Alinutz Posted April 9, 2006 Salutare. Am si eu un Lacetti CDX cu vreo 3300km. De curand am observat o chestie deranjanta pt mine : cand pornesc AC-ul motorul in plaja 2200-2800 merge innecat. Nu foarte rau, dar suficient ca sa o simti si sa te deranjeze. Ca niste ciupituri ale acceleratiei. M-am gandit ca ar fi cumva ceva de la injectoare infundate, si i-am facut o "cura" de vreo 10km in viteza a 4-a, la 4000 ture (cu aproximatie) ... dar vad ca problema persista. Inca nu am apucat sa vb cu cei de la service, dar cred ca voi ajunge acolo. A mai simtit cineva ? Share this post Link to post
Satori Posted April 10, 2006 Tu credeai ca ai injectoarele infundate pentru ca DOAR atunci cand porneai A/C tragea mai greu? Apropo, de cand ai masina? Acum ai pornit A/C pentru prima oara? Share this post Link to post
hawkeye Posted April 10, 2006 Cam ciudat sa mearga innecat asa de sus, poate pana in 2200-2300, dar peste turatia asta n-ar trebui sa mai fie vreo diferenta. Cauta aici despre reset ecm + idle learn procedure (e descris foarte bine de ovi_jer), iar daca te simti curajos poti vedea daca simti vreo diferenta cu jumperul de CO95 scos. Share this post Link to post
Alinutz Posted April 10, 2006 (edited) @Satori spre rusinea mea, nu am stiut ca AC-ul trebuie pornit aproape in fiecare sapt. iar masina o am de o luna jumatate. Am mai pornit AC-ul de vreo 2, 3 ori, dar pentru scurt timp, 1 minut, 2 ... Nu am spus ca trage mai greu, am spus ca merge innecat ... hacaie (daca pot zice asa), nu ca o Dacie din 80 si, dar oricum, deranjant pt o masina noua La o pedala constanta, mai are "infranari" si "acceleratii" fine, dar sunt ... @hawkeye Din cate am citit pe forum, si daca am inteles bine, Lacetti nu ar mai avea acel jumper ?! Edited April 10, 2006 by Alinutz Share this post Link to post
Satori Posted April 10, 2006 Primul pas este sa ii dai un reset si sa o inveti cu A/C. Apoi mai vedem. Share this post Link to post
Abram Burel Posted April 10, 2006 Eu unul nu prea inteleg ce legatura are regimul "idle" cu turatia de 2200-2800. La turatia asta zic ca nu ar fi nevoie de "compensare". Trebe' sa fie altceva. S-ar putea ca memoria sa-mi joace feste si in consecinta sa bat campii, dar parca Lacetti avea actuator pe clapeta de aer si comanda electronica?! O avea legatura? Share this post Link to post
Alinutz Posted April 10, 2006 Resetul si idle learn din pacate nu a rezolvat nimic De service-ul din Craiova mi s-a spus sa fug, chiar de persoana din interior, asa ca ... ce ar mai fi de facut ? Si ca un offtopic, a mai avut careva din Craiova probleme si a apelat la service ? Share this post Link to post
Satori Posted April 10, 2006 Tine-l pornit full time cateva zile. Daca nici atunci nu se rezolva, treci in service. Share this post Link to post
Alinutz Posted April 10, 2006 Ar putea sa aiba vreo legatura cu faptul ca nu l-am pornit mult timp (cred ca mai bine de o luna) ? Share this post Link to post
Alinutz Posted April 15, 2006 (edited) Pot spune spre marea mea usurare ca problemele au disparut, odata cu utilizarea mai accentuata a AC-ului. Se pare ca a fost o "tusa" la inceput P.S. chiar daca ar fi fost vreo problema, dupa bine-cunoscuta faima a service-ului din Craiova ... mai bine ma duceam in alt service Edited April 15, 2006 by Alinutz Share this post Link to post
perfidus Posted April 17, 2006 Ai scapat ieftin! Era cineva pe aici cu un caz de compresor AC gripat la un Kalos. Share this post Link to post