Jump to content
Sign in to follow this  
Ioana

reglaj aer carburator?

Recommended Posts

Intrebare: (again...) ca nu mai termin cu belelele la mashinutza asta...

Mi s-a rupt cablul ala de reglaj aer carburator si nu gasesc pe nicaieri unul... cik ar fi cam sub 50.000, da nimeni n-are si nici comanda nu... am sunat la magazinul de la Muncii si la ala de pe Vacaresti...

Aveti fo idee?

Sorry ca n-am venit la intilnire, da am avut probleme cu mashina, motorul refuza sa ramina pornit, indiferent de cit ma incapatinam sa accelerez...

Sunt ink in rodaj, mai am fo 200 din cei 500... si paraie si caraie rau cind o turez... mentionez ca sunt incepatoare si la 45km/h sunt deja intr-a patra, deci mie- greu sa cred ca o fortez...

Thx.

Share this post


Link to post

tico-loshilor, saritzi in ajutorul fetei cu cablul respectiv sa cu sfaturi..

cat despre schimbatul treptelor...

cu 1a pleci de pe loc, a 2a pana la 40max, a 3a pana la 60max, a 4a pana la 80 max, restul cu a 5a.

asta pentru o utilizare normala!

la o depashire te duci cu a 3a pana la 100 daca e cazul..

Share this post


Link to post

Da, teoretic jtiu, da mecanicu mi-a zis ca in rodaj sa skimb a treia la max 30, a patra la 40, iar a 5 a deloc, ar merge la 70 da io n-am voie sa-i dau atita...

sa inteleg ca nu e bine? io-s mai domoala asa, adeca in oras nu depasesc niciodata 60, iar in afara mai mult de 80 n-am dat.

apropo, mi-am facut consumu: 4.3 %, in conditiile in care cam 2/3 din drum a fost in afara (Bucurejti snagov si retur). E de bine?

Share this post


Link to post

pai mergi pana la 60 intr'a 3a shi acolo ii dai a 4a si o tzii asha...

decat sa mergi cu a 4a la 45... e mult subturat, uzura mare...

Share this post


Link to post

nu e bre subturat... pe de alta parte, ce intelegi tu prin subturat (era la misto ca o dam in balarii pe tema asta).

 

ioana, ce ti-a zis lucian este sa mergi normal, exact asa merg eu pentru un consum optim de benzina. Asta se vede si din consum. Taica-miu avea o vorba: daca consumul este in limite => motorul nu are nevoie de reglaje (sau cel putin carburatorul). Bujii, fise de bujii ai schimbat. Poate repartitorul (delcoul) e spart si scapa scanteie, filtrul de benzina samd.

 

Ieu mai am o temere la motorul tau: s-ar putea sa fie necesar si un reglaj de supape daca spui ca nu merge rotund. Carburatorul are ventile electronice si alea ori merg ori nu merg.

Din ce am vorbit si eu cu mecanicu' el zice ca masina a fost calarita rau si si-au cam bagat picioarele in ea asa ca s-ar putea sa mai ai de reparat la ea.

Uleiul cam asa e la un motor alergat - negru. Si se innegreste chiar daca l-ai pus, dai drumul la motor, si apoi il dai afara. Nu cred treaba cu neschimbatul... O fi tampit Lucian dar nici sa-ti faca rau nu-l cred in stare... Plus ca daca nu a schimbat uleiul, exista un procentaj mare de sanse sa ai pb cu motorul si tot el intra in kkt.

Share this post


Link to post

Cind schimba uleiul de obicei se schimba si flitrul. Daca ala e jeghos si plin de parf insemna ca nu a fost schimbat.

----

Insista la aia de pe Vacaresti sa-l aduca pe comanda. Mie mi-au adus diverse trebushoare. Se poarta cam ciudat cu fetele. Nu inteleg de ce dar fac pe destepti. Trimite pe cineva sa intrebe si se va rezolva.

In caz ca nu si nu gasesti nicaieri incerca la un parc de dezmembrari. E unul OK linga strandul Titan.

Share this post


Link to post
Da, teoretic jtiu, da mecanicu mi-a zis ca in rodaj sa skimb a treia la max 30, a patra la 40, iar a 5 a deloc, ar merge la 70 da io n-am voie sa-i dau atita...

sa inteleg ca nu e bine? io-s mai domoala asa, adeca in oras nu depasesc niciodata 60, iar in afara mai mult de 80 n-am dat.

apropo, mi-am facut consumu: 4.3 %, in conditiile in care cam 2/3 din drum a fost in afara (Bucurejti snagov si retur). E de bine?

 

la consumul asta(e chiar ca la carte) ce te intereseaza reglaj de aere si altele la carburator?????

nu umbla la reglaje daca nu-i cazul.

Share this post


Link to post

pai un specialist (mecanic) mi-a zis ca motoru nu merje rotund probabil din cauza acelui reglaj de la carburator... si a dat omu sa invirta surubu si a ramas cu tot sistemu in mina, ruginise si s-a ruPt de tot.

Cu uleiul nush ce sa zic, teoretic trebuia sa fi schimbat Lucian si filtrul...

sper sa fie suficiente reglajele de dupa rodaj ca sa fie totul ok...

si cu piesa cu pricina, o sa rog pe cineva sa intrebe ptr mine, dak ziceti ca n-au pentru fete... ce timpenie.

sunt multumita de consum, numa ca ma deranjeaza huruitul de la motor, de asta ma gindesc ca poate ceva mai serios nu e in regula...

o sa vin maine sa va uitati si voi prin ea, sigur aveti ceva de zis... sper numa sa fie de bine :) .

Share this post


Link to post

Vino joi la palat sa vad si eu masina! King Campione e magazinul dupa Serban Voda spre intersectia cu Sos Viilor pe dreapta unde au de toate i aduc orice la comanda! Vb joi si dak e ma interesez eu acolo pt k stau prin zona! SUCCES

Share this post


Link to post
si cu piesa cu pricina, o sa rog pe cineva sa intrebe ptr mine, dak ziceti ca n-au pentru fete... ce timpenie.

Nu am zis ca nu au pt fete ci ca nu se poarta bine. Incerca sa dai comada prin telefon, atunci nu comenteaza. Numarul e pe la utile.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...