Jump to content

bodoart

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About bodoart

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero
  1. Stie careva care este distanta dintre electrozii bujiilor la un espero de 1.8?
  2. Da am luato. E la mine. Daca e bun si ala atunci o sa o mai folosesc.
  3. Nu stiu ce sa zic. S-ar putea sa nu fi stiut ca se regleza. Cu toate ca era un inginer si un mecanic de la Daewoo Craiova. Da in Romania se poate orice. Oricum ma bucur ca am scapat de belea. Acum masina merge bine.
  4. Am schimbat senzorul TPS si deocamdata totul este ok. Sper sa nu mai am probleme. Mersi mult ovi_jer.
  5. Am citit in manualul de reparatii Daewoo - Espero urmatoarea chestie: "Senzorul TPS nu necesita reglaje, el avînd un sistem automat de reglaj în "0"." Acuma am si eu o intrebare: CE TREBUIE SA REGLEZ? si CUM REGLEZ? AS dori mai multe informatii.
  6. Ok. Mersi mult. O sa ma interesez mai bine. Da care e treaba cu senzorul? Ca pe mine ma deranjeaza faza ca ramane turata. Are vreo legatura senzorul cu treaba asta? Sorry daca intreb vreo idiotenie.
  7. Salutare! Deci: 1. Ramanea turata pe la 1500-2000 de ture la relanti si dupa aia scadea foarte greu la ~800. Asta se intampla si cu motorul cald. 2. Acum o saptamana nu a mai vrut sa porneasca dimineata(se umezeau bujiile care erau noi). 3. Am schimbat IAC-ul (la indicatia unui mecanic de la Daewoo). 4. A pornit la prima cheie a doua zi dimineata (nu la sfert). 5. Astazi a ramas iar turata la fel ca si pana acum. 6. Nu stiu daca mesajul meu se incadreaza aici, dar ... Nu e vorba numai de "Engine Check". E mai mult de turatia motorului, dar cum nu am gasit ce ma interesa am decis sa deschit alt subiect. Sorry daca am gresit cu ceva. Sunt nou pe aici. Dar sas sti ca am cautat inainte. Nu stiu exact ce cod avea eroarea aia. Pe scanerul ala scria TPS error. Nimic altceva. Restul parametrilor cica erau OK. Martorul se aprinde in mers dar se stinge singur. Nu sta foarte mult aprins. Stii cumva ce inseamna TPS-ul ala? Mersi mult.
  8. Am cumparat anul trecut un Espero 1.8 SOHC si a mers foarte bine. De fapt merge foarte bine cu o singura exceptie: de vreo saptamana a inceput sa se tureze la relanti(chiar si cu motorul cald pe la 1500 - 2000 de ture) si scade foarte greu la turatia normala ~800 rpm. Acum vreo doua zile nu a mai vrut sa porneasca dimineata cu toate ca pana acum pornea foarte bine. Am fost la un mecanic si ala a zis ca este IAC-ul. La sfatul lui am schimbat IAC-ul. Dupa asta am pus scanerul pe el si a aparut o eroare. Ceva cu TPS error(sau PTS error) nu stiu exact. A sters el eroarea cu scanerul dupa aia a accelerat-o s-a mai jucat la ea si a zis ca totul e OK. Ca toti parametrii sunt normali. Am plecat bucuros ca merge si ca nu o sa mai am probleme cu masina. A doua zi dimineata a pornit la prima cheie dar nu la sfert. Masina trage bine si nu are probleme in mers in afara de faza cu turatia motorului si de cand cu turatul motorului se mai aprinde din cand in cand ledul cu motorul in bord. Azi din nou a ramas turata(la fel ca si pana acum). Daca stie cineva care ar putea fi problema sau ce inseamna TPS(PTS)-ul ala va rog sa ma ajutati. Sunt bine venite orice fel de pareri.
 

×
×
  • Create New...