Jump to content
Sign in to follow this  
Alinutz

Probleme Legate De Ac

Recommended Posts

Salutare. Am si eu un Lacetti CDX cu vreo 3300km. De curand am observat o chestie deranjanta pt mine : cand pornesc AC-ul motorul in plaja 2200-2800 merge innecat. Nu foarte rau, dar suficient ca sa o simti si sa te deranjeze. Ca niste ciupituri ale acceleratiei. M-am gandit ca ar fi cumva ceva de la injectoare infundate, si i-am facut o "cura" de vreo 10km in viteza a 4-a, la 4000 ture (cu aproximatie) ... dar vad ca problema persista. Inca nu am apucat sa vb cu cei de la service, dar cred ca voi ajunge acolo. A mai simtit cineva ?

Share this post


Link to post

Tu credeai ca ai injectoarele infundate pentru ca DOAR atunci cand porneai A/C tragea mai greu? :D

 

Apropo, de cand ai masina? Acum ai pornit A/C pentru prima oara?

Share this post


Link to post

Cam ciudat sa mearga innecat asa de sus, poate pana in 2200-2300, dar peste turatia asta n-ar trebui sa mai fie vreo diferenta.

Cauta aici despre reset ecm + idle learn procedure (e descris foarte bine de ovi_jer), iar daca te simti curajos poti vedea daca simti vreo diferenta cu jumperul de CO95 scos.

Share this post


Link to post

@Satori spre rusinea mea, nu am stiut ca AC-ul trebuie pornit aproape in fiecare sapt. :( iar masina o am de o luna jumatate. Am mai pornit AC-ul de vreo 2, 3 ori, dar pentru scurt timp, 1 minut, 2 ...

Nu am spus ca trage mai greu, am spus ca merge innecat ... hacaie (daca pot zice asa), nu ca o Dacie din 80 si, dar oricum, deranjant pt o masina noua :( La o pedala constanta, mai are "infranari" si "acceleratii" fine, dar sunt ...

@hawkeye Din cate am citit pe forum, si daca am inteles bine, Lacetti nu ar mai avea acel jumper ?!

Edited by Alinutz

Share this post


Link to post

Primul pas este sa ii dai un reset si sa o inveti cu A/C. Apoi mai vedem.

Share this post


Link to post

Eu unul nu prea inteleg ce legatura are regimul "idle" cu turatia de 2200-2800. La turatia asta zic ca nu ar fi nevoie de "compensare".

Trebe' sa fie altceva. S-ar putea ca memoria sa-mi joace feste si in consecinta sa bat campii, dar parca Lacetti avea actuator pe clapeta de aer si comanda electronica?! O avea legatura?

Share this post


Link to post

Resetul si idle learn din pacate nu a rezolvat nimic :( De service-ul din Craiova mi s-a spus sa fug, chiar de persoana din interior, asa ca ... ce ar mai fi de facut ? Si ca un offtopic, a mai avut careva din Craiova probleme si a apelat la service ?

Share this post


Link to post

Tine-l pornit full time cateva zile. Daca nici atunci nu se rezolva, treci in service.

Share this post


Link to post

Ar putea sa aiba vreo legatura cu faptul ca nu l-am pornit mult timp (cred ca mai bine de o luna) ?

Share this post


Link to post

Pot spune spre marea mea usurare ca problemele au disparut, odata cu utilizarea mai accentuata a AC-ului. Se pare ca a fost o "tusa" la inceput :D

P.S. chiar daca ar fi fost vreo problema, dupa bine-cunoscuta faima a service-ului din Craiova ... mai bine ma duceam in alt service :D

Edited by Alinutz

Share this post


Link to post

Ai scapat ieftin! Era cineva pe aici cu un caz de compresor AC gripat la un Kalos.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...