Jump to content

iustian george

Membru
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About iustian george

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    constanta
  • Din
    Constanta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    2000
  • Nr. Inmatr.
    B-08-BBG
  1. @raresvintea Ce treaba au injectoarele cu admisia aerului? Cum sa se infunde? Aerul este tras de piston de-a lungul galeriei de admisie, de-aia se cheama aspiratie, la care se adauga si benzina atomizata la momentul oportun de injector. Aerul NU trece prin injector sa-l infunde, asta e prognoza meteo, adica SF! Adi Iacob Draga Iacob si alti cititori. admisia de aer are legatura cu injectoarele deoarece atunci cand aerul e cald are o densitate mai mica si deci implicit patrunde o cantitate semnificativ mai mica de aer in cilindru. Astfel nu mai exista cantitatea de aer necesara arderii intregii cantitati de combustibil din cilindru. Cantitatea de praf suplimentara ce intra in cilindru datorita calitatii filtrului la temperaturile de ardere se topeste intrand in combinatii chimice cu combustibilul ramas. Astfel se produc substante mai grele ce nu sunt eliminate in totalitate pe evacuare, iar la racirea cilindrului cu o noua faza de admisie se racesc, devin solide si se depun pe cilindru, inplicit pe bujii, injectoare, supape, etc. Pe langa asta, viteza mai mare a aerului in filtru si imbogatirea acestuia cu particule de praf rapida duc la o sufocare tot mai mare a motorului si la accentuarea fenomenului. Filtrele de aer sport nu sunt un moft, ele sunt facute pentru a creste puterea motorului si reusesc aceasta, dar numai pe durate scurte (o cursa de raliu) si numai in conditii speciale, (admisie corespunzatoare si mai ales evacuare cat mai directa si mai mare pentru ca, degeaba bagi mult daca nu are pe unde sa iasa si sa se aereze cilindrul bine si mai ales sa se elimine acele componente mai grele ce raman dupa arderea combustibilului). Cam asta e! Cu respect si eu! Si scuzati daca am greseli de exprimare dar stiu mai mult mecanica decat gramatica.
  2. Cand merg cu viteza 130-150 km/h se aprinde becul martor galben de la pompa de benzina, am un Cielo executiv din 2000, achizitionat recent. se aprinde cam 20 - 40 secunde si se stinge cam un minut doua, dupa care iar se aprinde. Cand o las mai moale e ok. Mersul masinii nu se schimba. Sa fie pompa pe duca, sau are vre-un gunoi? E cazul sa bag un aditiv de curatare in benzina? Care ar fi cel mai recomandat?
 

×
×
  • Create New...