Jump to content
Sign in to follow this  
ticodriver

Seat Cordoba 1.4 Vs Opel Corsa 1.2

Recommended Posts

Este Euro3 stai linistit si are 55kw adica 75CP ,este un motoras bun si ieftin de intretinut fiind cu pompa rotativa .

Trebuie insa curatat EGR-ul , traseul de turbo (intercoolerul) si eventual turbina .

 

PS> chiar daca are doar 75CP ,se poate duce la 100CP si asta doar cu 250 E :D

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post

Adica inapoi la 75CP, cum era cand a iesit pe poarta... cu doar 250E

Share this post


Link to post

Cred ca ti-se trage de la fumat :) )

Deci 75CP are DIN fabrica si primeste 25CP dupa remapare ,deci 100CP :D

Share this post


Link to post

Cu chip-uirea sa vad cum stau cu banii dupa ce ii schimb distributie, placute, caucicuri (care are noi, dar sunt de iarna si ar fi pacat sa nu am si unele de vara :D ), ulei, filtre si mai stiu io ce dracu.

In alta ordine de idei, am fost cu masina la un service, la niste cunostinte si mi-au zis si aia ca a fost lovita, dar nu e nimic grav (asta imi zisese si vanzatorul :P )..singura problema ar fi ca ii supureaza radiatorul pe la fund, dar ma gandesc ca poate fi umed si de la furtunul de scurgere a condensului de la AC!? Ideea e ca are lichid de racire suficient si vanzatorul a zis ca nu a completat el nimic :-W

Share this post


Link to post

Cati km are masina si la ce bani?

Unde a fost lovita?

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post

43kkm, lovita in aripa

Share this post


Link to post
Cred ca ti-se trage de la fumat :) )

Deci 75CP are DIN fabrica si primeste 25CP dupa remapare ,deci 100CP :D

 

Tu aduni trecutul cu viitorul, nu? Avea 75CP... candva. Acum se chinuie mai mult sa scoata fumul pe teava de esapament decat sa faca masina sa inainteze.

Share this post


Link to post

Nu face fum Sato. Problema e ca sunt io tentat sa-i dau goarna si dupa 3500rpm...deh, deprinderi de ticoist benzinar :P

Share this post


Link to post

Problema cea mai grava cu masinuta ta este ca a fost lovita ,cel mai bine mergi la cineva cu un tester si vezi daca au fost AIRBAGurile sarite .

Share this post


Link to post

Seat Cordoba ... am mers saptamana asta cu 2 modele (adica ani diferiti ) si sunt ... ok . Ambele erau diesel si trageau bine :)

Share this post


Link to post

Mda, si eu as vrea un Cordoba ASV Stage 1 la 148 de cai.

Share this post


Link to post

Azi am cumparat masinutaaaa...e super tare :banana: si imi place ca e varianta de echipare sport :mrgreen: cu super scaune, volan si schimbator de piele, bord aluminiu etc. Urmeaza maine noi poze cu dansa, dar la "Masina mea".

Share this post


Link to post

Deci pina la urma ai luat Corsa 1.7 dti ?

Astept poze si opinii :D

Share this post


Link to post
...un Cordoba ASV Stage 1 la 148 de cai.

 

 

 

Nu cred ca aveau mai mult de 100cp :|

Edited by vio.p

Share this post


Link to post

Sunt care au ;)

Share this post


Link to post
Nu cred ca aveau mai mult de 100cp :|

 

=)) cum sa nu aiba mai mult de 100CP ,asta spunea si Esparatul Cordoba cu 1.9 TDI motor ASV ,110CP stock care ajunge la 148CP dupa chiptuning .

Acum cea mai potenta Cordoba are 130CP tot din 1.9 tDI .

Share this post


Link to post
Acum cea mai potenta Cordoba are 130CP tot din 1.9 tDI .

 

Este, dar trebuie sa te obisnuiesti cu consum de benzinar la diesel(plus ca atunci cand spui cuiva cat iti consuma spui ceva de genu: 7 motorina la suta si 0.5 ulei la mie), si cu zgomot de tractor. Personal nu as alege niciodata un motor PD sub 2 litri, poate doar cele de 150 si 170 de cai.

Cele mai reusite motoare de la VAG sub 2 litri mi se par cele de 81kw, in special ASV. Pacat ca sunt euro 3 doar din 10/2001 si nu prea le gasesti asa des pe afara dupa acea data. Nu sunt pretentioase la motorina si sunt mai fiabile si mai usor de intretinut de 10 ori decat PD-urile, nu mai vorbesc de consum.

 

Apropo, Bogdane, e genial numarul(TR 4 6TOR).

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post
... cu zgomot de tractor...

 

Mie imi place cu toarce ... :P

Share this post


Link to post

@Esperatul

NU chiar ,motoarele PD consuma ulei doar in primii km de viata ,dupa care nu mai consuma ulei ,gasesti mai multe informatii pe vwforum ,tdiclub si vwvortex .Motoarele PD nu sunt mai proaste sau mai bune decit cele cu pompa rotativa ,sunt doar mai gurmande .Uleiul pt PD nu mai este asa de scump ,deci intretinerea nu este de 10 ori mai costisitoare ci doar de 1.5 ori .

Si motorul ALH de 66kw pe care il am eu este performant si se poate ajunge foarte usor la 148CP ,trebuie doar diuze de ASV +chiptuning ,pompa de injectie fiind aceiasi .

Pe o caroserie usoara de Ibiza sau Cordoba fac minuni aceste motoare ,oricum cele mai puternice versiuni de motoare pt aceste caroserii sunt 1.9tdi ,cum este si pentru Fabia RS oricum aceste masinute sunt adevarate bombe pe sosea :D

 

PS> deci sa ma mut in Teleorman ? =))

Share this post


Link to post

Deci intr-un cuvant mi-ai confirmat tot ce am zis despre PD-uri, merci .

Nu imi aduci informatii noi despre ALH-ul tau, ai noroc de faptul ca ai VNT17, cu duze de 0.205 ai rezolvat problema.

Share this post


Link to post
Azi am cumparat masinutaaaa...e super tare :banana: si imi place ca e varianta de echipare sport :mrgreen: cu super scaune, volan si schimbator de piele, bord aluminiu etc. Urmeaza maine noi poze cu dansa, dar la "Masina mea".

 

Si cu asta, basta! Ca devine iar diesel vs everything :-W

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...