Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

In afara de aspect si ergonomie (asta e !) ii reprosez franele ... Sunt pu si simplu criminale ... Fara ABS, pentru un sofer mai neexperimentat, masina aia este pur si simplu bilet spre puscarie ...

Share this post


Link to post
Accent nu are o singura stea, baietii nu se dezmint cand vine vorba de reclama bazata pe informatii false.

...

 

pai de aici http://www.euroncap.com/tests/hyundai_accent_1998/36.aspx nu se intelege deloc ca ar avea 2 ... > :)

 

are 1 si ceva ... da nu are doua

 

In afara de aspect si ergonomie (asta e !) ii reprosez franele ... Sunt pu si simplu criminale ... Fara ABS, pentru un sofer mai neexperimentat, masina aia este pur si simplu bilet spre puscarie ...

 

nu te repezi sa dai vina pe frane ... anvelopele sunt de tot cacao ... franele de bine de rau sunt Oki

Edited by tarzy

Share this post


Link to post

tarzy, nu ar fi rau daca te-ai uita la anul masinii aceleea. S-ar putea sa te apuce brusc o durere de cap, s-ar putea sa nu aiba cum sa se intample asta.

Share this post


Link to post

Cum loganul e o masina ce se bate in clasa lui cu masinile de 10 ani.. e normal sa puna un test de 10 ani, voit .. sau mai degraba.. ne_voit =))

Stroe a lansat supra oferta, dacian logan luxury cu ochelari de.. ceata ;)

Edited by Tommy

Share this post


Link to post
tarzy, nu ar fi rau daca te-ai uita la anul masinii aceleea. S-ar putea sa te apuce brusc o durere de cap, s-ar putea sa nu aiba cum sa se intample asta.

 

 

daca tu vezi alt model de accent mai nou ... zi-mi si mie sa nu mor prost

Edited by andreib
Pentru atacuri la persoana si limbaj de periferie ai gresit forumul

Share this post


Link to post

De asta ai auzit?

post-5484-1222517600_thumb.jpg

 

Nu c-ar fi Bucurestiul plin de ele...

Ca n-a fost testat, asta este alta treaba, insa nici Lamborghini Gallardo n-a fost testat, sau Ferrari Enzo si n-auzi pe nimeni dandu-si cu parerea despre cat de sigure/nesigure sunt.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Conform spuselor lui Tommy, Loganul este o masina de acum 10 ani (tehnologic vorbind). In ciuda faceliftului (dupa care, parerea mea, arata mai bine , e mai bine lucrata la interior dar si la exterior), ma indoiesc ca ar fi facut ceva referitor la siguranta. E aceeasi marie cu alta palarie. Aceleasi motoare...etc. Sandero nu e altceva decat varianta hatchBack a lui Logan.Ca si dacia liberta (1320/1325/CN) pentru dacia 1300&co. Dacia Logan e mai degraba de generatie cu Cielo . In plus de asta, nu vad eu masina Romaneasca, cu 4 stele. Ca dupa ce s-or apuca romanii sa puna tabla mai subtire si sa faca alte hotii si alte matrapazlacuri cum au facut cu dacia 1300...Parca vad ca o sa se produca Logan inca vreo ...30 de ani de acuma...daca Dacia si Renault iar divorteaza. Dar stai ca au planuri: Un SUV, un model gen Laguna, ba chiar si ceva de gen VelSatis...Audi A6 vezi ca ai concurenta!!! :) ) :P =))

 

 

Referitor la stele: Nu te poti convinge de siguranta unei masini decat dupa ce vezi accident pe viu cu masina respectiva. Si sincer am vazut destule accidente mortale cu Logan. Am vazut si cu Kalos si cu aveo ,doar raniti (mai mult sau mai putin grav) nu morti. La fel am vazut si accidente mortale cu Renault Megane II, Ford Focus II, VW Golf IV. Testele de impact se fac la 64 km/h si 80 km/h. Si sunt teste de laborator. Cum zicea Tolin , au caracter de unicat. In trafic treaba e alta. Apropo: Dumitru Tinu parca a murit in Volvo S40 (se zicea ca e masina sigura ) , Laura stoica in Clio Symbol pocnit frontal de o Dacie papuc. Concluzia e ...cum te ia. Centura de siguranta salveaza de multe ori vieti(exceptie cele nepretensionate de la vechile dacii si oltcit)

 

Si apropos: cum se face ca: KALOS are 3,5 stele la impact frontal si aveo are 2 ? Cat timp sunt aceeasi masina.

Share this post


Link to post
De asta ai auzit?

...

 

Nu c-ar fi Bucurestiul plin de ele...

Ca n-a fost testat, asta este alta treaba, insa nici Lamborghini Gallardo n-a fost testat, sau Ferrari Enzo si n-auzi pe nimeni dandu-si cu parerea despre cat de sigure/nesigure sunt.

 

eu vorbeam STRICT de lista masinilor testate

 

personal consider testarea NCAP mai mult marketing decat o evaluare pertinenta ... nu am vrut decat sa arat ca, cel putin in acest caz autorul articolului, nu era chiar in balarii, iar Satori (si poate si altii) ar trebui sa se informeze mai bine inainte sa-mi judece afirmatiile, nu de alta dar nu prea-mi sta in obicei sa vorbesc din burta.

Edited by tolin
Ai ajuns sa citezi si poze ?

Share this post


Link to post

O mai dai inca o data la intors daca iti spun ca modelul actual de Accent a fost testat de "un ncap"? Ba ca nu exista Accent nou, ba ca nu e pe lista, ... dar tu te informezi, nu? :D

Funny! Tell me more!

 

Tudor, siguranta nu e data de grosimea tablei. Mai informeaza-te.

Share this post


Link to post
... Centura de siguranta salveaza de multe ori vieti(exceptie cele nepretensionate de la vechile dacii si oltcit) ...

Asta de unde ai mai scos-o ? Nu-i salveaza pe fraierii care pun centura pe ei ca pe un cuier, de forma. Altfel, au dezavantajul ca nu te mai poti misca in scaun si ca atarna inestetic prin masina, dar daca nu strangi bine centura, este ca si cum n-ai pus-o.

Edited by tolin

Share this post


Link to post
O mai dai inca o data la intors daca iti spun ca modelul actual de Accent a fost testat de "un ncap"? Ba ca nu exista Accent nou, ba ca nu e pe lista, ... dar tu te informezi, nu? :D

Funny! Tell me more!

 

Tudor, siguranta nu e data de grosimea tablei. Mai informeaza-te.

 

 

asa ... daca nu te deranjeaza ... ne onorezi si pe noi cu un link ... ceva unde putem vedea rezultatul testarii ptr accentul asta mai nou?

Share this post


Link to post

Ideea era ca ala prezentat in test este cel vechi ...

Share this post


Link to post

@Tolin:

Centura de siguranta salveaza viata , si de multe ori e diferenta mare de la "cu centura " la " fara centura" . Aia de Dacie 1300 si de Oltcit de cand tragea politia cu arcul , nepretensionata de statea bleaga pe tine nu prea vad ce siguranta oferea. Nu ca as fi avut un accident in care sa fi suferit din cauza acelei centuri. Chiar si cu reglajul ala antic, e un pericol (din punctul meu de vedere) . De -aia eu la Dacia veche imi montasem pretensionate si dadusem jos muraturile alea de...sfori de legatorie. MAi ales cand centura se rasucea de se facea sfoara. Si astfel rasucita era o adevarata arma mortala. Astazi, eu nu am mai vazut nicaieri masina fara centura de siguranta pretensionata. Centurile pretensionate erau prezente in vest inca de prin anii 70 - 80. Chiar si pe Daciile dupa 1990 s-au montat pretensionate.

 

@Satori: Referitor la tabla , DA , aici ai dreptate.Nu depinde doar de grosimea tablei aceasta siguranta. Dar nici sa ai staniol de ciocolata pe masina. MA refeream la cat vor fura romanii nu doar la tabla ci si la alte chestii sau din fusereala specifica romaneasca, vor uita sa lege un fir, sa puna un conector, si airbagul sa nu sara in caz de impact. Sau da eroare din fabrica la airbaguri, la senzori, face romanul niste improvizatii, sunturi ,etc. si gata. MERGE SI ASA!

Share this post


Link to post

Pai daca o lasai larga... Mie nu mi s-a rasucit niciodata.

Share this post


Link to post
la cat vor fura romanii nu doar la tabla ci si la alte chestii sau din fusereala specifica romaneasca

 

Despre ce si cit fura romanii scrie si aici

Share this post


Link to post
Conform spuselor lui Tommy, Loganul este o masina de acum 10 ani (tehnologic vorbind). In ciuda faceliftului (dupa care, parerea mea, arata mai bine , e mai bine lucrata la interior dar si la exterior), ma indoiesc ca ar fi facut ceva referitor la siguranta. E aceeasi marie cu alta palarie. Aceleasi motoare...etc. Sandero nu e altceva decat varianta hatchBack a lui Logan.Ca si dacia liberta (1320/1325/CN) pentru dacia 1300&co. Dacia Logan e mai degraba de generatie cu Cielo . In plus de asta, nu vad eu masina Romaneasca, cu 4 stele. Ca dupa ce s-or apuca romanii sa puna tabla mai subtire si sa faca alte hotii si alte matrapazlacuri cum au facut cu dacia 1300...Parca vad ca o sa se produca Logan inca vreo ...30 de ani de acuma...daca Dacia si Renault iar divorteaza. Dar stai ca au planuri: Un SUV, un model gen Laguna, ba chiar si ceva de gen VelSatis...Audi A6 vezi ca ai concurenta!!! :) ) :P =))

 

 

Referitor la stele: Nu te poti convinge de siguranta unei masini decat dupa ce vezi accident pe viu cu masina respectiva. Si sincer am vazut destule accidente mortale cu Logan. Am vazut si cu Kalos si cu aveo ,doar raniti (mai mult sau mai putin grav) nu morti. La fel am vazut si accidente mortale cu Renault Megane II, Ford Focus II, VW Golf IV. Testele de impact se fac la 64 km/h si 80 km/h. Si sunt teste de laborator. Cum zicea Tolin , au caracter de unicat. In trafic treaba e alta. Apropo: Dumitru Tinu parca a murit in Volvo S40 (se zicea ca e masina sigura ) , Laura stoica in Clio Symbol pocnit frontal de o Dacie papuc. Concluzia e ...cum te ia. Centura de siguranta salveaza de multe ori vieti(exceptie cele nepretensionate de la vechile dacii si oltcit)

 

Si apropos: cum se face ca: KALOS are 3,5 stele la impact frontal si aveo are 2 ? Cat timp sunt aceeasi masina.

 

oare de ce atunci cand vorbim de euroncap singurii care nu cred in rezultatele alea (in sensul ca ei cred ca is manarite testele) sunt proprietari de aveo? Cat despre 4 stele, mai urmeaza sa apara oficial pe pagina euroncap-ului, si atunci va fi de 4 stele. Indiferent ca zice userul x de pe aici altceva. Cat despre aveo in care nu ai vazut morti :) > :)

Share this post


Link to post

Citez: "La Logan, la un impact mai serios, motorul cade sub masina, coloana de directie se rupe, pedalierul la fel. La Aveo o sa le ai pe toate in brate, caz in care nu te mai salveaza niciun airbag. Sunt de acord ca airbag-urile ajuta foarte mult, dar nu vor compensa niciodata lipsa unei structuri de rezistenta bine gandita."

 

Sursa: garajul.ro

Share this post


Link to post
Apropo: Dumitru Tinu parca a murit in Volvo S40 (se zicea ca e masina sigura )

Orice masina e sigura probabil pina la o anume viteza intr-o anume situatie.. mai sigura ca o bicicleta sau motocicleta sa spunem.

Prima parte.. ca a murit acolo.. hmmm unii zic ca multi se indoiesc.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post
Despre ce si cit fura romanii scrie si aici

Atata timp cat un presostat de servodirectie, pe vremea cand avea cod de dacia (6001....), costa 24 ron, de cand are cod renault (7700...), costa 280 ron, normal ca toata lumea cauta surse alternative de piese de schimb, ca doar nu-i nebuna sa dea un procent frumusel din salariu pe un chistoc de tigara.

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post
Si apropos: cum se face ca: KALOS are 3,5 stele la impact frontal si aveo are 2 ? Cat timp sunt aceeasi masina.

Păi... nu prea mai sunt aceeaşi maşină.

Şi, din câte îmi amintesc, 2 stele are Aveo Sedan, iar 3 (sau 3,5 probabil) are Kalos Hatchback.

Share this post


Link to post
Ideea era ca ala prezentat in test este cel vechi ...

 

 

pai ... ala e SINGURUL testat ... sau ma rog ... singurul la care au fost publicate rezultatele

 

oricum ... chiar nu inteleg care e relavanta acestuyi lucru pe acest topic?

 

banuiesc ca accent vs logan se discuta in alta parte

Edited by tarzy

Share this post


Link to post

Da, in alta parte... pe drum. Drive your way! > :)

Share this post


Link to post
pai ... ala e SINGURUL testat ... sau ma rog ... singurul la care au fost publicate rezultatele

 

oricum ... chiar nu inteleg care e relavanta acestuyi lucru pe acest topic?

 

banuiesc ca accent vs logan se discuta in alta parte

Sa mor daca inteleg ce doresti! Vrei sa ne dovedesti ca sandero este mai sigur ca o masina NETESTATA?!?!?! Sunt o gramada de masini netestate si nimeni nu-si pune intrebari despre ele, poate, doar proprietarii de logan. De ce nu faceti frate un topic in care sa discutati daca loganul este mai sigur ca nu stiu ce model de lambo sau ferrari, sau mai stiu eu ce masina, ca nici alea nu au fost testate. Nu inteleg ce vrei sa dovedesti cu asta, nu inteleg unde duce discutia asta.

 

Asa te-ai contrazis cu mine si cu spatiul pentru cap mult prea mic in matiz in comparatie cu loganul si ti-am aratat ca esti extrem de subiectiv.

Share this post


Link to post

Depinde cu ce compari, in accidentul dintre Logan si Polo a castigat Loganul :D

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...