers cu Focusul nou? Cel vechi era nasol intradevar. Yaris e considerat in multe aspecte sub multe din colegele de clasa mai noi. In ce fel un Yaris ar putea fi peste un Focus (nou) ?

Su cum m-ar putea tenta un Auris care e la banii de Accord?

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post

Stiu, insa la CIP-ul de 11.100 de la Ghia am adauagat aerul conditionat automat (315 euro), pachetul functional 2 care cuprinde ABS, EBD, TCS, ESP, parbriz incalzit, airbaguri laterale si computer de bord (932 de euro), vopsea metalizata (250 de euro), radio CD cu magazie cu 6 CD-uri si comanda pe volan (567 euro), ca sa o duc ca dotari peste Yaris. Totalul iese la 13.164 de euro CIP, ceea ce inseamna un DDP de 15.665, deci oricum cu 800 de euro sub Yaris, la dotari superioare, motor superior ca performante si fiabilitate (pentru ca nu are dezavantajul geometriei variabile), garantie superioara. Ce sa mai spun? OK, toyota o fi mai ieftina, o fi mai buna, dar eu raman la Fiesta :) . Si da, ST-ul a fi urmatoarea masina, pentru ca m-am imbolnavit :D . Si da, visul meu este acel Civic TypeR, dupa care suspini si tu...

 

P.S. am uitat de bricheta lu' tommy, e 13 euro :D

Edited by Brainiac

Share this post


Link to post

Ceee? 13 euro o bricheta? pana si la cazan vine moca... ma rog- multe la cazan vin moca (in special caderile de...piese).

La subiect:

-toyota = fiabilitate. Nu uit de aspect- Corolla lui Tommy e faina rau la interior. Yaris e cam scumpa la ce ofera- insa depinde de gusturi. Auris e masina faina si bine facuta- speram la niste reduceri de pret?!

-rino, pejo, citronel (alea mai merg)- nu as lua nici batut!!!

-nemtoaicele- astea prind bine la romani- nu pierd mult din valoare ca-s... nemtesti.

-coreenele- lasa ca nu treci tu inot sa aduci piesele- vin ele singure. Noi ne-am gandit la sporturi nautice cand ne-am luat Daewoo?!

 

Pana la urma- buzunaru' si ochiu' decid. Bafta!!!

Share this post


Link to post
@Brainiac: la 12.500 CIP e fiesta ST :)

@Moshu: Merci, motor si sasiu primeaza, familia incape intr-un smart :) ) . Ai mers cu Focusul nou? Cel vechi era nasol intradevar. Yaris e considerat in multe aspecte sub multe din colegele de clasa mai noi. In ce fel un Yaris ar putea fi peste un Focus (nou) ?

Su cum m-ar putea tenta un Auris care e la banii de Accord?

 

Am mers eu cu Focus-ul nou. Am la serviciu.

Daca faci abstractie ca interiorul e full PVC & cauciuc ... :) ) masina e ok. La drum lung e nebunie. Sta foarte bine lipita pe sosea si are vana. Noi avem motorul de 1.6 16v. Se infinge frumos de tot.

 

N-am inteles de ce vrei tempomat. Nu de alta, dar in Ro mi se pare complet inutil.

 

Daca vrei fiabilitate maxima cumpara toyota cu incredere. 200.000 are cea de la firma fara o piesa schimbata.

Edited by CieloFan

Share this post


Link to post

Acum vorba lui LucianM, buzunarul si ochiul decid. Fiecare cu preferintele lui, asa e. Eu sincer am vorbit din experienta. Si am zis ce mi-a placut, ca sofer. Asa daca e sa deschid 10 pagini cu oferte si sa incep sa-ti dictez de acolo cat costa fiecare, mi se pare stupid. Asta poti sa o faci singur. Cred ca iti prinde mai bine o parere, chiar daca e foarte personala. Eu am mers cu yaris, benzinar, si stiu ce zic. Nu am zis sa iei yaris neaparat. Dar o toyota din orice clasa e super. Normal ca e mai scumpa decat altele din aceeasi clasa, dar calitatea se plateste. Iar consumul, pe probate, e uimitor de mic. Si cu cutie asistata MM.

La urma urmei printre geamuri electrice, oglinzi incalzite, clima etc mai platesti si brandul. Iar cu garantia iti zic eu, ca proprietar de masina noua: vax. Nimeni nu-si doreste sa ajunga cu masina in service, chiar in garantie fiind. O masina fiabila cu 3 ani e ok. Si in astia trei ani iti doresc sa treci pe la ei numai pentru schimb de ulei si placute.

Succes!

Share this post


Link to post

Multumesc petru impresii. Topicul l-am deschis tocmai ca sa aud parerile celor care au intrat in contact cu masinile cu pricina. Oferte, preturi, timpi, consumuri, etc le stiu pe de rost.

In principal caut opinii comparative despre:

- stabilitate si comunicativitatea directiei

- spatiu

- calitatea plasticelor

- calitatea asamblarii

- antifonarea la viteze mari sau mici

- cat de nervoase sunt motoarele raportat la caii pe care ii au

si mai sunt.

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post

Vin si eu sa dau cu piatra'n Ford: am fost printr'o vara la un TIAB din ala din Port. Erau destul de rarute noile Focusuri, asa ca un amic care lucra ca "prezentator" acolo s-a oferit sa-mi arate, surub cu surub, noua minune Focus. Stiu ca, la ora respectiva, era expus un TDCI 2.0 136CP Ghia, listat la un pret de 23.000DDP (!!!). Am deschis hayonul, numai ca sa raman stupefiat - toate suruburile de prindere se vedeau... frumos, neprotejate, ne-NIMIC, gata gata sa se agate prin orisice bagaje inghesuite...

La nici cativa pasi, frumusete de Mazda3, la un pret de lista de 15mii si'un pic CIP, lucratura exceptionala, portbagaj antifonat ca la carte...

 

CE DIFERENTA!

Ce asamblari la Ford? Ce atata anti-alergie si calitate a...ce?! Nu exista comparatie, si am ramas mut de uimire vazand cat de usor poate pali o "nemtoaica cu traditie" in fata unei "oarecare". Si nu, nu era numai parerea mea - pe langa izbita-mea, mai erau cativa nenici chiar mai mirati ca mine.

 

DAR. In materie de sasiu...mai greut de batut Focusul, mai greut de batut chiar si Fiesta.

Cat despre Toyote, pe mine nu m-au impresionat decat cu statistici. Preturile sunt maricele, calitatea nu e nicidecum ireprosabila (insa, spre deosebire de Chevroleti/Forzi si alte alea, se vede interesul la fiecare imbinare, cat de mica si neinsemnata), motoarele nu exceleaza...

 

In fine. Probabil ca, date fiind conditiile, eu unul as merge pe un Corsa, cat s-o mai putea comanda. Sau chiar un C4 - sa fim seriosi, eu nu-l vad la vanzare pt sub 10mii Eu in urmatorii 4ani.

Insa atentie cu pretul de revanzare, ca nu prea tine, indiferent de marca, atunci cand o dotezi aproape de 'full'. Banuiesc ca se stiu toate astea insa :)

Edited by Immortal

Share this post


Link to post

La baza Mazda 3 e un Focus 1, dar probabil ca japonezul "pune suflet".

 

In 4 ani C4 va fi probabil inlocuit de o versiune noua si va fi ajunge la vanzare la fel cum e acum un Xara, adica pt un 1.6 benz de 4 ani 6-7k euros:

http://www.autovit.ro/masini/citroen/xsara/

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...