Jump to content

bgd

Membru
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About bgd

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Auto
    Tico - Opel Vectra '92 1,8i
  1. Leutu ... da are sonda lamda ... dar prb este ca nu stiu la cati km sau cat costa .. ma macina chestia asta ... deoarece daca este depasita ca time ... si este infundata poate sa imi afecteze consumul cred sau pornirea .. nu stiu exact Despre huruit ... hmmm .. deci mie imi tzacane rulm de presiune ... si nu la rece .. ci cand merg ceva vreme ... plus ca schimbatorul de viteze imi vibreaza tare naspa si ma enerveaza cumplit. Poate puteti sa imi mai dati niste sfaturi . c`ya all and have a good drive
  2. TOLIN AFC ... mai da-mi motive ... dar parere mea ramane neshimbata ... si apropo ... EU AM FOLOSIT 15W40 ... si nu a avut nici pe dreq ... dar nevermind ... si normal ca sunt motoarele voastre .. dar nu sunt ale mele ... lol ... oicum ... degeaba vrei tu sa economisesti comb cu un ulei mai fluid (OARE CAT ECONOMISESTI ) tinand cont ca pote o calci de-i sar pistoanele prin capota ... dar nu te supara ... in uleiuri parerile sunt diferite ... fiecare pune ce vrea sau ce are .. car nu stie intreaba .. si din 1000 de sfaturi alege unul singur ... oricum ... poate ati vazut acea problema la matiz ... folosea shell ... si poc motorul pentru ca s-a infundat cu "namol" din cauza uleiului ...
  3. Salut baieti! Hm...as vrea si eu niste sfaturi referitoare la rulmentul de presiune+placa+disc. Tin sa precizez ca masina are 91.000km rulati ... iar pe la vreo 70.000 a inceput un tacanit in cutie. Am zis ok asta e ... trebuie schimbat rulm de presiune dar mai merge ... si am tot mers pana la 87.000 pana cand la-m schimbat . Odata cu el am schimbat si discul desi era bun ... dar daca tot am ajuns la cutia fermecata de tico(dupa ce am dat tot motorul afara) , iar pe langa rulm si disc am schimbat si placa deoarece avea un dinte de pe soare putin stramb fata de ceilalti + ulei cutie. Toate bune , in plina iarna intra super in viteze ... maneta schimbator nu mai tremura PUTERNIC ca inainte mai ales in demaraj puternic .. si totul ok. Dar usor usor a revenit acel trepidat la schimbator + ca am constatat dupa un drum lung de aprox 20km ca incepe din nou sa tzacane ca inainte , cei drept mai incet.Ma tem ca dupa toate astea trebuie din nou sa ajung la cutie . Sau probabil ca ma fura cablul de ambreaj desi mecanicul spunea ca e OK .. Va rog dati cu parerea din cele intamplate , vazute sau auzite . A doua problema care ma framanta este : Sonda Lambda ... la cati km sau in ce perioada se schimba . Daca stiti spuneti-mi si pretul la aceasta sonda
  4. lol ... Megahertz ... nu ai cum sa complectezi ... ai cutie automata ??? .. heh ... nu o sa-ti para rau ca ai bagat castrol tafx ... iti garantez ... si in plus .. nu am mentionat in primul meu reply ... in caz de bagati 75w90 ... sa nu-l schimbati cumva doar la 40.000 km .. asa cum scrie in carte ... este un ulei full sintetic si il puteti schimba cu incredere abia de la 80.000 km .. sau maxim 100.000 ... In carte ei se refera la uleiul pe care il recomanda ei .. deci relax ... ]
  5. Salut . Citesc de mult acest forum , dar abia acum mi-am facut si eu user . Lucrez de ceva timp in domeniul auto , in speta cu cei de la augsburg si cei de la autonet (ex pot fi multe) Nu stiu cine ,cum sau ce va determina sa categorisiti si sa bagati absolut orice in masini .In primul rand daca sunt ale voastre cred ca ati vrea sa nu aveti probleme cu ele (idiferent daca e la motor sau cv) Pentru mine categoria de uleiuri e foarte clara indiferent de cine ar zice ceva. 1.Castrol ( Primul in topul mondial de lubrifianti auto si industriali) 2.Aral ( locul 2) 3.Mobil1 (tot locul 2 impreuna cu aralul') 4.Valvoline 5.Total ; Elf : Shell ; Daewoo ; Hexol ; Ac Delco ; Prista Oil ; Agip ; Penzzoil ; Esso ; Meguin ; Penassol ; Texaco ; Petrol Offisi ;Mol-fostul ulei Carrier ;Urania ; Selenia ; Motul ssmd. Lucrez cu foarte multi mecanici - toti imi spun bey daca clientul foloseste Castrol si eu ai desfac motorul il gasesc foarte curat , pe cand la alte uleiuri (nu dau nume) este plin de mizerie...Ma rog ... o sa ziceti ca poate zice unu sau doi ... dar nope ... zic mai toti .. si in speta cei de la Kamsas , Expocar , Autoklass , Cardinal , AutoGrup, Ivas Pentru un motor din gama daewoo ce vedeti voi atat de special incat sa ziceti ("bai trebuie neaparat sa fie 5w30 sau 10w30 ... ") DE CE ??? Unu la mana ... compresia motorului nu este data de indicativul uleiului sau in prea putine cazuri (ger etc ) este neglijabila . Doi ... un ulei ge 10w40 sau 5w40 este mult peste suficient pentru un motor tico , matiz , cielo Eu personal la tico am folosit pe timp de iarna CASTROL GTX3 PROTECTION + care are indicativul de vascozitate 15w40 si este un ulei mineral si nu am avut mai delok probleme .Pe langa asta am facut si 10.000km ultimi 2000 fiind plecat in tara. Ma rog fiecare baga ce vrea , cat il tine buzunarul , sau cum percepe o barfa (de la mai mari mecanici primitivi cu un ciocan si doua cheii despre lubrifianti ) Parerea mea ca multi dintre ei au prins vremurile cand era uleiul romanesc pe piata (cel facut la in romania ) si acum vb de parca toate s-ar face in aceiasi caldare . Pentru CV la Tico Matiz :: Se foloseste numai indicativul 75w90 si anume Castrol TAF-X 75w90 ; Aral Ep SYNTH 75w90 In cutia de tico intra 2.1 ltr - dupa specificatia manualului iar in matiz 2.0 ltr Eu in a mea am bagat produsul de la aral ... si a intrat 2,4ltr ... nefiind nici o prblema ... aici nu mai e ca la motor ... Am uitat sa precizez ca am cu masina 90.000 km. Spre final as vrea sa mai spun ceva . Gama de uleiuri castrol sunt fabricate in italia ( pe eticheta scrie made in eu ) , gama aral este fabricata numai in germania si anume in ALLEMAGNE iar mobil1 grupa sintetica este fabricata in eu din cate stiu eu poate ma insel dar cu siguranta stiu ca grupa uleiurilor din gama mobil1 semisintetice sau minerale sunt fabricate in TURCIA , Motul - in franta ... Elf in franta , MOL in ungaria , Prisata in bulgaria folosind aditivi de la Texaco ... agip in italia .. megiun in germania ... petrol offisi in turcia ssmd. Prin ce va-m scris nu vreau sa mi-o luati in nume de rau ... sau ca as fi eu cel mai destept ... nu .. dar as dori sa nu mai plecati urechea la toti mecanici din toate serviceurile ... nu chiar toti stiu ce este un lubrifiant sau cum ar trebui el exploatat Sper ca pe viitor sa imi dedic mai mult timp acestui forum si poate mai invat si eu ceva de la voi (chiar si din patanii ) sau invers ..
 

×
×
  • Create New...