undoz Posted July 26, 2004 am dat peste un test interesant despre filtrele de aer .. merita sa aveti rabdarea sa-l cititi ca sa nu dati bani degeaba pe viitor http://www.bobistheoilguy.com/airfilter/airtest1.htm http://www.bobistheoilguy.com/airfilter/airtest2.htm http://www.bobistheoilguy.com/airfilter/airtest3.htm Share this post Link to post
VAXXi Posted July 26, 2004 Rezumatul fiind deci că filtrele "de fiţe", de se cuvânt_urâtăţă cu uleiuri şi kit-uri speciale de împrospătare, sunt cam la fel cu cele tradiţionale . Share this post Link to post
undoz Posted July 26, 2004 yep , iar diferenta dintre flow-ul de aer cu filtru sau fara filtru este nesemnificativa , cel putin la masinile normale , pe langa asta filtrele "de fiţe" nici nu-si fac treaba prea bine in a filtra aerul Share this post Link to post
VAXXi Posted July 26, 2004 Plus că filtrele "sportive" sunt mai scumpe la cumpărare, mai scumpe la întreţinere (cu acele kituri de împrospătare), şi cu efect aproape nul pentru motoarele noastre tradiţional-familiste... în concluzie, "go-go SC RomCarbon SA Buzău" :thumbr:. Share this post Link to post
undoz Posted July 26, 2004 http://forums.swedespeed.com/zerothread?id...1&postid=195593 Share this post Link to post
VAXXi Posted July 26, 2004 I presently own three Porsches (all vintage wasserpumpers), two Volvos, a TVR, and an Italian exotic investment grade automobile. Wow. Are 3 Porsche şi TVR. :coool: Interesante articolele, se cam dovedeşte că filtrele cu pretenţii sunt un mare fâs. Share this post Link to post