Jump to content
Sign in to follow this  
hitman

Patzanii aflate in SERVICE si nu numai

Recommended Posts

Azi am facut revizia la Matiz la Sebastian. Misto, dar nu despre asta e vorba. Stind in baruletzul de acolo am aflat urmatoarea patzanie.

Am stat de vorba cu cineva care venise cu un Cielo Exe LPG luat la mina a doua de la Autosig, la 50k km. A avut urmatoarea problema: a spalat motorul, la unii cu jet de apa, si au inceput problemele dupa aia: rateuri, capacul de la filtru de aer aproape zburat, etc. Aia de la service au gasit apa in fisele de busii si in alte kkutri. Deci nu va spalatzi motoarele la WOO-uri, ca e naspa. Eu auzisem de o regula: motoarele pe injectzie nu se spala.

A doua chestie e ca Cieloul asta avea probleme cu GPL-ul de la inceput. Ba se intrerupea motorul, ba consuma gas 20 la suta. Situatzia sa rezolvat dupa ce baietzii de la Radacini Vitan iau reglato k lumea. Surpriza: exista fff putzine service Daewoo care se baga la gas. Propietarul masinii a zis ca aia de la Craiova lau chemat acolo sa o regleze, ca cica in Bucuresti nu e nici unul Daewoo pe gas. De abia ia gasit pastia de la Radacini Vitan care siau cumparat scule de gas de curind, ca sa nu faca drumul pina la Craiova.

Share this post


Link to post

Cam abureala faza cu spalatul. Cred ca nu stiau cum sa scape de el. De exemplu si mie mi-au gasit fisele de la bujii (de fapt capul bujiei) oxidate ca de la apa, iar masina mea nu a vazut spalatoria de 2 ori intr-un an, si nu a fost spalat motorul, de fapt nici nu s-a insistat in zona fata.

Cu Radacini Vitan, nu cumva acum 2 saptamani a fost la reglaj la service? Ca daca da, a fost promotia de la Daewoo, de fapt chemarea Cielo Euro III LPG pentru nu stiu ce verificari, chemare mascata prin promotia de service. Eu am fost pe acolo, si nu prea mi-au parut profesionisti baietii. Stateau vreo 5-6 calare pe un Cielo si se uitau la testeru' ala, dar unu nu a fost in stare sa vina sa-mi schimbe bujiile, a trebuit tipul de la Craiova sa se duca sa-l ia cu forta pe unu, si mi-a schimbat bujiile asa in doru' lelii, de a durat 50min schimbat 3 bujii, cu tot cu dus pana la magazie si luat bujii (proaste de altfel).

Share this post


Link to post

Posibil sa fi fost acu' 2 sapt. nu a fost abureala, ca am auzit cum facea Cieloul inainte sal bage in atelier. Dupa ce au sters aia si curatzat de apa a mers ok. Apropo, iam zis tipului de situl clubwoo. Se da prima daca aduci noi membrii? :mrgreen:

Share this post


Link to post

Nu, se da BRRC de catre noii veniti :lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Se da prima daca aduci noi membrii? :mrgreen:

 

 

...Da dar numai prima ... la stinga ca e cu cedeaza trecerea . :lol:

Share this post


Link to post

Un vechi amic mi-a povestit azi faptul ca si-a lovit renoul Clio diesel in fatza (ala de 65 CP), iarna trecuta. Tocmai renuntase la Casco cu 3 luni in urma. Avarii bara, plasticuriile din fatza si alte kkt. practic nu a fost o avarie mare, doar niste table si plasticuri rupte. Cost cu piese si reparatzii: 20 mil. :scarpin: Defapt el a vrut sa ma felicite ca am Cielo si nu 'din astea scumpe' :mrgreen: ca 'uite ce se poate intimpla'! :mrgreen:

Share this post


Link to post

Scuze ca postez a treia oara dar am ris cu lacrimi:

Share this post


Link to post

@body: ce-ar fi sa incercam sa nu mai fim rai? stam mai multi si pe DaciaCLub, dar nu e cazul sa ne manifestam pretinsa superioritate in felul asta ... pentru circoteli, avem un topic de 39 de pagini despre Logan ...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...